שרשור בקשות
ושאלות (לא הכוונה)

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
שרשור בקשות
ושאלות (לא הכוונה)


שרשור בקשות
ושאלות (לא הכוונה)
 

Subi777

New member
איך משיגים קבלה?

שרשור בקשות
ושאלות (לא הכוונה)
איך משיגים קבלה?
יש לי רב קו ואני נוסע במטרונית.
אני צריך להציג קבלה על הנסיעה לצורך קבלת החזר. האם הפתרון היחיד הוא לשלם במזומן? למה איאפשר לבקש מהמכונה להדפיס קבלה? \ להשיג קבלה דרך שירות לקוחות?
 

25306yosef

New member
עבור הנסיעות במטרונית אפשר לשלם באמצעות כרטיס אשראי

איך משיגים קבלה?
יש לי רב קו ואני נוסע במטרונית.
אני צריך להציג קבלה על הנסיעה לצורך קבלת החזר. האם הפתרון היחיד הוא לשלם במזומן? למה איאפשר לבקש מהמכונה להדפיס קבלה? \ להשיג קבלה דרך שירות לקוחות?
עבור הנסיעות במטרונית אפשר לשלם באמצעות כרטיס אשראי
וכך אפשר לרכוש כרטיסי נסיעה מנייר לצורך שימוש חד פעמי. כרטיס הנסיעה מנייר עבור הנסיעה במטרונית הוא למעשה קבלה המוכיחה ששילמת עבור הנסיעה.

אך חשוב לזכור שמדובר בקבלה המודפסת על נייר תרמי שהנתונים עליו נמחקים לאחר זמן מסויים, לכן יש לסרוק את הקבלה לקובץ מחשב או לחילופין לצלם אותה לנייר פרינט.
 

Subi777

New member
זה לא קצת דבילי

עבור הנסיעות במטרונית אפשר לשלם באמצעות כרטיס אשראי
וכך אפשר לרכוש כרטיסי נסיעה מנייר לצורך שימוש חד פעמי. כרטיס הנסיעה מנייר עבור הנסיעה במטרונית הוא למעשה קבלה המוכיחה ששילמת עבור הנסיעה.

אך חשוב לזכור שמדובר בקבלה המודפסת על נייר תרמי שהנתונים עליו נמחקים לאחר זמן מסויים, לכן יש לסרוק את הקבלה לקובץ מחשב או לחילופין לצלם אותה לנייר פרינט.
זה לא קצת דבילי
שאני חייב לשלם מחיר גבוה ממחיר הנסיעה שלי (כסטודנט עם כרטיסיה) רק כדי לקבל קבלה?
אני די בטוח שזה אפילו לא חוקי.
 
אתה יכול לרכוש ולטעון את הכרטיסיה במוקד שירות או באתר

זה לא קצת דבילי
שאני חייב לשלם מחיר גבוה ממחיר הנסיעה שלי (כסטודנט עם כרטיסיה) רק כדי לקבל קבלה?
אני די בטוח שזה אפילו לא חוקי.
אתה יכול לרכוש ולטעון את הכרטיסיה במוקד שירות או באתר
של דן בצפון, או בקופה או אוטובוס של אגד ואז תקבל קבלה.
כשאתה קונה משקה, חטיף או ארטיק במכונה אוטומטית אתה גם לא מקבל קבלה.
אם זה לא היה חוקי, המכונות הללו לא היו נפוצות כל כך.
אם מכונות הטעינה של דן בצפון (שהיא זכיינית של המדינה) לא היו חוקיות, היא לא הייתה מקבלת אישור לפזר אותן לאורך מסלולי הנסיעה של קווי המטרונית.
 

Subi777

New member
לקבל החזרים על נסיעות זה משהו שנהוג במדינה

אתה יכול לרכוש ולטעון את הכרטיסיה במוקד שירות או באתר
של דן בצפון, או בקופה או אוטובוס של אגד ואז תקבל קבלה.
כשאתה קונה משקה, חטיף או ארטיק במכונה אוטומטית אתה גם לא מקבל קבלה.
אם זה לא היה חוקי, המכונות הללו לא היו נפוצות כל כך.
אם מכונות הטעינה של דן בצפון (שהיא זכיינית של המדינה) לא היו חוקיות, היא לא הייתה מקבלת אישור לפזר אותן לאורך מסלולי הנסיעה של קווי המטרונית.
לקבל החזרים על נסיעות זה משהו שנהוג במדינה
בניגוד לקבלת החזרים על הוצאת פחית.
&nbsp
הטענה שלי באשר לחוקיות היא שצריך להיות איזשהו מנגנון שמאפשר ללקוח לקבל קבלה לפי דרישה.
וזה אומר שהמכונות האלה צריכות להדפיס קבלה אם הלקוח מבקש.
קיים במכונה נייר. אז מה הסיפור?
 
