שרשור בקשות
ושאלות (לא הכוונה)

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
שרשור בקשות
ושאלות (לא הכוונה)


שרשור בקשות
ושאלות (לא הכוונה)
 

lklk2

New member
מדובר על מכשיר חדש לטובת הדיילים ברכבת

אפשר קצת יותר פירוט?
מדובר על מכשיר חדש לטובת הדיילים ברכבת
המכשיר הותקן בסמוך לשער וכנראה שהוא משהו שאמור לבדוק משהו על הרב קו.
 

lklk2

New member
מישהו יודע מה זה המכשיר החדש ששמו לפקחים ברכבת?(תמונה)

שרשור בקשות
ושאלות (לא הכוונה)
מישהו יודע מה זה המכשיר החדש ששמו לפקחים ברכבת?(תמונה)
מה עושה הכפתור הפעלה?
מה זה המכשיר הזה?
הוא מאפשר לראות איזה פרופיל חויב?

 

orchilit

New member
מה ההבדל בין אגד לאגד תעבורה
אגד תעבורה היא חברת-בת של אגד
אגד מחזיקה 50% ממנה, וחברת תעבורה מחזיקה את ה-50% הנותרים.
החברה נוצרה כדי להתמודד במכרזים של תחבורה ציבורית באשכולות שונים, בהן לחברת האם (קרי: אגד) חל איסור להתמודד.
 

olli3

New member
מנהל
השירות. באגד תעבורה זה נוטה יותר לכיוון האין שירות (נורמאלי)
נסעתי היום עם אפיקים ואג"ת, היה קשהמאוד לקבוע מי מבינהן גרועה יותר.
היום לא היה מייצג, במיוחד באיזור בני ברק וירושלים.
ראיתי היום המון קווי 402 נוסעים על ז'בוטינסקי של גבעת שמואל (הגיעו מכביש 6 ל471). כל בני ברק הייתה פקוקה להחריד, אוטובוס שיוצא מאיזור העיריה מגיע לצומת גבעת שמאול לאחר 50-70 דקות.
 

sweetums

New member
היום לא היה מייצג, במיוחד באיזור בני ברק וירושלים.
ראיתי היום המון קווי 402 נוסעים על ז'בוטינסקי של גבעת שמואל (הגיעו מכביש 6 ל471). כל בני ברק הייתה פקוקה להחריד, אוטובוס שיוצא מאיזור העיריה מגיע לצומת גבעת שמאול לאחר 50-70 דקות.
זה אולי מסביר את פערי התדירות שראיתי בת"א.
אבל הבעיות עם שתי החברות לא חדשות. הם עושים הכול כדי לחסוך ואת התוצאות רואים בשירות.
דג' חלקית בלבד: אוטובוסים שלא יוצאים בזמן\לא יוצאים בכלל, אי זמינות מידע בזמן אמת, אוטובוסים ללא צג מידע\כריזה (בעיקר אפיקים).
 

olli3

New member
מנהל
זה אולי מסביר את פערי התדירות שראיתי בת"א.
אבל הבעיות עם שתי החברות לא חדשות. הם עושים הכול כדי לחסוך ואת התוצאות רואים בשירות.
דג' חלקית בלבד: אוטובוסים שלא יוצאים בזמן\לא יוצאים בכלל, אי זמינות מידע בזמן אמת, אוטובוסים ללא צג מידע\כריזה (בעיקר אפיקים).
זה קיים גם בחברות נוספות. במטרופולין כל ראשון וחמישי
יש איחורים קבועים בקווים רבים. הטענה היא ש"עקב עומסים..." העומסים ידועים לכל, איך אגד נערך בהתאם לעומסים האלו?
&nbsp
כל יום חמישי אתה תראה את הנהגים במטרופולין מדווחים לסדרנים שהם לא יספיקו להגיע בזמן לנסיעה הבאה שלהם. אני לא יודע מה מצפים מהנהגים, איך הם מצפים שהם יעקפו את הפקקים הקבועים שרק החמירו עם הפיכת צומת דבירה לצומת מרומזר.
&nbsp
כל זה קיים גם בחברות אחרות, גם בקווים, גם בנתיב אקספרס וכו'. יש חברות שלמדו את העומסים היטב, כמו חברת גלים המשרתת בעיקר את רהט. אבל מבין ככל החברות החדשות, זה נראה שאף אחת לא מתייחסת לעומסים הקבועים ולוקחת אותם בחשבון.
 

sweetums

New member
זה קיים גם בחברות נוספות. במטרופולין כל ראשון וחמישי
יש איחורים קבועים בקווים רבים. הטענה היא ש"עקב עומסים..." העומסים ידועים לכל, איך אגד נערך בהתאם לעומסים האלו?
&nbsp
כל יום חמישי אתה תראה את הנהגים במטרופולין מדווחים לסדרנים שהם לא יספיקו להגיע בזמן לנסיעה הבאה שלהם. אני לא יודע מה מצפים מהנהגים, איך הם מצפים שהם יעקפו את הפקקים הקבועים שרק החמירו עם הפיכת צומת דבירה לצומת מרומזר.
&nbsp
כל זה קיים גם בחברות אחרות, גם בקווים, גם בנתיב אקספרס וכו'. יש חברות שלמדו את העומסים היטב, כמו חברת גלים המשרתת בעיקר את רהט. אבל מבין ככל החברות החדשות, זה נראה שאף אחת לא מתייחסת לעומסים הקבועים ולוקחת אותם בחשבון.
ברציף ליד, אגד עמדו בלוז שלהם.
קו 300 מקביל ל-312 עד צומת אשדוד, אז הרשיתי לעצמי להשוות.
בכחצי שעה בתמח"ת, ספרתי שני אוטובוסים מלאים לחלוטין בקו 312. תדירות רשמית? כל 7 דקות. וכמובן שהנוסעים בתחנות הביינים המתינו והמתינו. אני חושב שבתקופת ויאוליה\קונקס ז"ל המצב היה קצת יותר טוב.
&nbsp
לגבי אג"ת: גם בקווים פנימיים הם מתקשים בשמירה על הלו"ז גם בשעות השפל וגם בשעות העומס.
ביותר מדי פעמים יש להם תקלות עם מערכת המידע בזמן אמת, כך שבקושי אפשר לעקוב.
&nbsp
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה