שרשור בקשות
ושאלות
(לא הכוונה)

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
שרשור בקשות
ושאלות
(לא הכוונה)

שרשור בקשות
ושאלות
(לא הכוונה)
 
שרשור בקשות
ושאלות
(לא הכוונה)
תחבורה ציבורית בצור יצחק: היש חיה כזו?
משפחה של 3 נפשות שוקלת לעבור לגור שם, לאף אחד מהם אין רכב והם נעזרים באוטובוסים.

חיפוש בגוגל רק הותיר בנו יותר סימני שאלה, אולי אתם תדעו יותר: כמה קווים יש במקום ולאן הם מגיעים? מה התדירות שלהם? ומה לגבי הכיוון ההפוך (למשל, מת"א לצור יצחק בשעות הלילה)?

מעבר לזה, אם יש לכם השגות נוספות לגבי המקום והאיזור והאוכלוסייה, נשמח לקרוא.

תודה!
 

nOnAmE134

New member
תחבורה ציבורית בצור יצחק: היש חיה כזו?
משפחה של 3 נפשות שוקלת לעבור לגור שם, לאף אחד מהם אין רכב והם נעזרים באוטובוסים.

חיפוש בגוגל רק הותיר בנו יותר סימני שאלה, אולי אתם תדעו יותר: כמה קווים יש במקום ולאן הם מגיעים? מה התדירות שלהם? ומה לגבי הכיוון ההפוך (למשל, מת"א לצור יצחק בשעות הלילה)?

מעבר לזה, אם יש לכם השגות נוספות לגבי המקום והאיזור והאוכלוסייה, נשמח לקרוא.

תודה!
דרך גוגל רואים שיש רק את קווים 18 ו־118
אם אין, אז אין...
 

olli3

New member
מנהל
תחבורה ציבורית בצור יצחק: היש חיה כזו?
משפחה של 3 נפשות שוקלת לעבור לגור שם, לאף אחד מהם אין רכב והם נעזרים באוטובוסים.

חיפוש בגוגל רק הותיר בנו יותר סימני שאלה, אולי אתם תדעו יותר: כמה קווים יש במקום ולאן הם מגיעים? מה התדירות שלהם? ומה לגבי הכיוון ההפוך (למשל, מת"א לצור יצחק בשעות הלילה)?

מעבר לזה, אם יש לכם השגות נוספות לגבי המקום והאיזור והאוכלוסייה, נשמח לקרוא.

תודה!
מצומת צור נתן שזה מסעף הכניסה לצור יצחק יש יותר קווים.
13 מטרופולין לכפר סבא, בית ברל.
23 מטרופולין לבית ברל.
39 של קווים לנתניה.
568 אגד (נסיעת בוקר אחת בלבד) לת"א דרך רעננה, מורשה, גהה, ציר ז'בוטינסקי לת"א. אין נסיעה בכיוון ההפוך.
&nbsp
כמו כן 18/118 מטרופולין מקשרים בין צור יצחק לכפר סבא וליישובי האיזור שמסביב לצור יצחק.
 

אורי404

New member
מצומת צור נתן שזה מסעף הכניסה לצור יצחק יש יותר קווים.
13 מטרופולין לכפר סבא, בית ברל.
23 מטרופולין לבית ברל.
39 של קווים לנתניה.
568 אגד (נסיעת בוקר אחת בלבד) לת"א דרך רעננה, מורשה, גהה, ציר ז'בוטינסקי לת"א. אין נסיעה בכיוון ההפוך.
&nbsp
כמו כן 18/118 מטרופולין מקשרים בין צור יצחק לכפר סבא וליישובי האיזור שמסביב לצור יצחק.
גם 566 "אגד" כנראה עובר שם
קו 566 טייבה-טירה-תל אביב.
אם אני לא טועה, שתי נסיעות לכל כיוון: בוקר לתל אביב ואחרי הצהרים מתל אביב. כולל גם נסיעה אחת או שתיים לכל כיוון בימי שישי.
היום (שזה יום שישי) למשל נסע כזה בסביבות 13:20 בדרך ז'בוטינסקי.
לא יודע אם יש לו בצומת צור נתן או שלא, אך סביר להניח שהוא נוסע שם בכביש 444.
עד כה לא ממש הבנתי מדוע הוא אינו מופיע באתר "אגד" או באתר המפות הממשלתי. אלא אם זה נמצא ויש טעות שלי ומשום מה לא מצאתי אותו באחד מהאתרים.
 

olli3

New member
מנהל
גם 566 "אגד" כנראה עובר שם
קו 566 טייבה-טירה-תל אביב.
אם אני לא טועה, שתי נסיעות לכל כיוון: בוקר לתל אביב ואחרי הצהרים מתל אביב. כולל גם נסיעה אחת או שתיים לכל כיוון בימי שישי.
היום (שזה יום שישי) למשל נסע כזה בסביבות 13:20 בדרך ז'בוטינסקי.
לא יודע אם יש לו בצומת צור נתן או שלא, אך סביר להניח שהוא נוסע שם בכביש 444.
עד כה לא ממש הבנתי מדוע הוא אינו מופיע באתר "אגד" או באתר המפות הממשלתי. אלא אם זה נמצא ויש טעות שלי ומשום מה לא מצאתי אותו באחד מהאתרים.
אין על הקו הזה שום מידע והפעם אנסה לברר מה הקטע איתו.
יש קווי תלמידים שלא ופיעים באתרי המפעילות כקווי שירות (למרות שהם קווי שירות לכל דבר ועניין) אבל כן מופיעים באתר המפות הממשלתי ובאתרים פרטיים + אפליקציות.
&nbsp
אבל 566 זו תעלומה של ממש.
 

אורי404

New member
אין על הקו הזה שום מידע והפעם אנסה לברר מה הקטע איתו.
יש קווי תלמידים שלא ופיעים באתרי המפעילות כקווי שירות (למרות שהם קווי שירות לכל דבר ועניין) אבל כן מופיעים באתר המפות הממשלתי ובאתרים פרטיים + אפליקציות.
&nbsp
אבל 566 זו תעלומה של ממש.
 
תחבורה ציבורית בצור יצחק: היש חיה כזו?
משפחה של 3 נפשות שוקלת לעבור לגור שם, לאף אחד מהם אין רכב והם נעזרים באוטובוסים.

חיפוש בגוגל רק הותיר בנו יותר סימני שאלה, אולי אתם תדעו יותר: כמה קווים יש במקום ולאן הם מגיעים? מה התדירות שלהם? ומה לגבי הכיוון ההפוך (למשל, מת"א לצור יצחק בשעות הלילה)?

מעבר לזה, אם יש לכם השגות נוספות לגבי המקום והאיזור והאוכלוסייה, נשמח לקרוא.

תודה!
צור יצחק יישוב מקסים
ושמעתי עליו רק דברים טובים

אבל תחבורה ציבורית היא לא הצד החזק שלו.
יש לו 7 נסיעות ביום לכיוון תחנה מרכזית כפר סבא ו-8 חזרה, וזהו, ההבדל בין 18 ל-118 שאחד מהם משרת גם את סלעית, אבל עבור צור יצחק זה לא משנה.
אם במקרה אתם צריכים רק את מרכז כפר סבא, אז תוכלו להסתדר עם זה איכשהו, אבל מאחר והקו לא מגיע אפילו לתחנת הרכבת, אז אם אתם צריכים כל יעד אחר כדי שתכניסו לשיקולים גם קניית רכב או שניים, או בחירה ביישוב עם יותר תחבורה ציבורית (ראש העין?)
 
צור יצחק יישוב מקסים
ושמעתי עליו רק דברים טובים

אבל תחבורה ציבורית היא לא הצד החזק שלו.
יש לו 7 נסיעות ביום לכיוון תחנה מרכזית כפר סבא ו-8 חזרה, וזהו, ההבדל בין 18 ל-118 שאחד מהם משרת גם את סלעית, אבל עבור צור יצחק זה לא משנה.
אם במקרה אתם צריכים רק את מרכז כפר סבא, אז תוכלו להסתדר עם זה איכשהו, אבל מאחר והקו לא מגיע אפילו לתחנת הרכבת, אז אם אתם צריכים כל יעד אחר כדי שתכניסו לשיקולים גם קניית רכב או שניים, או בחירה ביישוב עם יותר תחבורה ציבורית (ראש העין?)
ראש העין יקרה יותר
התחבורה בכלל (לא רק התח"צ) ממזרח השרון פשוט מבישה.
לא רק תחבורה ציבורית עלובה, אלא גם הכביש "הראשי" (שילוב של 444 ו 5504) לכיוון ערי השרון וגוש דן הוא כביש עלוב.
וכביש רוחב שיקשר את האזור הזה לכבישים 4 ו 2 לא נראה באופק.
 

אורי404

New member
ראש העין יקרה יותר
התחבורה בכלל (לא רק התח"צ) ממזרח השרון פשוט מבישה.
לא רק תחבורה ציבורית עלובה, אלא גם הכביש "הראשי" (שילוב של 444 ו 5504) לכיוון ערי השרון וגוש דן הוא כביש עלוב.
וכביש רוחב שיקשר את האזור הזה לכבישים 4 ו 2 לא נראה באופק.
כנראה לא רואים את כבישים 444 ו-5504 בעדיפות גבוהה
משום, שקרוב מאוד אליהם נמצא כביש 6.
אני כמובן לא בא להצדיק את זה. להיפך המצב של אותו "כביש ראשי" 444/5504 הוא מצב גרוע מזה שנים רבות. אולי גורמים אחרים, כמו משרד האוצר או משרדים אחרים חושבים, שבגלל כביש 6 אין צורך דחוף לשדרוג 444/5504.
 
כנראה לא רואים את כבישים 444 ו-5504 בעדיפות גבוהה
משום, שקרוב מאוד אליהם נמצא כביש 6.
אני כמובן לא בא להצדיק את זה. להיפך המצב של אותו "כביש ראשי" 444/5504 הוא מצב גרוע מזה שנים רבות. אולי גורמים אחרים, כמו משרד האוצר או משרדים אחרים חושבים, שבגלל כביש 6 אין צורך דחוף לשדרוג 444/5504.
כביש 6 הוא כביש אגרה ולכן לא יכול להוות תחליף מלא לכביש
נורמלי בין מזרח השרון לערי השרון ולגוש דן.
אגב, כן הולכים לשפר את כביש 444 בקטע קצר בין צור נתן לטייבה וכן בקטע היותר דרומי שלו בין ראש העין לשוהם. אבל הבעיות הגדולות באמת הן כביש 5504 ואי קיום כביש רוחב שמחבר את האזור הזה לכביש 4. 551 היה אמור להיות כביש כזה.
כל עוד לא פותרים את הבעיות הללו, האזור הזה לא יתפתח באופן משמעותי. ואם וכאשר יפתחו באזור הזה את תשתית הכבישים, גם התחבורה הציבורית באזור תשתפר בעקבות זאת.
 

אורי404

New member
כביש 6 הוא כביש אגרה ולכן לא יכול להוות תחליף מלא לכביש
נורמלי בין מזרח השרון לערי השרון ולגוש דן.
אגב, כן הולכים לשפר את כביש 444 בקטע קצר בין צור נתן לטייבה וכן בקטע היותר דרומי שלו בין ראש העין לשוהם. אבל הבעיות הגדולות באמת הן כביש 5504 ואי קיום כביש רוחב שמחבר את האזור הזה לכביש 4. 551 היה אמור להיות כביש כזה.
כל עוד לא פותרים את הבעיות הללו, האזור הזה לא יתפתח באופן משמעותי. ואם וכאשר יפתחו באזור הזה את תשתית הכבישים, גם התחבורה הציבורית באזור תשתפר בעקבות זאת.
אני מסכים איתך
אני כאמור מסכים איתך על כך, שיש לשפר את כביש 444.
בנוגע לכביש 551: אני לא ממש מעורה. בעבר היו ניסיונות לפסול את הכביש הזה. או שהוא נפסל או שיש תכנון לתוואי אחר.
 

ronatd

New member
תחבורה ציבורית בצור יצחק: היש חיה כזו?
משפחה של 3 נפשות שוקלת לעבור לגור שם, לאף אחד מהם אין רכב והם נעזרים באוטובוסים.

חיפוש בגוגל רק הותיר בנו יותר סימני שאלה, אולי אתם תדעו יותר: כמה קווים יש במקום ולאן הם מגיעים? מה התדירות שלהם? ומה לגבי הכיוון ההפוך (למשל, מת"א לצור יצחק בשעות הלילה)?

מעבר לזה, אם יש לכם השגות נוספות לגבי המקום והאיזור והאוכלוסייה, נשמח לקרוא.

תודה!
בעייתי בהחלט
התחבורה הציבורית באזור כוכב יאיר, צור יגאל, צור יצחק, ואייל היא אוטובוס
פעם בשלוש שעות. צריך לדעתי מאבק מאוד עיקש על מנת לשנות את המצב.
 

orenhz

Member
שאלה לגבי כרטיס הלוך-חזור ברכבת

שרשור בקשות
ושאלות
(לא הכוונה)
שאלה לגבי כרטיס הלוך-חזור ברכבת
אם אני קונה כרטיס הלוך חזור ברכבת (פ"ת-אשדוד), האם אני יכול להשתמש בו ככרטיס של פעמיים "הלוך"? כלומר, לנסוע פעמיים מפ"ת לאשדוד, במקום פעם אחת לכל כיוון.

ועוד משהו:
מכיוון שהתעריף מפ"ת ליבנה ולאשדוד הוא אותו תעריף, האם אני יכול לקנות כרטיס ליבנה אבל בפועל לרדת באשדוד?

 
התשובה לשאלה הראשונה: כן

שאלה לגבי כרטיס הלוך-חזור ברכבת
אם אני קונה כרטיס הלוך חזור ברכבת (פ"ת-אשדוד), האם אני יכול להשתמש בו ככרטיס של פעמיים "הלוך"? כלומר, לנסוע פעמיים מפ"ת לאשדוד, במקום פעם אחת לכל כיוון.

ועוד משהו:
מכיוון שהתעריף מפ"ת ליבנה ולאשדוד הוא אותו תעריף, האם אני יכול לקנות כרטיס ליבנה אבל בפועל לרדת באשדוד?

התשובה לשאלה הראשונה: כן
התשובה לשאלה השניה: לא. תחנות יבנה ואשדוד לא נחשבות תחנה של עיר אחת. אם אתה קונה לאשדוד ויורד ביבנה, סביר להניח שפקחים יתנו לך לצאת (אם הולידטור לא יתן אוטומטית), אבל לא הפוך כי אשדוד רחוקה יותר מיבנה.
 

orenhz

Member


התשובה לשאלה הראשונה: כן
התשובה לשאלה השניה: לא. תחנות יבנה ואשדוד לא נחשבות תחנה של עיר אחת. אם אתה קונה לאשדוד ויורד ביבנה, סביר להניח שפקחים יתנו לך לצאת (אם הולידטור לא יתן אוטומטית), אבל לא הפוך כי אשדוד רחוקה יותר מיבנה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה