שרשור בתי מלון / בתי דירות!!!

yossibalali

New member
שרשור בתי מלון / בתי דירות!!!

חלאס אי אפשר שכל אחד פותח מיליון נושאים על איפה הוא הולך להיות ואם זה טוב או לא... שכל אחד יכתוב פה את מה שהוא רוצה לדעת זה יהיה יותר מסודר ויותר נוח להגיב!
 

yossibalali

New member
ונתחיל באפלנדרה - בתור אחד שהיה שם

מקון מצויין 5 דקות הליכה מהעיר חדרים נקיים גדולים (זה חדר שינה + סלון + מרפסת בחדר שינה 2 מיטות בסלון 2 מיטות יש מטבחון עם כל הציוד + מקלחת נקייה וירוקה (מי עושה מקלחת בצבע ירוק?) יש שם בר במלון שאפשר לאכול בו + לשתות מחירים סבירים לאללה! ויש בריכה נקייה וגדולה שהיא בת זונה... בקיצור מומלץ :)
 

yossibalali

New member
מאוס

בית דירות חמוד... ממוקם צמוד לאפלנדרה ובגלל זה אני יכול לתת את חוות הדעת שלי עליו.... גם הוא 5 דקות מהסקוור הוא בית דירות ענק להבדיל מאפלנדרה שקטן יחסית... וממש מול המאוס יש מכולת שתוכלו לקנות בה את כל מה שאתם צריכים + יש גם פאב צמוד למאוס שתוכלו לשבת בו ולאכול אם בא לכם + יש דאנס בר גם צמוד למאוס שככה מבחינת המיקום הוא בן זונה.... החדרים עצמם הם חדרים טובים... יש בהם בדיוק מה שצריך לא יותר מידי ולא פחות מידי... מנקים אותם פעם ביומיים וזה מספיק! מזגנים טובים בתשלום יש גם... יש גם למאוס בריכה חמודה לאללה! והפרט הכי חשוב יש בו המון ישראלים!!!! באפלנדרה יש ממש קצת במאוס יש המון!!! ככה שזה נותן אווירה נחמדה! וגם מעיד על המקום שהוא מוכן לקבל ישראלים וזה כבר טוב :) בקשר לחופי ים... צריך מונית אל תנסו ללכת ברגל אפילו :)
 

gilad86

New member
אני ימשיך עם המלון שלי מאוס...

במלון יש רק ישראלים והמיקום שלו בן זונה ממש כמה דקות מהסקוור, חדרים טובים יש מטבחון עם סירים והכל, מרפסת,שירותים ומקלחת ממש לא צריך יותר. יש סנוקר שנראה לי שאין בו כדורים וכמה מכונות וידאו ישנות-לא מומלץ. יש בריכה סבירה עם כסאות שיזוף המלון עצמו נמצא קרוב לכמה מלונות אחרים ככה שאם מתחשק לכם איזה משו על שפת הבריכה אפשר ללכת למלון אחר... יש גם סופרמרקט קרוב, מסעדות,השכרת אופנועים בקיצור מומלץ ולמי שיש עוד שאלות בכיף
 

דניאל 103

New member
תגיד שניה..

איזה חברת השכרת אופנועים יש ליד המאוס ? שווה להשכיר שם ? או שבעל המקום יראה אופנועים שלו יבוא לשרוט קצת ויטחון אותנו בכסף ?
 

yossibalali

New member
כנס אחי

שאנחנו ירדנו מהמטוס אז בדרך מהשדה תעופה לבתי דירות הזאת שמדריכה המליצה לנו להשכיר רק שם כי הוא ידיד שלה ואפשר לסמוך עליו... וגם ראיתי אותה יושבת כמה פעמים אצלו אז לא נראה לי שהוא דופק ישראלים..
 

דניאל 103

New member
וואלה אחי ?

במקום הזה ליד המאוס ? איך הוא נקרא ? ומה השם של המדריכה ? שאני אגיד משהו בסגנון של "יהודלה שלח אותי" :]
 

yossibalali

New member
אתה תראה כבר

זה בדיוק בפינה של הרחוב..... ואין לי מושג איך קוראים לה חחח
 

tomer k1

New member
כמה כסף לבזבוזים יספיק לשבוע?

כמה כסף אני יכול להסתדר שבוע ?
 

yossibalali

New member
ריבר סייד

לא הייתי שם אבל היו שם ידידות שלי מרעננה בקיצור בית דירות עלוב יחסית... החדרים קטנים, אני לא ראיתי מזגן ויש במסדרונות ג'וקים הולכים (חשוב לציין שלא ראיתי באפלנדרה אפילו ג'וק אחד כל הטיול!) וחםםםםםם חםםםםםם חםםםםם אש בחדרים! כי אין מזגן וגם כנראה בגלל שלא עשו זיפות לבית ככה שהחום מהגג נכנס ישר לבית... הייתי שם 5 דקות התחלתי להזיע ואז יצאנו לבריכה... הבריכה שלו יחסית קטנה אבל חמודה... מסביב לבריכה יש מיטות שיזוף אבל השמש.... השמש.... הבריכה מוקפת מכל צדדיה בבתי דירות אחרים מה שיוצר מצב שבשעה 4 כבר אין שמש על הבריכה וקר להיות בתוך המים שאין שמש! וגם מבאס להיות שאין שמש... היתרון הבולט ביותר שלו זה שהוא על הסקוור! ממש דקה הליכה!!! מה שאומר שיש לידו פאבים מסעדות וכל מה שאתם צריכים.... גם ממנו אל תנסו לחסוך וללכת ברגל לים.... רק מונית!
 

yossibalali

New member
עוד משהו על ריבר סייד

אני סתם רוצה לציין שלמרות שאני חושב שזה בית דירות עלוב (או שאולי בהשוואה לאיפה שאני הייתי הוא עלוב) הידידות שלי נהנו מאוד בשבוע שהם היו בו ולא הצטערו לרגע! וגם הם הכירו בו אחלה אנשים אני יודע.... אז גם מי שסגר לא להתבאס! הדירה היא רק לישון תזכרו :) המינימום שבמינימום יספיק לכם
 

yossibalali

New member
אנטאה

גם לא הייתי שם אז אני לא יכול לפרט יותר מידי כי גם לא נכנסתי בתוכו.... אבל עברתי לידו והוא דבר ראשון בית דירות מדהים! ממש כמו רמה של מלון.. הבריכה יפההה ויש בה שמש והבית דירות עצמו יפה ומושקע וגם לא שמעתי שמישהו התלונן על החדרים או על כל דבר אחר במלון :) הוא גר קרוב לסקוור (גם 5 דקות הליכה מקסימום) ולים שוב... רק מונית!
 

nathalie a

New member
אנטאה

יש לנו דיל באנטאה אבל מה זאת אומרת רק מוניות לים?.. אז מה טוב בבית דירותץ האלה?.. כל יום אנחנו נהיה בים וצריך מוניות?... זה לא קרוב לשום חוף?
 
כנסי

אנטאה מלון בן זונה הייתי בו שנה שעברה והיה סך הכול טוב הוא ממוקם ממש קרוב לסקוור ככה שבערב ראינו אוטובוסים של תיירים שמורידים אותם ליד המלון שלנו בדרכם לסקוור כשכותבים לך מונית לים הכוונה לחוף ניסי בי'ץ שהוא החוף הכי טוב בנאפה אנחנו ניסינו ביום הראשון ללכת ברגל על החופים הקרובים אבל הם פשוט משעממים ואנחנו התבשלנו מהר מאוד... בקיצור אנטאה טוב מאוד 3 בריכות והוא משתרע על רחוב שלם צמוד לסקוור שזה חשוב ובימים כדי להגיע לניסי מונית קטנועים או אוטובוס לסבלניים שביניכם
 

EA 4real

New member
שאלה קטנה

כמו יוצא בערך מונית אחת מאנטאה לניסי ביץ' לארבעה? חוץ מניסי ביץ' אנטאה קרוב לחוף ים כולשהו?
 
כנס

מונית לכל מקום כמעט עולה פאונד לאדם ואין טעם להתווכח כמו שאמרתי קודם חוץ מניסי בי'ץ לא הייתי ממליץ על אף חוף אחר אלא אם אתה מחפש התבודדות... הוא קרוב לרצועת החוף בעיקרון
 
נטלי כנסי

תראי אין דבר כזה קרוב לניסי בי'ץ וגם לסקוור זה מרחק די גדול בין השניים ועדיף להיות קרובים לסקוור משתי סיבות, בלילה יותר קשה לזוז אם אין כלי רכב כי אין אוטובוסים וגם לא כיף להתחיל ללכת מלא כששיכורים!!
 
למעלה