תחבורה ציבורית בצור יצחק: היש חיה כזו?שרשור בקשותושאלות(לא הכוונה)
דרך גוגל רואים שיש רק את קווים 18 ו־118תחבורה ציבורית בצור יצחק: היש חיה כזו?
משפחה של 3 נפשות שוקלת לעבור לגור שם, לאף אחד מהם אין רכב והם נעזרים באוטובוסים.
חיפוש בגוגל רק הותיר בנו יותר סימני שאלה, אולי אתם תדעו יותר: כמה קווים יש במקום ולאן הם מגיעים? מה התדירות שלהם? ומה לגבי הכיוון ההפוך (למשל, מת"א לצור יצחק בשעות הלילה)?
מעבר לזה, אם יש לכם השגות נוספות לגבי המקום והאיזור והאוכלוסייה, נשמח לקרוא.
תודה!
מצומת צור נתן שזה מסעף הכניסה לצור יצחק יש יותר קווים.תחבורה ציבורית בצור יצחק: היש חיה כזו?
משפחה של 3 נפשות שוקלת לעבור לגור שם, לאף אחד מהם אין רכב והם נעזרים באוטובוסים.
חיפוש בגוגל רק הותיר בנו יותר סימני שאלה, אולי אתם תדעו יותר: כמה קווים יש במקום ולאן הם מגיעים? מה התדירות שלהם? ומה לגבי הכיוון ההפוך (למשל, מת"א לצור יצחק בשעות הלילה)?
מעבר לזה, אם יש לכם השגות נוספות לגבי המקום והאיזור והאוכלוסייה, נשמח לקרוא.
תודה!
גם 566 "אגד" כנראה עובר שםמצומת צור נתן שזה מסעף הכניסה לצור יצחק יש יותר קווים.
13 מטרופולין לכפר סבא, בית ברל.
23 מטרופולין לבית ברל.
39 של קווים לנתניה.
568 אגד (נסיעת בוקר אחת בלבד) לת"א דרך רעננה, מורשה, גהה, ציר ז'בוטינסקי לת"א. אין נסיעה בכיוון ההפוך.
 
כמו כן 18/118 מטרופולין מקשרים בין צור יצחק לכפר סבא וליישובי האיזור שמסביב לצור יצחק.
אין על הקו הזה שום מידע והפעם אנסה לברר מה הקטע איתו.גם 566 "אגד" כנראה עובר שם
קו 566 טייבה-טירה-תל אביב.
אם אני לא טועה, שתי נסיעות לכל כיוון: בוקר לתל אביב ואחרי הצהרים מתל אביב. כולל גם נסיעה אחת או שתיים לכל כיוון בימי שישי.
היום (שזה יום שישי) למשל נסע כזה בסביבות 13:20 בדרך ז'בוטינסקי.
לא יודע אם יש לו בצומת צור נתן או שלא, אך סביר להניח שהוא נוסע שם בכביש 444.
עד כה לא ממש הבנתי מדוע הוא אינו מופיע באתר "אגד" או באתר המפות הממשלתי. אלא אם זה נמצא ויש טעות שלי ומשום מה לא מצאתי אותו באחד מהאתרים.
אין על הקו הזה שום מידע והפעם אנסה לברר מה הקטע איתו.
יש קווי תלמידים שלא ופיעים באתרי המפעילות כקווי שירות (למרות שהם קווי שירות לכל דבר ועניין) אבל כן מופיעים באתר המפות הממשלתי ובאתרים פרטיים + אפליקציות.
 
אבל 566 זו תעלומה של ממש.
צור יצחק יישוב מקסיםתחבורה ציבורית בצור יצחק: היש חיה כזו?
משפחה של 3 נפשות שוקלת לעבור לגור שם, לאף אחד מהם אין רכב והם נעזרים באוטובוסים.
חיפוש בגוגל רק הותיר בנו יותר סימני שאלה, אולי אתם תדעו יותר: כמה קווים יש במקום ולאן הם מגיעים? מה התדירות שלהם? ומה לגבי הכיוון ההפוך (למשל, מת"א לצור יצחק בשעות הלילה)?
מעבר לזה, אם יש לכם השגות נוספות לגבי המקום והאיזור והאוכלוסייה, נשמח לקרוא.
תודה!
ראש העין יקרה יותרצור יצחק יישוב מקסים
ושמעתי עליו רק דברים טובים
אבל תחבורה ציבורית היא לא הצד החזק שלו.
יש לו 7 נסיעות ביום לכיוון תחנה מרכזית כפר סבא ו-8 חזרה, וזהו, ההבדל בין 18 ל-118 שאחד מהם משרת גם את סלעית, אבל עבור צור יצחק זה לא משנה.
אם במקרה אתם צריכים רק את מרכז כפר סבא, אז תוכלו להסתדר עם זה איכשהו, אבל מאחר והקו לא מגיע אפילו לתחנת הרכבת, אז אם אתם צריכים כל יעד אחר כדי שתכניסו לשיקולים גם קניית רכב או שניים, או בחירה ביישוב עם יותר תחבורה ציבורית (ראש העין?)
כנראה לא רואים את כבישים 444 ו-5504 בעדיפות גבוההראש העין יקרה יותר
התחבורה בכלל (לא רק התח"צ) ממזרח השרון פשוט מבישה.
לא רק תחבורה ציבורית עלובה, אלא גם הכביש "הראשי" (שילוב של 444 ו 5504) לכיוון ערי השרון וגוש דן הוא כביש עלוב.
וכביש רוחב שיקשר את האזור הזה לכבישים 4 ו 2 לא נראה באופק.
כביש 6 הוא כביש אגרה ולכן לא יכול להוות תחליף מלא לכבישכנראה לא רואים את כבישים 444 ו-5504 בעדיפות גבוהה
משום, שקרוב מאוד אליהם נמצא כביש 6.
אני כמובן לא בא להצדיק את זה. להיפך המצב של אותו "כביש ראשי" 444/5504 הוא מצב גרוע מזה שנים רבות. אולי גורמים אחרים, כמו משרד האוצר או משרדים אחרים חושבים, שבגלל כביש 6 אין צורך דחוף לשדרוג 444/5504.
אני מסכים איתךכביש 6 הוא כביש אגרה ולכן לא יכול להוות תחליף מלא לכביש
נורמלי בין מזרח השרון לערי השרון ולגוש דן.
אגב, כן הולכים לשפר את כביש 444 בקטע קצר בין צור נתן לטייבה וכן בקטע היותר דרומי שלו בין ראש העין לשוהם. אבל הבעיות הגדולות באמת הן כביש 5504 ואי קיום כביש רוחב שמחבר את האזור הזה לכביש 4. 551 היה אמור להיות כביש כזה.
כל עוד לא פותרים את הבעיות הללו, האזור הזה לא יתפתח באופן משמעותי. ואם וכאשר יפתחו באזור הזה את תשתית הכבישים, גם התחבורה הציבורית באזור תשתפר בעקבות זאת.
בעייתי בהחלטתחבורה ציבורית בצור יצחק: היש חיה כזו?
משפחה של 3 נפשות שוקלת לעבור לגור שם, לאף אחד מהם אין רכב והם נעזרים באוטובוסים.
חיפוש בגוגל רק הותיר בנו יותר סימני שאלה, אולי אתם תדעו יותר: כמה קווים יש במקום ולאן הם מגיעים? מה התדירות שלהם? ומה לגבי הכיוון ההפוך (למשל, מת"א לצור יצחק בשעות הלילה)?
מעבר לזה, אם יש לכם השגות נוספות לגבי המקום והאיזור והאוכלוסייה, נשמח לקרוא.
תודה!
המסילה המזרחיתשרשור בקשותושאלות(לא הכוונה)
תכנון הפרויקט הזה מוקפאהמסילה המזרחית
מישהו יודע אם משהו התקדם עם המיזם הזה?
יש תקציב? אין תקציב? חברות לא בונות? מה יש?
חבל חבל חבל,אני מעלה פה כתבה שהבאתי פעם, אבל חשוב לקרוא אותהתכנון הפרויקט הזה מוקפא
קראתיחבל חבל חבל,אני מעלה פה כתבה שהבאתי פעם, אבל חשוב לקרוא אותה
[URL]http://www.calcalist.co.il/real_estate/articles/0,7340,L-3644007,00.html[/URL]
שאלה לגבי כרטיס הלוך-חזור ברכבתשרשור בקשותושאלות(לא הכוונה)
התשובה לשאלה הראשונה: כןשאלה לגבי כרטיס הלוך-חזור ברכבת
אם אני קונה כרטיס הלוך חזור ברכבת (פ"ת-אשדוד), האם אני יכול להשתמש בו ככרטיס של פעמיים "הלוך"? כלומר, לנסוע פעמיים מפ"ת לאשדוד, במקום פעם אחת לכל כיוון.
ועוד משהו:
מכיוון שהתעריף מפ"ת ליבנה ולאשדוד הוא אותו תעריף, האם אני יכול לקנות כרטיס ליבנה אבל בפועל לרדת באשדוד?
התשובה לשאלה הראשונה: כן
התשובה לשאלה השניה: לא. תחנות יבנה ואשדוד לא נחשבות תחנה של עיר אחת. אם אתה קונה לאשדוד ויורד ביבנה, סביר להניח שפקחים יתנו לך לצאת (אם הולידטור לא יתן אוטומטית), אבל לא הפוך כי אשדוד רחוקה יותר מיבנה.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.