שרשור בית ספר - יום חמישי

Decoder

New member
שרשור בית ספר - יום חמישי ../images/Emo131.gif

אשמח לפתרון מלא:
 

Decoder

New member
תגובה

טוב את א הצלחתי. למישהו יש רעיון לגבי ב? במשולש CBD יש לי את הצלע CD = 3:5R ואת הזווית 90-a תודה לעוזרים!
 

SC0RPi0NS GiRL

New member
שאלון 004

אפשר בבקשה את החומר הלימודי שיש ללמוד לבחינה לאחר המיקוד? כלומר מה שנשאר ולא מה שירד. תודה מראש למבינים והמשך יום נעים!
 

Maha Vailo

New member
פתרון חלקי

הצעה שלי - נסה למצוא את כל הזוויות שאתה יכול להגיע אליהם - אם בגלל שזה משולש שווה שוקיים, סכום זוויות במשולש וכל תירוץ אחר. אחרי זה אתה יכול למצוא אורכים של צלעות במשולשים הישרי זווית. אם אין לך משולש ישר זווית אתה תמיד יכול ליצור אחד, כמו להוריד גובה מקודקוד B. בכל מקרה, פעם הבאה תיצור שרשור שאלות ואליו תשרשר את השאלה שלך.
 

מ י צ ו ש

New member
../images/Emo26.gif טריגו 004 ../images/Emo36.gif

איך פותרים את המשוואה הבאה: 2cosx-4sinx=0
 

dRoy

New member
תחלק ב-cosx

ניתן לראות ש-cosx שונה מ-0 (אם הוא היה 0, x היה שווה פאי חלקי שתיים וזה לא מקיים את המשוואה), ולכן ניתן לחלק. מבין מה ההמשך? בהצלחה.
 
ערב טוב, יש לי שתי שאלות

שאלה אחת עוסקת בטריגונומטריה והשאלה השנייה באינטגרלים (חישוב שטחים) בשאלה בטריגונומטריה נתקעתי כבר בהתחלה אולם באינטגרלים הצלחתי לענות על סעיף א ולפי דעתי עשיתי נכון גם את סעף ב אבל למרבה הצער התשובה שלי לסעיף ב לא דומה לתשובה בספר ואני לא מצליח להבין איפה טעיתי
תודה מראש לכל הפותרים והמשך ערב נעים לכולם
 

Ferma

New member
אם תעלה את מה שעשית נוכל להראות לך

איפה טעית.
 

Orion132

New member
הדרכה

נסמן את נקודת החיתוך של האלכסונים ב-O. שים לב ש-DO=CO, ולכן הזוויות MDC> ו- MCD> שוות כל אחת 45º. אתה מוצא את הזוויות במשולשים ABC ו-BCD (בעזרת אלפא) ומשתמש במשפט הסינוסים על מנת למצוא את הצלעות. בסעיף ב' אתה מציב את האלפא שנתונה.
 

ChipiM

New member
המצב ההדדי של שני ישרים במרחב...

נתונות הנקודות A(-2,1,0) , B(7,-2,3) והישר x=(-4,-5,-2)+t(1,-2,0) צריך לקבוע אם הנקודות A וB נמצאות באותו צד של הישר או בצדדים שונים. איך עושים את זה? ניסיתי עם קוסינוס הזווית, ואני לא בטוחה שזה נכון (למצוא לפי הזווית היכן נמצאת כל נקודה ביחס לישר). לגבי מרחק מנקודה לישר - זה לא אמור להיות הנושא (כי זה מופיע בספר בעמודים לפני שמוסבר המרחק...) תודה לכל העונים! :) ואשמח להסבר, אני לא ממש צריכה פיתרון... :) מיטל
 
לשאלה הזו יש משמעות

רק אם הישר המחבר את שתי הנקודות חותך את הישר הנתון, או מקביל לו, כלומר, כל החבר'ה נמצאים על מישור אחד. צריך לבדוק אם כך הדבר. אם לא, אז אין לשאלה משמעות, כי לא ברור מה זה "צד של הישר" במרחב התלת-מימדי.
 
למעלה