שרשור ברכות - זה כאן

שרשור ברכות - זה כאן../images/Emo221.gif

אני פותחת את השרשור כבר היום כיוון שאוכל לענות רק עד יום שני בערב. נא לא לשלוח לי מסרים ולא לציין דחוףףףףףףףףףף, אני עונה תוך 48 שעות מקסימום. אז קדימה - מי ראשון?
 
אני!!!../images/Emo6.gif

היי
ותודה על העזרה. אני רוצה בבקשה אם תוכלי לכתוב ברכה לחברה הכי טובה שלי,קוראים לה חן והיא תיהיה בת 15. קצת עליה-חברותית,מצחיקה,אנרגתית(לא מסוגלת לשבת בשקט)היא בצופים,עולה לכיתה י'. אני רוצה שיהיה לה טוב,בלי בעיות עםבנים(חחח),בריאות,אהבה
 
בואי ננסה -

חן חוגגת 15 שנים אז רציתי לאחל לה הצלחה עם הבנים רציתי לאחל שתהני בצופים ושתמשיכי להיות אנרגטית למרות שצריך לנוח לפעמים רציתי לאחל לה יום הולדת שמח ושתמיד סביבה הכל יהיה פורח שתצליח בכל מקום שתגשים כל חלום ושתזכה ליום הולדת נהדר היום. מה דעתך?
 
אני גם צריכה עזרה

אני צריכה ברכה באמת לאבא מדהים שימלאו לו 68 קוראים לו משה קצת עליו : הוא אריכאולוגג(מתעסק עם עצמות בעלי חיים ומתפרנס מהמוות בעבר חחח אוהב היסטוריהה מאוד מוזיקה קלאסית, יש לו חוש הומור מעולה והוא תמיד ממציא ומפרש מילים בצורה מצחיקה :p מין הובי קטן שלו, אם אתה צריך עזרה הוא תמיד מוכן לעזורר, הוא תמיד נותן 120 אחוז מעצמו לכל דבר שהוא עושה תמיד, הוא תועלת ספרים שלא היתה ולא תהיה כמוה לעולם (יש לנו מעל ל 5000 ספרים בבית) המ וזהו ועוד פרט מצחיק שאם יכנס זה יהיה טוב תמיד מבקשים ממנו חתימות ברחוב היא הוא מאוד דומה לשלמה גרוניך המוזיקאי וזהו באמת אחלה אבא ותודה מראש לקורות חיי הלוואי שלי היה את הכשרון הזה תודה ! ויומטוב
 
אבא שלך נשמע מקסים. בואי ננסה -

אם תלכו ברחוב ואבא שלי יבוא ממול יתכן שיתפוס אותכם איזה בלבול אל תבקשו ממנו חתימה כי הוא לא שלמה גרוניך המפורסם זה פשוט אבא שלי והוא מיוחד מכולם. ארכיאולוג מוכשר, ממציא פרושי מילים אוהב מוזיקה קלאסית והיסטוריה של אחרים נותן מעצמו 120 אחוזים ויש לו מעל 5000 ספרים. אבא שלי באמת מיוחד ומקסים והיום הוא חוגג 68 שנים ואני רוצה לאחל לו המון אושר ושמחה ושתהיה לך נחת מכל המשפחה אם יש לך חלום - שתזכה אותו להגשים ונוסיף גם בריאות ואריכות ימים. מה דעתך?
 

לייטלי

New member
אני..

לחברה שלי שמתגייסת יום רביעי. היא אוהבת לעזור והיא תהיה בצבא בחיל הלוגיסטיקה היא תמיד חושבת שאני לא תומכת בה ומעדיפה דברים אחרים אבל בעצם אני כן תומכת ואוהבת אפילו שלא תמיד נראה.. תודה
 
בואי ננסה -

הגיע העת ללבוש מדים להגן על המדינה ועל התושבים אז החלטתי לברך ולומר כמה מילים כדי שיהיה לך גיוס קל ונעים. שתהני בכל מקום שאלי תגיעי שתפגשי אנשים מעניינים שתזכי לראות דברים מרתקים ולהבין איך מתנהלים הדברים. זיכרי שאני פה תמיד, תומכת ואוהבת מאוד אז - המון הצלחה בעתיד אני אתגעגע מאוד. מה דעתך?
 

adifi

New member
גמני צריכה עזרה ../images/Emo13.gif

שתי חברות שלי הולכות לעשות שירות לאומי ואני רוצה לרשום להן איזה משו קטן ואין לי מושג מה קצת עליהן- למדנו ביחד במשך 3 שנים באותה כיתה ורק בשנה האחרונה (י"ב) ממש התחברנו אחת מהן הולכת להיות בקופת חולים והיא ממש חמודה ומדהימה וגם חכמה והשנייה הולכת להיות בגן ילדים והיא דתייה אם זה עוזר אני רוצה איזה ברכה כזאת לרגל השירות לאומי לאחל להן בהצלחה או משו כזה תודה עדי
 
ברכות לבנות שירות לאומי -

1. אחרי 3 שנים ביחד הגיע הזמן להיפרד ועכשיו לקראת השרות צריך עם דברים חדשים להתמודד מאחלת לך בהצלחה בכל דרך ובכל מקום עכשיו הזמן להמשיך הלאה אז בואי נאמר שלום. וכשתגיעי לשרת בקופת חולים אני בטוחה שתמיד תעזרי לאחרים והם ילדמו להעריך אותך כי כמו שאני מכירה אותך בטוח שתתני את כל הלב שלך. מה דעתך? 2. אחרי 3 שנים ביחד הגיע הזמן להיפרד ועכשיו לקראת השרות צריך עם דברים חדשים להתמודד מאחלת לך בהצלחה בכל דרך ובכל מקום עכשיו הזמן להמשיך הלאה אז בואי נאמר שלום. כשתגיעי לגן הילדים בטח תקסימי את כולם כי את מקסימה ומיוחדת ויכולה לכבוש עולם וכולם ילמדו להעריך אותך כי כמו שאני מכירה אותך בטוח שתתני את כל הלב שלך. מה דעתך?
 

LOVE HODAYA

New member
גם אני צריכה

דבר ראשון באמת כל הכבוד שאת מפנה מזמנך בכדי לכתוב אז תודה וישר כח. אני צריכה ברכת תודה קצר ולעניין לבחורה מאד חמודה שהקדישה מזמנה יום שלם בכדי להסיע את אחותי ביום של החתונה. היא הייתה מאד סבלנית אחראית ומרגיעה.
 
למעלה