שרשור דברי פרידה ומילות סיכום...

MTKOL

New member
שרשור דברי פרידה ומילות סיכום...../images/Emo7.gif

שלום לחברי הפורום היקרים שלי... רציתי בתור חבר הפורום לפתוח שרשור לדברי פרידה ומילות הסיכום לגבי הסדרה כולה שכבר הסתיימה...
בלי שנרגיש... אגב, אם אתם שואלים לגבי השעה שבה נכתבה ההודעה-זה בגלל שלא היה לי זמן לראות את הפרק האחרון כמו כולם וראיתי אותו ממש מאוחר בלילה...אותו יחד עם הספיישל של גיא פינס... ;) בכל אופן, רציתי לומר מספר מילים ואשמח אם תשתתפו איתי בשרשור הזה יחד!
אז ככה: אתחיל בזה שאני לא קראתי ספויילרים ואפילו מטיפות האינפורמציה שנגלו לאוזניי...התאפקתי והשתדלתי לא לקרוא ספויילרים - ואפשר לומר שפחות או יותר היה שווה... אז מה היה לנו בסדרה, הא? ובכן, כמו כל טלנובלה-מדובר בסיפור של אהבה שלא יכולה להתממש ולבסוף היא מתממשת כאשר ברקע ישנן עוד דמויות משניות-אהבות, תככים ומה לא... ;) ובהקשר לכך, לפי דעתי "משחק החיים" היא הטלנובלה המצליחה ביותר מכל שלשת הטלנובלות שהיו עד כה (הישראליות) - בעיקר משום שהיא עונה על כל הקריטריונים של טלנובלה מצליחה, ובנוסף-הכניסה מספר מערכות יחסים נוספות (מלבד מערכת היחסים המרכזית של הדמויות הראשויות), וכן בהוספה של מרכיבים כמו הומור, גימיקים שונים וכו'... אני רוצה לומר אישית שמאוד מאוד מאוד נהנתי מ"משחק החיים", וחשתי סוג מסוים של כאב הייתי אומר כאשר נגמר הפרק האחרון... יחד עם זאת, הרגשתי גם סוג של הקלה-שחרור אפשר לומר, שהכל נגמר, נפתר וסויים... אני לא יודע למה, אבל שאלתי את עצמי ממש עד לפני כמה רגעים, הכיצד זה ייתכן שאנחנו מתמכרים כ"כ לטלנובלות הללו? כלומר, אני מסתכל על "משחר החיים" מזוית אחרת (מבחוץ) ואומר לעצמי שבעצם-"אחלה, הייתה אחלה סדרה, היו אחלה סצינות, שחקנים ועלילה", אבל למעשה כל זה לא נותן לנו כלום! כלומר, שלא תבינו אותי לא נכון-אני לא מצטער שראיתי משחק החיים, ואף שמח ומאושר מכך, כי שוב, באמת נהנתי... אך יחד עם זאת, יש לי כרגע תחושה של משהו שהיה ועבר, כמו תקופה שהייתה באמת מיוחדת, מהנה, מרגשת - שכעת נגמרת...ועד כמה שזה עצוב זה ממש כך... כלומר, אני מניח שבעוד 3-5 חודשים כבר רובנו נשכך מ"משחק החיים" (אולי נזכור אותה בתור עוד אחת מהטלנובלות המצליחות-אם לא המצליחה מכולן), ומהשחקנים כפי שהתעניינו בהם עד היום... ;/ אז אני לא יודע מה בידיוק לומר בדברי הסיום שלי...אבל מספר דברים קטנים אני כן יודע: 1. ממש נהנתי לראות "משחק החיים". 2. ממש נהנתי ואני עדיין נהנה ליהיות חלק מהפורום הנהדר הזה שמשמש, לפי דעתי לפחות, לקהילה האמיתית, המחממת והטובה ביותר ל"משחק החיים". 3. כנראה שרובנו שוב נתמכר לטלנובלות הבאות... ;/. בכל מקרה, אני מאחל לכולנו, חברי הפורום היקרים, שיהיה לנו רק טוב בנשמה, ויחד עם סיום "משחק החיים" - שיהיו לנו עוד סדרות לפחות טובות כמו "משחק החיים"... מקווה לשמוע את תגובתיכם אנשים... ;)
 
למעלה