יש המון זיופים בסקרים האלואני מבינה כמובן שזה לא סקרים מדעיים, יש בהם הרבה מניפולציות וצריך לקחת אותם בערבון מוגבל מאוד, ובכל זאת מעניין לראות התוצאות נכון לעכשיו בסקרי ההדחה הקרובה (שבת) של "שמועה" ושל "בטטת כורסא": בשניהם גל מקום 1 בהפרש ממש ענק מהאחרים, ובשניהם משה מקום אחרון
מסקנה - מקום שני ואפס הצלחה בחוץ!אז איך הולך לגל בלי אדיר? התחילה ההתבודדות? בטוחה שהיא מאושרת מבפנים.
סתיו קצין 2.0
אל תדאגי היא מוכנה לתרחיש הזה מהיום הראשון.הימים האלו עד הגמר יהיו קשוחים מאוד לגל.
אני במקום גל הייתי אומר לכל הדיירים :
תקשיבו, לא נשאר הרבה זמן עד הגמר,
אנחנו כמעט 90 ימים ביחד ואני מתכוונת להעביר את הימים בכיף בלי מריבות ובלי צעקות.
החלטה שלכם מה לעשות.
וזהו. הייתי הולך משם. שיישארו עם המחשבות
אני שמחהאל תדאגי היא מוכנה לתרחיש הזה מהיום הראשון.
היא נכנסה לבית במטרה להיות מבודדת במסווה של "מנסה להתחבר"
אדיר קצת קלקל לה את זה לתקופה קצרה אבל לא נורא עכשיו היא תיתן גז בהתקרבנות ואולי אפילו תנצח.
רפאלה בחרה בגל מענייןהתחלקו לקבוצות
יש משימה
אפילו עוז כבר מבין מי הכוכבות של העונהעוז בחר ברפאלה וענבל
משחק כדורגל
רפאלה בחרה את טל שלי גל דני
ענבל בחרה את משה אלירן עומר נעם קורן
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.