שרשור דיבורים 16.3.16

חגית 11

New member
מה שהכי מפתיע אותי זה שאיך הדיירים שהיו בבית לא מגיבים

איך יכול להיות שהדיירים שהודחו והיו בבית והושפעו והמשיכו לראות את האובססיביות של אור והעליהום והקללות-איך להם אין ביקורת נוקבת??? עד כדי כך החברה שלנו צבועה ופחדנית??? אני שואלת את השאלה כל יום וכל רגע לגבי תמר גילי פלורי -איך יכול להיות כזה עיוות??.מה קורה לאנשים???
 

navi322

New member
חגית גם אני חשבתי על זה, ואכן עקבתי וניסיתי לדלות מידע

בכתבות ובכל מיני אתרים. חוץ מפלורי שגינתה את אור ואמרה ששי חי צריך לזכות, אף אחד אחר לא הביע שום דעה על המתרחש בבית. לדעתי הם קיבלו הנחיה שלא להגיב ולא לומר כלום עד סיום העונה. שי חי
 

גפן1234

New member
צביעות

הדיירים צבועים ופחדנים.
ואחרי ששי יצא מלך השמחה לאיד והקנאה חוגגים אצלם.
מפתיע גילי כהן - הודח ומיד יצא נגד ההפקה אבל מילת פירגון ותמיכה בשי לא שמעתי , קנאי ואיש קטן
 

חגית 11

New member
אני חוששת שהם עדיין תחת חוזה-גילי??? באמת תמוה

או שנשמע אחרי הגמר ואני מאוד מקווה שהם יתאחדו ולא יגיעו לגמר כי גם הם היו בובות של ההפקה וגילי גם הוציא פוסט נגד ההפקה-אני תקווה שהם יתעלו על עצמם ואכן יוכלו לקבל כוחות ולהודות במה שקרה שם ואילו רק בשביל עצמם
 
פירגון לשי חי? הצחקת אותי.ברגע שיצא לא הפסיק להשמיץ ולבכות

שהפקה מקדמת את שי חי על חשבונו.חחחחחח גם היום הוא ממשיך להשמיץ אותו,איש עלוב,ממורמר,קנאי בטירוף שלשיחי יש תמיכה ענקית מכל קצות הארץ והוא עף על הטיל באמצע העונה.אואח איזו נקמה מתוקה.העלוב ממשיך לעלות סרטונים דבילים שלו,לא ראיתי,שמו קטע בדף.לא מצחיק,לא מעניין,טיפש ברמות ומכוער בנוסף,מפה כל התסכול והקינאה בשי חי .
&nbsp
 

Ronit FL

New member
גילי לא יצא על שיחי, אלא על ההפקה

ותכלס, הוא צודק.
כשגילי יצא זה בהחלט היה המופע של שיחי.
מתישהו אחרי זה הפך להיות המופע של אור והצלופח.
 

הצודקת11

Well-known member
גילי שונא את אור,הוא היה מעדיף ששיחי ינצח ולא אור,הם לא

היסתדרו בבית,גם כשעזב הרעה ליכלכה עליו,
גילי רוצה שדודו ינצח.
 

Aberforth

New member
שרשור דיבורים 16.3.16

רבים מכם שלחו לי מסר פרטי ובו הם ביקשו ליישם את השיטה שרצה בפורום האח הגדול. אני פתוח לרעיונות. אנחנו ננסה את השיטה הזו.

אז זה השרשור!

תרגישו חופשיים לדבר :)
 

Tintin115

New member
סיכום פרק גמר - חלק א'

<style> </style> אתמול בלילה סופסוף צפיתי בפרק הגמר והבנתי הכל. כל החלקים נפלו למקומם, הפאזל הושלם.
זה הולך להיות ארוך מאד, ראו הוזהרתם!

אפשר להגיד שסיפור הילד הרוסי של שי חי מסכם הכל באופן מושלם וטוטאלי. ניתן היה בקלות לחתוך את כל המסביב ולהשאיר רק את שתי הדקות הגאוניות האלו. זה היה כבר מסביר הכל.
שי חי סיפר לנו על הילד הרוסי שלא סבלו בכיתה, על הילדים שהתעללו בו ועל איך שהכה והבריח אותם. ולא, לא מכיוון שרצה להיות חבר של הילד הרוסי שהוא בעצמו לא אהב, אלא מכיוון שרצה למחוק לילדים המרושעים את החיוך מהפרצוף. הוא רצה לעשות את זה כי לא הבין מאיפה קיבינימאט מגיע הרוע הזה. "למה? למה להיות כזה חרא?" הוא שואל את עצמו.

חזרה למציאות שלנו. זוכרים את את הילד הזה בכיתה, העולה החדש מרוסיה? זה שהיו לו בגדים מוזרים? נו, זה שדיבר מצחיק וכל הזמן הציקו לו? כן כן, הילד הזה. וזוכרים איך הייתם מסתכלים מהצד ושואלים את עצמכם "למה?" זה לא הסתדר לכם בראש. לא הבנתם איך זה שיש ילדים שמפיקים הנאה מסבל של אחרים. ואז אתם מתחילים לכעוס. אבל ממש ממש לכעוס. אתם מרגישים את הדם מתלהט בעורקים. אתם פשוט בוערים מבפנים! אתם כ"כ, אבל כ"כ רוצים לבוא ולהתפרק עליהם. אתם כ"כ רוצים למחוק להם את החיוך מהפרצוף. אוי, כמה שהייתם רוצים למחוק להם את החיוך המטונף הזה מהפרצוף.

אבל זה נשאר רק בגדר פנטזיה לא ממומשת, כי אתם ממשיכים לצפות מהצד מבלי לעשות דבר. כ"כ הייתם רוצים שיהיה לכם את הכח לעשות את המעשה הנכון ולעזאזל ההשלכות! אתם רוצים להיות אותו אחד ששם פס על הכל ועושה סופסוף מה שצריך להיעשות פעם אחת ולתמיד – להעמיד את הביריונים במקום! אתם רוצים להיות כמו שי חי. כי שי חי הוא אותו ילד, אחד ממעטים שלא אכפת לו מה חושבים אחרים, הוא תמיד דבק באמת שלו גם כשהיא לא פופולרית. שי חי מעז להחזיר לביריונים. ומי מאתנו בסתר ליבו לא תמיד רצה להיות אותו ילד?

ישנם אנשים שלא מצליחים לתפוס את סוד קסמו של שי חי. לא, זה לא ששי מושלם, רחוק מכך. אבל יש לו תכונה אחת שמאד מאד נדירה במחוזותנו. תכונה שכל אחד מאתנו הלקאה את עצמו לא פעם ולא פעמיים בחייו על כך שחסרה בו. לתכונה הזאת קוראים אומץ. כן, בשי יש קשיחות, לעיתים קשה מדי. אבל הוא גם אמיץ. ויכול להיות בעצם ששתי התכונות חייבות לבוא זו בצד זו, כי צריך עור של פיל ועצבים מברזל כדי להיות חזק דיו להתמודד עם ההשלכות.

שי חי הוא גבר האלפא האולטימטיבי. הוא הגבר שהגברים רוצים להיות והנשים רוצות לעצמן. שי לא נכנס לתוכנית כדי לעבור תהליך, הוא נכנס לסגירת מעגל. שי רצה לאשש את החששות שקוננו בלבו מאז שהיה ילד קטן. הוא גילה שצדק לאורך כל הדרך. סופסוף קיבל את התשובה ממנה כ"כ חשש. זה לא הוא. זה מעולם לא היה הוא. זה הם. זאת החברה. לא סתם שי אמר שהוא לא יזכה כי הוא לעולם לא זוכה. הוא ידע טוב מאד על מה דיבר. שי חי לא נוצר מהחומר של המנצחים, לא מכיוון שאינו ראוי לכך, אלא מכיוון שהחברה אינה מסוגלת להכיל אנשים כמוהו. שי שובר מוסכמות ומטיח את האמת לפרצוף ולא משנה כמה שהיא מכוערת ומפחידה. מקובל ונורמטיבי זה לא.
 

Tintin115

New member
סיכום פרק גמר - חלק ב'

פשעו של שי היה הדרך שבה בחר להתמודד עם הביריונים. שי לא התכופף לרגע. הכו בו – השיב שבעתיים. לא פחד להגיד את כל אשר על ליבו. הגן במסירות ובדבקות על תני. הרוסי. ועל כך גם נענש. נענש כי אין זה פוליטיקלי קורקט להכות בחזרה את הביריון. לא כך פותרים קונפליקטים מטיפה לנו החברה. כששי בחר לצאת ע"י ביצוע אקט ונדליסטי שנתפס כאלים, זאת היתה דרכו להביע את מורת רוחו מהעיוות המוסרי בתקשורת. שי העמיד את האח הגדול – ההפקה במקום, כי האח הגדול הוא – הוא הביריון האמיתי בכל הסיפור הזה. הוא זה שנתן גושפנקא לאלימות של האחרים. הוא זה שחמם, עודד והזין את הקונפליקט. הוא זה שהשחיר את דמותו של שי, זה שהפך אותו בעיני החברה לאדם אלים, אכזר ומסוכן. והכל לשם מה? הכל בשל "אילוצים כלכליים". אין להם אלוהים שם בתקשורת. אבל אל תדאגו, שי אמר את המילה האחרונה. שי חי הדיח את האח בבעיטה אחת מדויקת ומרהיבה בישבן.
&nbsp
אך לשי חי יש גם לא מעט שונאים. יש כמה סוגים של 'שונאים'. אתמקד בשניים.
&nbsp
סוג אחד הוא הגבר חסר הבטחון העצמי שזקוק לחיזוקים אינסופיים. אותו אחד שמאז שנולד מפמפמים לו השכם וערב כמה שהוא הכי חכם והכי יפה והכי מוכשר והכי מוצלח ומה לא. אותו אחד שגדל עם ספר חוקים מעופש שמעצב אותו כאדם קונפורמטיבי שאינו מסוגל להגיע למחשבה אחת מקורית משלו. כאדם חלול, ריקני, צפוי ומשעמם. עוד אחד מיני רבים שיצא מאותו פס ייצור. בקיצור, דג מת ששוחה עם הזרם. אותו אחד גדל להאמין שהשמש באמת ובתמים זורחת לו מהתחת. ומה קורה כשאותו אחד פוגש גבר שגורם לו בפעם הראשונה בחייו באמת לפקפק בכל מה שהאכילו אותו כל השנים? מה שקורה זה שהכל יוצא החוצה בשטפון מסחרר ומבהיל – הקנאה, חוסר הבטחון, השנאה העצמית. וזה הסיפור של חברנו עומרי. עומרי הוא אותו אחד שכל חייו שאף להיות אותו גבר אלפא אך מעולם לא צלח ולעולם לא יצלח. סופסוף נפל לעומרי האסימון. הוא הבין שהוא יכול להיות "הכי הכל בעולם", אך חסרה לו התכונה המשמעותית ביותר שמונעת ממנו להיות אותו גבר אלפא – אומץ. עומרי אדם חלש ופחדן. נפקחו לו העיניים והוא מבין. אל תתבלבלו! ההליכה הטווסית, השיבוח העצמי, לקיחת תפקיד ה"מנהיג", זה הכל הצגה. הכל בכאילו ודבר לא אמיתי.
&nbsp
שונא נוסף היא האישה עם תסביכי גברים. זאת שרוצה להיות לא רק דומיננטית, אלא גם מכניעה, משעבדת ומשפילה. אישה ששונאת גברים חזקים ומנסה להפיל ברשתה גברים קלים להשפעה שניתן לשלוט בהם ביד רמה, כי הם סוג הגברים היחידי שאיתם מסוגלת היא להתמודד. האישה הזאת היא אור. אותה אחת שעוד לא שכחה את הילד ביסודי ששם לה אבנים בילקוט. שי חי בשבילה הוא אותו ילד. אבל שוב, אל תטעו! בתוך תוכה, בסתר ליבה, אור יודעת ששי חי הוא לא הילד הזה. שי חי הוא הילד שהיה מבריח את המטרידן. פשעו היה, שהוא היה עושה זאת מבלי לאהוב אותה. וזה מקור שנאתה כלפיו. היא רוצה שיאהב אותה! לא מספיק לה שהוא יהיה רק חזק ואמיץ. היא רוצה שיהיה החזק והאמיץ שלה. אבל שוב, הוא מסוג הגברים שפשוט לא שמים עליה ולכן מעדיפה לחלוק את זמנה עם חלשים ממנו.
&nbsp
וכמה מילים על איציק. את איציק שפטתי לא נכון לראשונה. חשבתי שהוא שחקן. טעיתי. איציק אמיתי כמו שי, הוא רק מביע זאת בדרך אחרת. הוא עושה את זה בצורה מאד מוחצנת ותאטרלית מה שיכול מאד לבלבל ולגרם לנו לפספס את הקטע שלו. כל מה שאיציק עושה, הוא עושה בחצי קריצה. אך המסר נשאר אמיתי לחלוטין. לא סתם איציק קלט את שי. הם אומנם מגיעים משני עולמות שונים לחלוטין, אך שניהם אמיתיים, כל אחד בדרכו. איציק פשוט סתגלן יותר ולכן קל לו יותר להתחבב על הבריות.
&nbsp
 

Tintin115

New member
סיכום פרק גמר - חלק ג' ואחרון

ואחרונה חביבה תניה. אפשר לחשוב ולהגיד עליה הרבה דברים, אבל דבר אחד אי אפשר לקחת ממנה – אהבתה לשי חי. היא באמת אוהבת אותו בכל מעודה. היא יודעת שמצאה זהב ולכן דבוקה לו לתחת. תניה חסרת בטחון לחלוטין, וכשבחור כמו שי חי מעוניין בה, מבחינתה זה משול לזכייה בלוטו. לכן גם הדירה מעולם לא היוותה פקטור עבורה. הבעיה עם תניה היתה הדרך שבה הוצגה בהתחלה כשציירו אותה כמקבילה הנשית של שי חי. תניה לא דומה לשי במאום. תניה היא הילדה שרוצה להיות חלק מהקבוצה של המקובלים כי היא לא מסוגלת להיות לבד. תניה תוותר על האמת שלה, העיקר לא להישאר לבד. היא לא מסוגלת להתמודד עם הלבד בניגוד לשי חי שנולד זאב בודד. פה היתה הטעות המצערת ולדעתי גם לא הוגנת וממש חבל לי על כך בשביל תניה, כי היא לא בחורה רעה. הציפיות פשוט לא תאמו למציאות.
&nbsp
אז זהו, זה בערך כל הסיפור. אני בהחלט מרגישה שפצחתי את העונה ולמדתי המון, הן על החברה והן על עצמי. לשי חי אני מאחלת רק הצלחה. שי יהיה בסדר, הוא גבר חזק. אני בטוחה שימשיך להישאר נאמן לאמת שלו. זה הטיפוס. לתני החמודה אני מאחלת רק טוב, עם ובלי שי. וזהו, מעולם לא תיארתי לעצמי שאזכה להכיר אדם כמו שי חי בתוכנית ריאלטי, כי זה בדיוק המקום האחרון שבו מוצאים אנשים כמוהו. לא לשווא ההפקה התעקשה עליו. קלטו אותו יופי. רק לדבר אחד הם לא ציפו – שהגולם יקום על יוצרו. הם חשבו שהם כל יכולים, כן גם מול אחד כמו שי. אז זהו, שלא. שי חי ניצח. לא סתם ניצח, ניצח בנוק אאוט! אני סיימתי עם האח הגדול. גיליתי שכל הזמן הזה חיכיתי לאחד כמו שי חי שיופיע לי על המסך מבלי לדעת אפילו. עכשיו כשהופיע והתוודעתי לו, לא נותר עוד מה לחדש לי. קיבלתי מה שרציתי. ואתם?
&nbsp
 

חגית 11

New member
מדהים ומרתק ועוד תוספת אחת

אל לנו גם לשכוח את הסכנה שראינו בקבוצה הזו-אדם אחד שהצליח להסית ולהביא לשנאה לא מרוסנת-אותי זה לוקח למקום מאוד מאוד לא טוב שקרה לנו כעם בעבר-אומנם אני אולי מגזימה אבל מרשה לעצמי להגיע לשם כי אף אחד אף אחד לא עצר לבדוק-וזה מפחיד
 

navi322

New member
אהבתי טין טין


מילים כדורבנות וכל כך אמיתי ומדוייק, אכן שי חי הוא עוף נדיר ואני מאמינה שעוד נזכה לחוות ממנו עוד הרבה בהמשך. שי חי ניצח ובגדול!!!
 

fsociety

New member
יוסי, מה אתה עושה היום ב-9?

נראה לי שאעבוד קצת על פרוייקטים שדחיתי
 

Aberforth

New member
אמא: אתה בא לראות את האח?

אני: יש שם את שי חי המלך?
&nbsp
אמא: לא.
&nbsp
אני: לא.
 
למעלה