שרשור בקשות
ושאלות
(לא הכוונה)

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
שרשור בקשות
ושאלות
(לא הכוונה)

שרשור בקשות
ושאלות
(לא הכוונה)
 

Shark Alarm

New member
הגשת משרה לרכבת ישראל


שרשור בקשות
ושאלות
(לא הכוונה)
הגשת משרה לרכבת ישראל

היי,
&nbsp
הגשתי את קורות החיים שלי למשרה ברכבת ישראל- אך בשתי הפעמים נרשם לי "לא נבחר".
אפילו לא התקשרו לראיון טלפוני- (ויש לי את הניסיון והידע הדרושים לתפקיד).
&nbsp
האם יש למי לפנות על מנת לבדוק האם הוגשו כל המסמכים הרלוונטים

טלפון של משאבי אנוש ברכבת או מחלקת גיוס

&nbsp
תודה,
יניב
 
מכיר את המונח מינוי קרובים?

הגשת משרה לרכבת ישראל

היי,
&nbsp
הגשתי את קורות החיים שלי למשרה ברכבת ישראל- אך בשתי הפעמים נרשם לי "לא נבחר".
אפילו לא התקשרו לראיון טלפוני- (ויש לי את הניסיון והידע הדרושים לתפקיד).
&nbsp
האם יש למי לפנות על מנת לבדוק האם הוגשו כל המסמכים הרלוונטים

טלפון של משאבי אנוש ברכבת או מחלקת גיוס

&nbsp
תודה,
יניב
מכיר את המונח מינוי קרובים?
 
מחפש אפליקציה (לאנדרואיד) אמינה של זמני הגעת אוטובוסים:

מחפש אפליקציה (לאנדרואיד) אמינה של זמני הגעת אוטובוסים:
האם ישנה אפליקציה
הניזונת מהGPS של האוטובוסים עצמם!?!
 

cwen

New member
גם מוביט וגם אוטובוס קרוב

מחפש אפליקציה (לאנדרואיד) אמינה של זמני הגעת אוטובוסים:
האם ישנה אפליקציה
הניזונת מהGPS של האוטובוסים עצמם!?!
גם מוביט וגם אוטובוס קרוב
שתיהן מקבלות את הנתונים ממשרד התחבורה. זה בלתי אפשרי שהאפליקציה תקבל נתונים ישר מהאוטובוסים. הנתונים האלה מגיעים למשרד התחבורה, והאפליקציות ניגשות ל API של משרד התחבורה ולוקחות את הנתונים משם.
&nbsp
בדרך כלל זה עובד היטב.
 
אינני מבין

גם מוביט וגם אוטובוס קרוב
שתיהן מקבלות את הנתונים ממשרד התחבורה. זה בלתי אפשרי שהאפליקציה תקבל נתונים ישר מהאוטובוסים. הנתונים האלה מגיעים למשרד התחבורה, והאפליקציות ניגשות ל API של משרד התחבורה ולוקחות את הנתונים משם.
&nbsp
בדרך כלל זה עובד היטב.
אינני מבין
ממה ניזונים הGPSים של האוטובוסים!?!
 
הסבר על GPS באוטובוסים ועל אפליקציות זמן אמת:

אינני מבין
ממה ניזונים הGPSים של האוטובוסים!?!
הסבר על GPS באוטובוסים ועל אפליקציות זמן אמת:
GPS היא מערכת לוויינים. באוטובוס קיים מכשיר שיודע לקלוט את האותות של הלוויינים, ועל פי האותות לחשב את המיקום הגאוגרפי של האוטובוס. בדיוק כמו ה-GPS בסמארטפון.
כל אוטובוס שולח את המיקום שלו כל כמה שניות לשרת מרכזי של חברת האוטובוסים, וזו שולחת כל כמה שניות את המיקום של כל האוטובוסים שלה לשרת מרכזי של משרד התחבורה.
כשאתה משתמש באפליקציית זמן אמת (כמו "אוטובוס קרוב"), היא פונה לשרת של משרד התחבורה, ומקבלת ממנו את המיקום העדכני של כל אוטובוס ואוטובוס.
&nbsp
 
מדוע לא לקצר תהליך

הסבר על GPS באוטובוסים ועל אפליקציות זמן אמת:
GPS היא מערכת לוויינים. באוטובוס קיים מכשיר שיודע לקלוט את האותות של הלוויינים, ועל פי האותות לחשב את המיקום הגאוגרפי של האוטובוס. בדיוק כמו ה-GPS בסמארטפון.
כל אוטובוס שולח את המיקום שלו כל כמה שניות לשרת מרכזי של חברת האוטובוסים, וזו שולחת כל כמה שניות את המיקום של כל האוטובוסים שלה לשרת מרכזי של משרד התחבורה.
כשאתה משתמש באפליקציית זמן אמת (כמו "אוטובוס קרוב"), היא פונה לשרת של משרד התחבורה, ומקבלת ממנו את המיקום העדכני של כל אוטובוס ואוטובוס.
&nbsp
מדוע לא לקצר תהליך
ושהאפליקציות יקבלו מידע ישר מהאוטובוס!?!
(תסביר/ו לי אינני מבין גדול בטכנולוגיה.)
 

cwen

New member
כי משהו צריך לנהל את המידע הזה

מדוע לא לקצר תהליך
ושהאפליקציות יקבלו מידע ישר מהאוטובוס!?!
(תסביר/ו לי אינני מבין גדול בטכנולוגיה.)
כי משהו צריך לנהל את המידע הזה
זה עובד הרבה יותר יעיל אם כל חברה שולחת את הנתונים שלה לשרת מרכזי שמקבל נתונים מכולם, מעבד אותם ומכין אותם לאפליקציות בצורה אחידה ונוחה לשימוש.
&nbsp
ככה האפליקציה צריכה לעבוד מול גורם יחיד והמפתח יכול להתמקד בשכלול האפליקציה ואופן הצגת הנתונים לקהל. הגורם היחיד מצידו מתמקצע בקבלת הנתונים מהחברות והעיבודם לפורמט המתאים למפתחים. והחברות יכולות להתמקד רק באיסוף הנתונים ומשלוחם לגורם יחיד בפורמט שהוא מגדיר והן לא צריכות לדאוג שיהיה עליהן עומס משתמשים שיגרום לקריסת המערכות שלהן.
 
פשוט כי אם יש, נניח, 2000 אוטובוסים בדרכים,

מדוע לא לקצר תהליך
ושהאפליקציות יקבלו מידע ישר מהאוטובוס!?!
(תסביר/ו לי אינני מבין גדול בטכנולוגיה.)
פשוט כי אם יש, נניח, 2000 אוטובוסים בדרכים,
אפליקציה לא יכולה לנהל 2000 ערוצי תקשורת, ערוץ מול כל אוטובוס. הזיכרון של הסמארטפון שלך לא יעמוד בזה, ייתכן שזה יחסל לך מהר מאד את חבילת האינטרנט, וגם קשה מאד לעשות את זה טכנית. הדרך שבה פותרים בעיות כאלה היא שהאפליקציה מדברת עם שרת מרכזי אחד בלבד, וצריכה לנהל ערוץ תקשורת אחד בלבד. וגם כל אוטובוס מנהל ערוץ תקשורת אחד בלבד, מול השרת של החברה שלו.
 

student38

New member
התייעצות לגבי פעילות התחבצ בסופה הנוכחית

שרשור בקשות
ושאלות
(לא הכוונה)
התייעצות לגבי פעילות התחבצ בסופה הנוכחית
היי,

לאחר שנואשתי לקבל מאגד תשובה ברורה,אשמח לעצתכם/ן ומניסיונכם/ן.
אני רוצה להגיע היום מתל אביב למעלה אדומים (רוצה = לא יודע אם יכול).
יש לי שתי אופציות להבנתי:
קו 480+ קו מירושלים - סיכון שאתקע בירושלים אם הקווים יבוטלו איך שאגיע (?)
קו 481 ישיר למעלה אדומים - נראה לי עדיףלכאורה,כי לפחות אם לא יבוטל אדע על פניו שלא אתקע.

עכשיו השאלה שלי:
נניח ןאני עולה על 481 ובאמצע יש בעיה שימשיך בדרכו - שלג וכו.
מה כנקאה שיקרה?
הואחוזר לתא ומוריד אותי שם?
הוא מורחד אותי איפה שהוא בדרך ועלי להסתדר לבד?

בהנחה ולהסתדר - מה האופציות שיעמדו לרשותי,שלא כרוכות בלישון ברחוב במבשרת ציון/בירושלים? :)

לאור העובדה שעד כה אגד הגיבו ב"לא יודעים כלום" ,ומניסיונכם בהתנהלות התחבצ בימים עברו במצב דומה - הייתם ממליצין לי פשוט להישאר בבית? (כלומר מה גודל הסיכון שאכן אתקע?)

תודה!!
 

cwen

New member
המשטרה אמרה שמי שלא חייב עדיף שלא יצא מהבית

התייעצות לגבי פעילות התחבצ בסופה הנוכחית
היי,

לאחר שנואשתי לקבל מאגד תשובה ברורה,אשמח לעצתכם/ן ומניסיונכם/ן.
אני רוצה להגיע היום מתל אביב למעלה אדומים (רוצה = לא יודע אם יכול).
יש לי שתי אופציות להבנתי:
קו 480+ קו מירושלים - סיכון שאתקע בירושלים אם הקווים יבוטלו איך שאגיע (?)
קו 481 ישיר למעלה אדומים - נראה לי עדיףלכאורה,כי לפחות אם לא יבוטל אדע על פניו שלא אתקע.

עכשיו השאלה שלי:
נניח ןאני עולה על 481 ובאמצע יש בעיה שימשיך בדרכו - שלג וכו.
מה כנקאה שיקרה?
הואחוזר לתא ומוריד אותי שם?
הוא מורחד אותי איפה שהוא בדרך ועלי להסתדר לבד?

בהנחה ולהסתדר - מה האופציות שיעמדו לרשותי,שלא כרוכות בלישון ברחוב במבשרת ציון/בירושלים? :)

לאור העובדה שעד כה אגד הגיבו ב"לא יודעים כלום" ,ומניסיונכם בהתנהלות התחבצ בימים עברו במצב דומה - הייתם ממליצין לי פשוט להישאר בבית? (כלומר מה גודל הסיכון שאכן אתקע?)

תודה!!
המשטרה אמרה שמי שלא חייב עדיף שלא יצא מהבית
כך שאם הנסיעה לא חיונית, עדיף שתשאר בבית.
 

olli3

New member
מנהל
כשסוגרים את הכבישים המובילים לירושלים, האוטובוסים מופנים

התייעצות לגבי פעילות התחבצ בסופה הנוכחית
היי,

לאחר שנואשתי לקבל מאגד תשובה ברורה,אשמח לעצתכם/ן ומניסיונכם/ן.
אני רוצה להגיע היום מתל אביב למעלה אדומים (רוצה = לא יודע אם יכול).
יש לי שתי אופציות להבנתי:
קו 480+ קו מירושלים - סיכון שאתקע בירושלים אם הקווים יבוטלו איך שאגיע (?)
קו 481 ישיר למעלה אדומים - נראה לי עדיףלכאורה,כי לפחות אם לא יבוטל אדע על פניו שלא אתקע.

עכשיו השאלה שלי:
נניח ןאני עולה על 481 ובאמצע יש בעיה שימשיך בדרכו - שלג וכו.
מה כנקאה שיקרה?
הואחוזר לתא ומוריד אותי שם?
הוא מורחד אותי איפה שהוא בדרך ועלי להסתדר לבד?

בהנחה ולהסתדר - מה האופציות שיעמדו לרשותי,שלא כרוכות בלישון ברחוב במבשרת ציון/בירושלים? :)

לאור העובדה שעד כה אגד הגיבו ב"לא יודעים כלום" ,ומניסיונכם בהתנהלות התחבצ בימים עברו במצב דומה - הייתם ממליצין לי פשוט להישאר בבית? (כלומר מה גודל הסיכון שאכן אתקע?)

תודה!!
כשסוגרים את הכבישים המובילים לירושלים, האוטובוסים מופנים
לתחנת הרכבת בבית שמש ומשם הנוסעים יכולים להמשיך ברכבת לירושלים. מתחנת הרכבת מופעלים הקווים העירוניים הרגילים במידת האפשר ובזמן שלג, 3 קווים יוצאים מתחנת הרכבת במלחה ליעדים שונים, אחד מהם מקשר לרכבת הקלה.
&nbsp
איך להגיע עד למעלה אדומים זו כבר שאלה קשה יותר.
 

student38

New member
תודה :)

כשסוגרים את הכבישים המובילים לירושלים, האוטובוסים מופנים
לתחנת הרכבת בבית שמש ומשם הנוסעים יכולים להמשיך ברכבת לירושלים. מתחנת הרכבת מופעלים הקווים העירוניים הרגילים במידת האפשר ובזמן שלג, 3 קווים יוצאים מתחנת הרכבת במלחה ליעדים שונים, אחד מהם מקשר לרכבת הקלה.
&nbsp
איך להגיע עד למעלה אדומים זו כבר שאלה קשה יותר.
תודה :)
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה