** שרשור בוקר - היום ה87 בבית - עדכונים **

מצב
הנושא נעול.

ק ו ל י ת

Well-known member
במה אדיר היה שונה מזוהר?

זכור לי כמה שגל ירדה עליו בגלל קרבתו להודיה. פפי קראה לו.
נכון שגל יפה וחכמה
אך ההתנהגות שלה בלתי נסבלת. אני בשום צורה לא הייתי יכולה לחיות איתה בבית אחד.

מעניין שאתמול גיליתי שאשכנזי זאת מילת גנאי

הצליחו להצחיק אותי.
 

מודאגת 1612

Well-known member
כי אדיר למעשה כינה אותו ערס. הערס הזה עבר חיים קשים ותומך בכל המשפחה שלו.
לא שמעתי שאדיר כינה אותו ערס ועדיין הגבתי לטענה על המילה אשכנזי שנאמרה - זה לא אדיר אמר זה משה ורציתי לדייק
 

מודאגת 1612

Well-known member
בוקר טוב לגל רובין 💪
מקווה שתקומי, תרקדי, תשמחי ותמשיכי להיות האישה החזקה שאת!
עברת הרבה דברים הרבה יותר קשים בחיים, מזה חבורת צבועים, תאכלי אותם בלי מלח עם פירות גבינה ותאנים.
הסנטר שלך והאמונה זה מה שבונה אותך!
תמשיכי לראות את הטוב גם כשלא טוב שחלילה לא תסיימי כמו רפאלה בחורה ממורמרת בגיל עשרים פלוס.
מקווה שתקחי את המיליון כי בלעדייך לא הייתה עונה החדלי אישים האלה לא מספקים משהו משל עצמם אז את בפה שלהם 24/7.
אבל נסתרות דרכי עוז
 

foreigner 3

Well-known member
במה אדיר היה שונה מזוהר?

זכור לי כמה שגל ירדה עליו בגלל קרבתו להודיה. פפי קראה לו.
נכון שגל יפה וחכמה
אך ההתנהגות שלה בלתי נסבלת. אני בשום צורה לא הייתי יכולה לחיות איתה בבית אחד.

מעניין שאתמול גיליתי שאשכנזי זאת מילת גנאי

הצליחו להצחיק אותי.
אדיר לא נישק את רגליה של גל.
זוהר עשה את זה ממש.
 

גליה 1211

Well-known member
במה אדיר היה שונה מזוהר?

זכור לי כמה שגל ירדה עליו בגלל קרבתו להודיה. פפי קראה לו.
נכון שגל יפה וחכמה
אך ההתנהגות שלה בלתי נסבלת. אני בשום צורה לא הייתי יכולה לחיות איתה בבית אחד.

מעניין שאתמול גיליתי שאשכנזי זאת מילת גנאי

הצליחו להצחיק אותי.
כולם יפים לאחר שמשנים את הפרצוף, מקטינים ומגדילים. יחסית לבת 36 היא לא נראית בגילה אלא מבוגרת יותר.
ייתכן שאני משוחדת לרעה ההתנהגות שלה כל כך דוחה בעיניי שאני משליכה אותה גם על היופי.
מה שבטוח שאלו הייתה נראית אחרת סביר להניח שלא הייתה זוכה לתמיכה כזו.

אני גם לא כל כל הבנתי במה היא כזו חכמה? כן היא עקבית בהטרלות , אוקיי, לא מדובר בגאון הדור.

אני רואה אישה שנלחמת על העקרונות שלה אבל לא עומדת מאחורי אף עיקרון.
 

רותרות7

Well-known member
כולם יפים לאחר שמשנים את הפרצוף, מקטינים ומגדילים. יחסית לבת 36 היא לא נראית בגילה אלא מבוגרת יותר.
ייתכן שאני משוחדת לרעה ההתנהגות שלה כל כך דוחה בעיניי שאני משליכה אותה גם על היופי.
מה שבטוח שאלו הייתה נראית אחרת סביר להניח שלא הייתה זוכה לתמיכה כזו.

אני גם לא כל כל הבנתי במה היא כזו חכמה? כן היא עקבית בהטרלות , אוקיי, לא מדובר בגאון הדור.

אני רואה אישה שנלחמת על העקרונות שלה אבל לא עומדת מאחורי אף עיקרון.
נלחמת על עקרונות שלדעתה יעשו רושם על הציבור. אינה עומדת על עקרונות אלה כי בפועל, אלה לא העקרונות שלה. זה כל כך שקוף!
 

רותרות7

Well-known member
במה אדיר היה שונה מזוהר?

זכור לי כמה שגל ירדה עליו בגלל קרבתו להודיה. פפי קראה לו.
נכון שגל יפה וחכמה
אך ההתנהגות שלה בלתי נסבלת. אני בשום צורה לא הייתי יכולה לחיות איתה בבית אחד.

מעניין שאתמול גיליתי שאשכנזי זאת מילת גנאי

הצליחו להצחיק אותי.
את צודקת. פעם הכינוי היה פרידמנים...והמצחיק הוא שאדיר הוא בכלל מרוקאי משני הצדדים...
 

מלכת המיטבח

Well-known member
אין לי בעיה. רק רציתי שאדיר ילך לפני משה,לא בגלל גל,אלא בגלל ההתנהגות של אדיר אליו. אני בכל זאת הצבעתי למשה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה