איך משיגים קבלה?שרשור בקשותושאלות (לא הכוונה)
עבור הנסיעות במטרונית אפשר לשלם באמצעות כרטיס אשראיאיך משיגים קבלה?
יש לי רב קו ואני נוסע במטרונית.
אני צריך להציג קבלה על הנסיעה לצורך קבלת החזר. האם הפתרון היחיד הוא לשלם במזומן? למה איאפשר לבקש מהמכונה להדפיס קבלה? \ להשיג קבלה דרך שירות לקוחות?
זה לא קצת דביליעבור הנסיעות במטרונית אפשר לשלם באמצעות כרטיס אשראי
וכך אפשר לרכוש כרטיסי נסיעה מנייר לצורך שימוש חד פעמי. כרטיס הנסיעה מנייר עבור הנסיעה במטרונית הוא למעשה קבלה המוכיחה ששילמת עבור הנסיעה.
אך חשוב לזכור שמדובר בקבלה המודפסת על נייר תרמי שהנתונים עליו נמחקים לאחר זמן מסויים, לכן יש לסרוק את הקבלה לקובץ מחשב או לחילופין לצלם אותה לנייר פרינט.
אתה יכול לרכוש ולטעון את הכרטיסיה במוקד שירות או באתרזה לא קצת דבילי
שאני חייב לשלם מחיר גבוה ממחיר הנסיעה שלי (כסטודנט עם כרטיסיה) רק כדי לקבל קבלה?
אני די בטוח שזה אפילו לא חוקי.
לקבל החזרים על נסיעות זה משהו שנהוג במדינהאתה יכול לרכוש ולטעון את הכרטיסיה במוקד שירות או באתר
של דן בצפון, או בקופה או אוטובוס של אגד ואז תקבל קבלה.
כשאתה קונה משקה, חטיף או ארטיק במכונה אוטומטית אתה גם לא מקבל קבלה.
אם זה לא היה חוקי, המכונות הללו לא היו נפוצות כל כך.
אם מכונות הטעינה של דן בצפון (שהיא זכיינית של המדינה) לא היו חוקיות, היא לא הייתה מקבלת אישור לפזר אותן לאורך מסלולי הנסיעה של קווי המטרונית.
כמה שאלות לגבי כרטיסי מעברשרשור בקשותושאלות (לא הכוונה)
תשובותכמה שאלות לגבי כרטיסי מעבר
אז
א. אפשר לחזור באמצעות כרטיס מעבר באותו הקו בתוך 90 דקות?
ב. אפשר להחליף יותר מאוטובוס אחד באותו הכרטיס?
ג. אם אני מ נוסע נסיעה עירונית בתוך גוש דן וממנה עובר לקו בין עירןני מחוץ לגוש דדן איך זה עובד מבחינת המעבר? (כנ"ל בכיוון ההפוך)
ד. אפשר לשלם בקו בין עירוני שיוצא מגוש דן באמצעוצ ערך צבור של גוש דן? ולהפך?
תודה מראש!
שאלה איטלקית - לקנות כרטיס רשת או לא ?שרשור בקשותושאלות (לא הכוונה)
זו שאלה על עיקרון, שירשורי הקודמים מעידים על מצבנו הכלכלי...שאלה איטלקית - לקנות כרטיס רשת או לא ?
בעלי ואני נוסעים לעוד חופשה איטלקית, ובאזור שבו נבקר יש כרטיס אזורי שעולה אולי €40 לשבוע. על פניו הנסיעות העיקריות שנבצע ברכבת בפרק הזמן הזה מגיעות אולי ל €25 (יש שם נסיעות שעולות €5 ואפילו €2.50 מה שזול באופן מפליא בהשוואה למחירים לנסיעות דומות באנגליה שיעלו לפחות פי 5 מכך). הכרטיס כולל גם אוטובוסים שבהם נוכל להשתמש בשובנו מהמסעדות (יורו או שניים כ"א אני מניח, אך במקרים רבים נלך ברגל כדי להנות מהסביבה). יתכן (אך אינני בטוח) שהוא יכסה גם סירות נהר ציבוריות, אם ניסע נסיעת רכבת נוספת שאולי נעלה את הסכום הכולל בעוד €5.
החיסרון הוא שיתכן מאד שנשאיר €10-€5 לסיבסוד המערכת.
היתרון הוא שמדובר בכרטיס אחד (ליום או לשבוע) לכל אמצעי התח"צ, לא נצטרך להתעסק עם מטבעות כל פעם, ובמקרה שתהיה מחלקה ראשונה נוכל להשתמש בה ללא תוספת תשלום.
מה דעתכם? להסתכן בסיבסוד ולנסות להוציא מהמערכת כמה שיותר נסיעות עד לנקודת האיזון, או "לחסוך ביוקר" ( False Economy ) ?
שלם על כל נסיעה, וספר אח"כ לבריטים שהרכבות באיטליה הרבה יותרשאלה איטלקית - לקנות כרטיס רשת או לא ?
בעלי ואני נוסעים לעוד חופשה איטלקית, ובאזור שבו נבקר יש כרטיס אזורי שעולה אולי €40 לשבוע. על פניו הנסיעות העיקריות שנבצע ברכבת בפרק הזמן הזה מגיעות אולי ל €25 (יש שם נסיעות שעולות €5 ואפילו €2.50 מה שזול באופן מפליא בהשוואה למחירים לנסיעות דומות באנגליה שיעלו לפחות פי 5 מכך). הכרטיס כולל גם אוטובוסים שבהם נוכל להשתמש בשובנו מהמסעדות (יורו או שניים כ"א אני מניח, אך במקרים רבים נלך ברגל כדי להנות מהסביבה). יתכן (אך אינני בטוח) שהוא יכסה גם סירות נהר ציבוריות, אם ניסע נסיעת רכבת נוספת שאולי נעלה את הסכום הכולל בעוד €5.
החיסרון הוא שיתכן מאד שנשאיר €10-€5 לסיבסוד המערכת.
היתרון הוא שמדובר בכרטיס אחד (ליום או לשבוע) לכל אמצעי התח"צ, לא נצטרך להתעסק עם מטבעות כל פעם, ובמקרה שתהיה מחלקה ראשונה נוכל להשתמש בה ללא תוספת תשלום.
מה דעתכם? להסתכן בסיבסוד ולנסות להוציא מהמערכת כמה שיותר נסיעות עד לנקודת האיזון, או "לחסוך ביוקר" ( False Economy ) ?
Rip-off Britain זו עובדה ידועה.שלם על כל נסיעה, וספר אח"כ לבריטים שהרכבות באיטליה הרבה יותר
שהרכבות באיטליה יותר זולות והמחיר אצלכם לא הוגן.
אולי עלויות היצור\כח אדם יותר גדולות בבריטניה?Rip-off Britain זו עובדה ידועה.
מחירי הטיסות הזולות פה הפכו חופשות סופ"ש לעניין של מה בכך (ע"ע מסיבות רווקים בפארג) כך שכולם יודעים שהמחירים כאן יקרים בהשוואה לאירופה. גם בהשוואה לארה"ב יש כאן דברים שמחירם בדולרים שם שווה מספרית למחירים בלירות כאן (בעבר - CD, בעבר הלא כל-כך רחוק - אייטיונז גבו דולר שם, לירה כאן) למרות שלירה שווה יותר מדולר וחצי, ובנקודה מסויימת לפני המשבר הכלכלי הגיעה לשני דולרים.
 
עדותנו לא נחוצה לדבר מפורסם כל-כך שיש לו ערך וויקיפדי, וסדרה ב BBC (שמנצלת את הביטוי לרעה, סוג של כולבוטק נגד רמאים מקומיים במקום השוואות מחירים מול אירופה וארה"ב) http://en.wikipedia.org/wiki/Rip-off_Britain
For an iTunes track on a US server?אולי עלויות היצור\כח אדם יותר גדולות בבריטניה?
אני לא הייתי קונה כרטיס רשת בתנאים הללו. גם ההתעסקות עם כסףשאלה איטלקית - לקנות כרטיס רשת או לא ?
בעלי ואני נוסעים לעוד חופשה איטלקית, ובאזור שבו נבקר יש כרטיס אזורי שעולה אולי €40 לשבוע. על פניו הנסיעות העיקריות שנבצע ברכבת בפרק הזמן הזה מגיעות אולי ל €25 (יש שם נסיעות שעולות €5 ואפילו €2.50 מה שזול באופן מפליא בהשוואה למחירים לנסיעות דומות באנגליה שיעלו לפחות פי 5 מכך). הכרטיס כולל גם אוטובוסים שבהם נוכל להשתמש בשובנו מהמסעדות (יורו או שניים כ"א אני מניח, אך במקרים רבים נלך ברגל כדי להנות מהסביבה). יתכן (אך אינני בטוח) שהוא יכסה גם סירות נהר ציבוריות, אם ניסע נסיעת רכבת נוספת שאולי נעלה את הסכום הכולל בעוד €5.
החיסרון הוא שיתכן מאד שנשאיר €10-€5 לסיבסוד המערכת.
היתרון הוא שמדובר בכרטיס אחד (ליום או לשבוע) לכל אמצעי התח"צ, לא נצטרך להתעסק עם מטבעות כל פעם, ובמקרה שתהיה מחלקה ראשונה נוכל להשתמש בה ללא תוספת תשלום.
מה דעתכם? להסתכן בסיבסוד ולנסות להוציא מהמערכת כמה שיותר נסיעות עד לנקודת האיזון, או "לחסוך ביוקר" ( False Economy ) ?
לא להתעסק עם מכונות (בשיטת תשלום מראש איטלקית) - Priceless !אני לא הייתי קונה כרטיס רשת בתנאים הללו. גם ההתעסקות עם כסף
והמכונות עם כל הכרוך בכך היא חלק מהחוויה...
הערה טכנית למשרשרי תמונות: בהעלאה מרוכזת הן עולות לפי הסדר.לא להתעסק עם מכונות (בשיטת תשלום מראש איטלקית) - Priceless !
פקידת קבלה בג'ים בספרד אמרה לי פעם שככל שמצפינים בארצה כך המקום נהיה יותר מסודר וממש כמו צפון אירופה. אם נחיל את אותו העיקרון על איטליה (ויש שם מפלגה פוליטית בשם הליגה הצפונית שבנוייה על העיקרון הזה) אז קנטון טיצ'ינו השוויצרי-איטלקי אמור להיות שיא הסדר הטוב של המרחב התרבותי האיטלקי, אבל גם שם, מכונה כמו זו שבתמונות מסוגלת להתקלקל ולא לקבל מזומן, מה שקרה לנו ביום א' אחד שם כשתדירות האוטובוסים ירדה לאחד בחצי שעה ובגלל המסלול הסיבובי לא היתה תחנה ממול עם מכונה זהה. במקרה הזה הנהג העלה אותנו ובתחנה הבאה ביקש שאחד מאיתנו ירד ויקנה כרטיסים בעודו עוצר שם עבורנו. זה אפשרי בערב יום א' רגוע אבל בנסיבות אחרות אי אפשר לעשות את זה.
הדבר האחרון שאני רוצה לעשות זה להתעסק כל פעם עם מכונות ועודף, במיוחד אחרי מסעדה בערב, או להמתין בתורים לקופאים (מניסיון - ברכבת האיטלקית יש לפעמים קופה לזה וקופה להוא, אתה מגיע לקופאי והוא אומר לך ללכת להמתין בתור אחר...) כך שאם ממילא ההפסד הוא פחות מ £10 (ו €10 - ההפסד המקסימלי הוא פחות מכך) ויש אפילו סיכוי מסויים שנצא מורווחים אז ה"טיפ" הזה שווה את זה.
הערה נוספת: אני חוזר על המלצתי שלא להעלות יותר משלוש תמונותהערה טכנית למשרשרי תמונות: בהעלאה מרוכזת הן עולות לפי הסדר.
כלומר - המערכת יוצרת את סדר ההצגה במנגנון ההחלפה ולא המגיב.
 
שני שלטי ה"Zona" נועדו להיות הערת אגב אחרי תמונות המכונה, המסלולים, והוואלידטור הרלוונטים לפורום.
וגם הבן שלה =לא להתעסק עם מכונות (בשיטת תשלום מראש איטלקית) - Priceless !
פקידת קבלה בג'ים בספרד אמרה לי פעם שככל שמצפינים בארצה כך המקום נהיה יותר מסודר וממש כמו צפון אירופה. אם נחיל את אותו העיקרון על איטליה (ויש שם מפלגה פוליטית בשם הליגה הצפונית שבנוייה על העיקרון הזה) אז קנטון טיצ'ינו השוויצרי-איטלקי אמור להיות שיא הסדר הטוב של המרחב התרבותי האיטלקי, אבל גם שם, מכונה כמו זו שבתמונות מסוגלת להתקלקל ולא לקבל מזומן, מה שקרה לנו ביום א' אחד שם כשתדירות האוטובוסים ירדה לאחד בחצי שעה ובגלל המסלול הסיבובי לא היתה תחנה ממול עם מכונה זהה. במקרה הזה הנהג העלה אותנו ובתחנה הבאה ביקש שאחד מאיתנו ירד ויקנה כרטיסים בעודו עוצר שם עבורנו. זה אפשרי בערב יום א' רגוע אבל בנסיבות אחרות אי אפשר לעשות את זה.
הדבר האחרון שאני רוצה לעשות זה להתעסק כל פעם עם מכונות ועודף, במיוחד אחרי מסעדה בערב, או להמתין בתורים לקופאים (מניסיון - ברכבת האיטלקית יש לפעמים קופה לזה וקופה להוא, אתה מגיע לקופאי והוא אומר לך ללכת להמתין בתור אחר...) כך שאם ממילא ההפסד הוא פחות מ £10 (ו €10 - ההפסד המקסימלי הוא פחות מכך) ויש אפילו סיכוי מסויים שנצא מורווחים אז ה"טיפ" הזה שווה את זה.
לא הבנתי, מה הוא הטיפ?לא להתעסק עם מכונות (בשיטת תשלום מראש איטלקית) - Priceless !
פקידת קבלה בג'ים בספרד אמרה לי פעם שככל שמצפינים בארצה כך המקום נהיה יותר מסודר וממש כמו צפון אירופה. אם נחיל את אותו העיקרון על איטליה (ויש שם מפלגה פוליטית בשם הליגה הצפונית שבנוייה על העיקרון הזה) אז קנטון טיצ'ינו השוויצרי-איטלקי אמור להיות שיא הסדר הטוב של המרחב התרבותי האיטלקי, אבל גם שם, מכונה כמו זו שבתמונות מסוגלת להתקלקל ולא לקבל מזומן, מה שקרה לנו ביום א' אחד שם כשתדירות האוטובוסים ירדה לאחד בחצי שעה ובגלל המסלול הסיבובי לא היתה תחנה ממול עם מכונה זהה. במקרה הזה הנהג העלה אותנו ובתחנה הבאה ביקש שאחד מאיתנו ירד ויקנה כרטיסים בעודו עוצר שם עבורנו. זה אפשרי בערב יום א' רגוע אבל בנסיבות אחרות אי אפשר לעשות את זה.
הדבר האחרון שאני רוצה לעשות זה להתעסק כל פעם עם מכונות ועודף, במיוחד אחרי מסעדה בערב, או להמתין בתורים לקופאים (מניסיון - ברכבת האיטלקית יש לפעמים קופה לזה וקופה להוא, אתה מגיע לקופאי והוא אומר לך ללכת להמתין בתור אחר...) כך שאם ממילא ההפסד הוא פחות מ £10 (ו €10 - ההפסד המקסימלי הוא פחות מכך) ויש אפילו סיכוי מסויים שנצא מורווחים אז ה"טיפ" הזה שווה את זה.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.