כמה שאלות לגבי כרטיסי מעבר

שרשור בקשות
ושאלות (לא הכוונה)
כמה שאלות לגבי כרטיסי מעבר
אז
א. אפשר לחזור באמצעות כרטיס מעבר באותו הקו בתוך 90 דקות?
ב. אפשר להחליף יותר מאוטובוס אחד באותו הכרטיס?
ג. אם אני מ נוסע נסיעה עירונית בתוך גוש דן וממנה עובר לקו בין עירןני מחוץ לגוש דדן איך זה עובד מבחינת המעבר? (כנ"ל בכיוון ההפוך)
ד. אפשר לשלם בקו בין עירוני שיוצא מגוש דן באמצעוצ ערך צבור של גוש דן? ולהפך?

תודה מראש!
 
תשובות

כמה שאלות לגבי כרטיסי מעבר
אז
א. אפשר לחזור באמצעות כרטיס מעבר באותו הקו בתוך 90 דקות?
ב. אפשר להחליף יותר מאוטובוס אחד באותו הכרטיס?
ג. אם אני מ נוסע נסיעה עירונית בתוך גוש דן וממנה עובר לקו בין עירןני מחוץ לגוש דדן איך זה עובד מבחינת המעבר? (כנ"ל בכיוון ההפוך)
ד. אפשר לשלם בקו בין עירוני שיוצא מגוש דן באמצעוצ ערך צבור של גוש דן? ולהפך?

תודה מראש!
תשובות
א' וב' - כן (בגוש דן ובירושלים רק באמצעות רב-קו).
ג' - אין מעבר חופשי מנסיעה בתוך אזורי רפורמת גוש-דן לנסיעה מחוץ לאזורי הרפורמה. אם אתה עובר לקו הבינעירוני לצורך נסיעה אל מחוץ לאזורי הרפורמה יש שתי אפשרויות: 1. אם יש לאותו קו תחנות הורדה בתוך אזורי הרפורמה ייתכן שכדאי לך לפצל את התשלום כך שעד קצה אזורי הרפורמה תמשיך עם מעבר חופשי ומתחנת היציאה מאזורי הרפורמה תשלם את המחיר מאותה תחנה עד ליעד. 2. לשלם בעליה לאוטובוס הבינעירוני את מחיר הנסיעה מתחנת העלייה ליעד.
ד. בקווים ובמטרופולין אפשר לשלם בערך צבור על נסיעות עד קוד 12. במפעילות אחרות, נכון להיום לא.
 

Ccyclist

Well-known member
שאלה איטלקית - לקנות כרטיס רשת או לא ?

שרשור בקשות
ושאלות (לא הכוונה)
שאלה איטלקית - לקנות כרטיס רשת או לא ?

בעלי ואני נוסעים לעוד חופשה איטלקית, ובאזור שבו נבקר יש כרטיס אזורי שעולה אולי €40 לשבוע. על פניו הנסיעות העיקריות שנבצע ברכבת בפרק הזמן הזה מגיעות אולי ל €25 (יש שם נסיעות שעולות €5 ואפילו €2.50 מה שזול באופן מפליא בהשוואה למחירים לנסיעות דומות באנגליה שיעלו לפחות פי 5 מכך). הכרטיס כולל גם אוטובוסים שבהם נוכל להשתמש בשובנו מהמסעדות (יורו או שניים כ"א אני מניח, אך במקרים רבים נלך ברגל כדי להנות מהסביבה). יתכן (אך אינני בטוח) שהוא יכסה גם סירות נהר ציבוריות, אם ניסע נסיעת רכבת נוספת שאולי נעלה את הסכום הכולל בעוד €5.

החיסרון הוא שיתכן מאד שנשאיר €10-€5 לסיבסוד המערכת.

היתרון הוא שמדובר בכרטיס אחד (ליום או לשבוע) לכל אמצעי התח"צ, לא נצטרך להתעסק עם מטבעות כל פעם, ובמקרה שתהיה מחלקה ראשונה נוכל להשתמש בה ללא תוספת תשלום.

מה דעתכם? להסתכן בסיבסוד ולנסות להוציא מהמערכת כמה שיותר נסיעות עד לנקודת האיזון, או "לחסוך ביוקר" ( False Economy ) ?
 

Ccyclist

Well-known member
זו שאלה על עיקרון, שירשורי הקודמים מעידים על מצבנו הכלכלי...

שאלה איטלקית - לקנות כרטיס רשת או לא ?

בעלי ואני נוסעים לעוד חופשה איטלקית, ובאזור שבו נבקר יש כרטיס אזורי שעולה אולי €40 לשבוע. על פניו הנסיעות העיקריות שנבצע ברכבת בפרק הזמן הזה מגיעות אולי ל €25 (יש שם נסיעות שעולות €5 ואפילו €2.50 מה שזול באופן מפליא בהשוואה למחירים לנסיעות דומות באנגליה שיעלו לפחות פי 5 מכך). הכרטיס כולל גם אוטובוסים שבהם נוכל להשתמש בשובנו מהמסעדות (יורו או שניים כ"א אני מניח, אך במקרים רבים נלך ברגל כדי להנות מהסביבה). יתכן (אך אינני בטוח) שהוא יכסה גם סירות נהר ציבוריות, אם ניסע נסיעת רכבת נוספת שאולי נעלה את הסכום הכולל בעוד €5.

החיסרון הוא שיתכן מאד שנשאיר €10-€5 לסיבסוד המערכת.

היתרון הוא שמדובר בכרטיס אחד (ליום או לשבוע) לכל אמצעי התח"צ, לא נצטרך להתעסק עם מטבעות כל פעם, ובמקרה שתהיה מחלקה ראשונה נוכל להשתמש בה ללא תוספת תשלום.

מה דעתכם? להסתכן בסיבסוד ולנסות להוציא מהמערכת כמה שיותר נסיעות עד לנקודת האיזון, או "לחסוך ביוקר" ( False Economy ) ?
זו שאלה על עיקרון, שירשורי הקודמים מעידים על מצבנו הכלכלי...
 
שלם על כל נסיעה, וספר אח"כ לבריטים שהרכבות באיטליה הרבה יותר

שאלה איטלקית - לקנות כרטיס רשת או לא ?

בעלי ואני נוסעים לעוד חופשה איטלקית, ובאזור שבו נבקר יש כרטיס אזורי שעולה אולי €40 לשבוע. על פניו הנסיעות העיקריות שנבצע ברכבת בפרק הזמן הזה מגיעות אולי ל €25 (יש שם נסיעות שעולות €5 ואפילו €2.50 מה שזול באופן מפליא בהשוואה למחירים לנסיעות דומות באנגליה שיעלו לפחות פי 5 מכך). הכרטיס כולל גם אוטובוסים שבהם נוכל להשתמש בשובנו מהמסעדות (יורו או שניים כ"א אני מניח, אך במקרים רבים נלך ברגל כדי להנות מהסביבה). יתכן (אך אינני בטוח) שהוא יכסה גם סירות נהר ציבוריות, אם ניסע נסיעת רכבת נוספת שאולי נעלה את הסכום הכולל בעוד €5.

החיסרון הוא שיתכן מאד שנשאיר €10-€5 לסיבסוד המערכת.

היתרון הוא שמדובר בכרטיס אחד (ליום או לשבוע) לכל אמצעי התח"צ, לא נצטרך להתעסק עם מטבעות כל פעם, ובמקרה שתהיה מחלקה ראשונה נוכל להשתמש בה ללא תוספת תשלום.

מה דעתכם? להסתכן בסיבסוד ולנסות להוציא מהמערכת כמה שיותר נסיעות עד לנקודת האיזון, או "לחסוך ביוקר" ( False Economy ) ?
שלם על כל נסיעה, וספר אח"כ לבריטים שהרכבות באיטליה הרבה יותר
שהרכבות באיטליה יותר זולות והמחיר אצלכם לא הוגן.
 

Ccyclist

Well-known member
Rip-off Britain זו עובדה ידועה.

שלם על כל נסיעה, וספר אח"כ לבריטים שהרכבות באיטליה הרבה יותר
שהרכבות באיטליה יותר זולות והמחיר אצלכם לא הוגן.
Rip-off Britain זו עובדה ידועה.
מחירי הטיסות הזולות פה הפכו חופשות סופ"ש לעניין של מה בכך (ע"ע מסיבות רווקים בפארג) כך שכולם יודעים שהמחירים כאן יקרים בהשוואה לאירופה. גם בהשוואה לארה"ב יש כאן דברים שמחירם בדולרים שם שווה מספרית למחירים בלירות כאן (בעבר - CD, בעבר הלא כל-כך רחוק - אייטיונז גבו דולר שם, לירה כאן) למרות שלירה שווה יותר מדולר וחצי, ובנקודה מסויימת לפני המשבר הכלכלי הגיעה לשני דולרים.
&nbsp
עדותנו לא נחוצה לדבר מפורסם כל-כך שיש לו ערך וויקיפדי, וסדרה ב BBC (שמנצלת את הביטוי לרעה, סוג של כולבוטק נגד רמאים מקומיים במקום השוואות מחירים מול אירופה וארה"ב) http://en.wikipedia.org/wiki/Rip-off_Britain
 
אולי עלויות היצור\כח אדם יותר גדולות בבריטניה?

Rip-off Britain זו עובדה ידועה.
מחירי הטיסות הזולות פה הפכו חופשות סופ"ש לעניין של מה בכך (ע"ע מסיבות רווקים בפארג) כך שכולם יודעים שהמחירים כאן יקרים בהשוואה לאירופה. גם בהשוואה לארה"ב יש כאן דברים שמחירם בדולרים שם שווה מספרית למחירים בלירות כאן (בעבר - CD, בעבר הלא כל-כך רחוק - אייטיונז גבו דולר שם, לירה כאן) למרות שלירה שווה יותר מדולר וחצי, ובנקודה מסויימת לפני המשבר הכלכלי הגיעה לשני דולרים.
&nbsp
עדותנו לא נחוצה לדבר מפורסם כל-כך שיש לו ערך וויקיפדי, וסדרה ב BBC (שמנצלת את הביטוי לרעה, סוג של כולבוטק נגד רמאים מקומיים במקום השוואות מחירים מול אירופה וארה"ב) http://en.wikipedia.org/wiki/Rip-off_Britain
אולי עלויות היצור\כח אדם יותר גדולות בבריטניה?
 

alantan

New member
אני לא הייתי קונה כרטיס רשת בתנאים הללו. גם ההתעסקות עם כסף

שאלה איטלקית - לקנות כרטיס רשת או לא ?

בעלי ואני נוסעים לעוד חופשה איטלקית, ובאזור שבו נבקר יש כרטיס אזורי שעולה אולי €40 לשבוע. על פניו הנסיעות העיקריות שנבצע ברכבת בפרק הזמן הזה מגיעות אולי ל €25 (יש שם נסיעות שעולות €5 ואפילו €2.50 מה שזול באופן מפליא בהשוואה למחירים לנסיעות דומות באנגליה שיעלו לפחות פי 5 מכך). הכרטיס כולל גם אוטובוסים שבהם נוכל להשתמש בשובנו מהמסעדות (יורו או שניים כ"א אני מניח, אך במקרים רבים נלך ברגל כדי להנות מהסביבה). יתכן (אך אינני בטוח) שהוא יכסה גם סירות נהר ציבוריות, אם ניסע נסיעת רכבת נוספת שאולי נעלה את הסכום הכולל בעוד €5.

החיסרון הוא שיתכן מאד שנשאיר €10-€5 לסיבסוד המערכת.

היתרון הוא שמדובר בכרטיס אחד (ליום או לשבוע) לכל אמצעי התח"צ, לא נצטרך להתעסק עם מטבעות כל פעם, ובמקרה שתהיה מחלקה ראשונה נוכל להשתמש בה ללא תוספת תשלום.

מה דעתכם? להסתכן בסיבסוד ולנסות להוציא מהמערכת כמה שיותר נסיעות עד לנקודת האיזון, או "לחסוך ביוקר" ( False Economy ) ?
אני לא הייתי קונה כרטיס רשת בתנאים הללו. גם ההתעסקות עם כסף
והמכונות עם כל הכרוך בכך היא חלק מהחוויה...
 

Ccyclist

Well-known member
לא להתעסק עם מכונות (בשיטת תשלום מראש איטלקית) - Priceless !

אני לא הייתי קונה כרטיס רשת בתנאים הללו. גם ההתעסקות עם כסף
והמכונות עם כל הכרוך בכך היא חלק מהחוויה...
לא להתעסק עם מכונות (בשיטת תשלום מראש איטלקית) - Priceless !
פקידת קבלה בג'ים בספרד אמרה לי פעם שככל שמצפינים בארצה כך המקום נהיה יותר מסודר וממש כמו צפון אירופה. אם נחיל את אותו העיקרון על איטליה (ויש שם מפלגה פוליטית בשם הליגה הצפונית שבנוייה על העיקרון הזה) אז קנטון טיצ'ינו השוויצרי-איטלקי אמור להיות שיא הסדר הטוב של המרחב התרבותי האיטלקי, אבל גם שם, מכונה כמו זו שבתמונות מסוגלת להתקלקל ולא לקבל מזומן, מה שקרה לנו ביום א' אחד שם כשתדירות האוטובוסים ירדה לאחד בחצי שעה ובגלל המסלול הסיבובי לא היתה תחנה ממול עם מכונה זהה. במקרה הזה הנהג העלה אותנו ובתחנה הבאה ביקש שאחד מאיתנו ירד ויקנה כרטיסים בעודו עוצר שם עבורנו. זה אפשרי בערב יום א' רגוע אבל בנסיבות אחרות אי אפשר לעשות את זה.

הדבר האחרון שאני רוצה לעשות זה להתעסק כל פעם עם מכונות ועודף, במיוחד אחרי מסעדה בערב, או להמתין בתורים לקופאים (מניסיון - ברכבת האיטלקית יש לפעמים קופה לזה וקופה להוא, אתה מגיע לקופאי והוא אומר לך ללכת להמתין בתור אחר...) כך שאם ממילא ההפסד הוא פחות מ £10 (ו €10 - ההפסד המקסימלי הוא פחות מכך) ויש אפילו סיכוי מסויים שנצא מורווחים אז ה"טיפ" הזה שווה את זה.









 

Ccyclist

Well-known member
הערה טכנית למשרשרי תמונות: בהעלאה מרוכזת הן עולות לפי הסדר.

לא להתעסק עם מכונות (בשיטת תשלום מראש איטלקית) - Priceless !
פקידת קבלה בג'ים בספרד אמרה לי פעם שככל שמצפינים בארצה כך המקום נהיה יותר מסודר וממש כמו צפון אירופה. אם נחיל את אותו העיקרון על איטליה (ויש שם מפלגה פוליטית בשם הליגה הצפונית שבנוייה על העיקרון הזה) אז קנטון טיצ'ינו השוויצרי-איטלקי אמור להיות שיא הסדר הטוב של המרחב התרבותי האיטלקי, אבל גם שם, מכונה כמו זו שבתמונות מסוגלת להתקלקל ולא לקבל מזומן, מה שקרה לנו ביום א' אחד שם כשתדירות האוטובוסים ירדה לאחד בחצי שעה ובגלל המסלול הסיבובי לא היתה תחנה ממול עם מכונה זהה. במקרה הזה הנהג העלה אותנו ובתחנה הבאה ביקש שאחד מאיתנו ירד ויקנה כרטיסים בעודו עוצר שם עבורנו. זה אפשרי בערב יום א' רגוע אבל בנסיבות אחרות אי אפשר לעשות את זה.

הדבר האחרון שאני רוצה לעשות זה להתעסק כל פעם עם מכונות ועודף, במיוחד אחרי מסעדה בערב, או להמתין בתורים לקופאים (מניסיון - ברכבת האיטלקית יש לפעמים קופה לזה וקופה להוא, אתה מגיע לקופאי והוא אומר לך ללכת להמתין בתור אחר...) כך שאם ממילא ההפסד הוא פחות מ £10 (ו €10 - ההפסד המקסימלי הוא פחות מכך) ויש אפילו סיכוי מסויים שנצא מורווחים אז ה"טיפ" הזה שווה את זה.
הערה טכנית למשרשרי תמונות: בהעלאה מרוכזת הן עולות לפי הסדר.
כלומר - המערכת יוצרת את סדר ההצגה במנגנון ההחלפה ולא המגיב.
&nbsp
שני שלטי ה"Zona" נועדו להיות הערת אגב אחרי תמונות המכונה, המסלולים, והוואלידטור הרלוונטים לפורום.
 

בועז ל

New member
הערה נוספת: אני חוזר על המלצתי שלא להעלות יותר משלוש תמונות

הערה טכנית למשרשרי תמונות: בהעלאה מרוכזת הן עולות לפי הסדר.
כלומר - המערכת יוצרת את סדר ההצגה במנגנון ההחלפה ולא המגיב.
&nbsp
שני שלטי ה"Zona" נועדו להיות הערת אגב אחרי תמונות המכונה, המסלולים, והוואלידטור הרלוונטים לפורום.
הערה נוספת: אני חוזר על המלצתי שלא להעלות יותר משלוש תמונות
להודעה. כן, אני יודע שהחיים קלים יותר כשנפטרים מכל 'הסחורה' בפעם אחת, אבל המחיר על כך הוא בלתי נסבל מבחינת ירידת האיכות.
 
וגם הבן שלה :)=

לא להתעסק עם מכונות (בשיטת תשלום מראש איטלקית) - Priceless !
פקידת קבלה בג'ים בספרד אמרה לי פעם שככל שמצפינים בארצה כך המקום נהיה יותר מסודר וממש כמו צפון אירופה. אם נחיל את אותו העיקרון על איטליה (ויש שם מפלגה פוליטית בשם הליגה הצפונית שבנוייה על העיקרון הזה) אז קנטון טיצ'ינו השוויצרי-איטלקי אמור להיות שיא הסדר הטוב של המרחב התרבותי האיטלקי, אבל גם שם, מכונה כמו זו שבתמונות מסוגלת להתקלקל ולא לקבל מזומן, מה שקרה לנו ביום א' אחד שם כשתדירות האוטובוסים ירדה לאחד בחצי שעה ובגלל המסלול הסיבובי לא היתה תחנה ממול עם מכונה זהה. במקרה הזה הנהג העלה אותנו ובתחנה הבאה ביקש שאחד מאיתנו ירד ויקנה כרטיסים בעודו עוצר שם עבורנו. זה אפשרי בערב יום א' רגוע אבל בנסיבות אחרות אי אפשר לעשות את זה.

הדבר האחרון שאני רוצה לעשות זה להתעסק כל פעם עם מכונות ועודף, במיוחד אחרי מסעדה בערב, או להמתין בתורים לקופאים (מניסיון - ברכבת האיטלקית יש לפעמים קופה לזה וקופה להוא, אתה מגיע לקופאי והוא אומר לך ללכת להמתין בתור אחר...) כך שאם ממילא ההפסד הוא פחות מ £10 (ו €10 - ההפסד המקסימלי הוא פחות מכך) ויש אפילו סיכוי מסויים שנצא מורווחים אז ה"טיפ" הזה שווה את זה.
וגם הבן שלה :)=
 

down under

New member
לא הבנתי, מה הוא הטיפ?

לא להתעסק עם מכונות (בשיטת תשלום מראש איטלקית) - Priceless !
פקידת קבלה בג'ים בספרד אמרה לי פעם שככל שמצפינים בארצה כך המקום נהיה יותר מסודר וממש כמו צפון אירופה. אם נחיל את אותו העיקרון על איטליה (ויש שם מפלגה פוליטית בשם הליגה הצפונית שבנוייה על העיקרון הזה) אז קנטון טיצ'ינו השוויצרי-איטלקי אמור להיות שיא הסדר הטוב של המרחב התרבותי האיטלקי, אבל גם שם, מכונה כמו זו שבתמונות מסוגלת להתקלקל ולא לקבל מזומן, מה שקרה לנו ביום א' אחד שם כשתדירות האוטובוסים ירדה לאחד בחצי שעה ובגלל המסלול הסיבובי לא היתה תחנה ממול עם מכונה זהה. במקרה הזה הנהג העלה אותנו ובתחנה הבאה ביקש שאחד מאיתנו ירד ויקנה כרטיסים בעודו עוצר שם עבורנו. זה אפשרי בערב יום א' רגוע אבל בנסיבות אחרות אי אפשר לעשות את זה.

הדבר האחרון שאני רוצה לעשות זה להתעסק כל פעם עם מכונות ועודף, במיוחד אחרי מסעדה בערב, או להמתין בתורים לקופאים (מניסיון - ברכבת האיטלקית יש לפעמים קופה לזה וקופה להוא, אתה מגיע לקופאי והוא אומר לך ללכת להמתין בתור אחר...) כך שאם ממילא ההפסד הוא פחות מ £10 (ו €10 - ההפסד המקסימלי הוא פחות מכך) ויש אפילו סיכוי מסויים שנצא מורווחים אז ה"טיפ" הזה שווה את זה.
לא הבנתי, מה הוא הטיפ?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה