בוקר טוב
אבל זה משה שאמר לאדיר שהוא רוצה לדבר איתו כמו אשכנזיבול! זוהר לפחות התאהב בהודיה באמת. אדיר היה אסארטג בשקל. גם מזדהה איתך לגבי האשכנזיות. כאשכנזיה גאה הצבעתי אתמול למשה ושמחתי שאדיר הודח.
הגבתי על האשכנזי זה משה צחק ואמר שהוא רוצה שידבר איתו כמו אשכנזיואדירכינה אותו הרלם שכונה ומתלהם,גם גל.
לא שמעתי שאדיר כינה אותו ערס ועדיין הגבתי לטענה על המילה אשכנזי שנאמרה - זה לא אדיר אמר זה משה ורציתי לדייקכי אדיר למעשה כינה אותו ערס. הערס הזה עבר חיים קשים ותומך בכל המשפחה שלו.
זה לא עושה אותו פחות ערס דוחה.כי אדיר למעשה כינה אותו ערס. הערס הזה עבר חיים קשים ותומך בכל המשפחה שלו.
אדיר לא נישק את רגליה של גל.במה אדיר היה שונה מזוהר?
זכור לי כמה שגל ירדה עליו בגלל קרבתו להודיה. פפי קראה לו.
נכון שגל יפה וחכמה
אך ההתנהגות שלה בלתי נסבלת. אני בשום צורה לא הייתי יכולה לחיות איתה בבית אחד.
מעניין שאתמול גיליתי שאשכנזי זאת מילת גנאי
הצליחו להצחיק אותי.
כולם יפים לאחר שמשנים את הפרצוף, מקטינים ומגדילים. יחסית לבת 36 היא לא נראית בגילה אלא מבוגרת יותר.במה אדיר היה שונה מזוהר?
זכור לי כמה שגל ירדה עליו בגלל קרבתו להודיה. פפי קראה לו.
נכון שגל יפה וחכמה
אך ההתנהגות שלה בלתי נסבלת. אני בשום צורה לא הייתי יכולה לחיות איתה בבית אחד.
מעניין שאתמול גיליתי שאשכנזי זאת מילת גנאי
הצליחו להצחיק אותי.
נלחמת על עקרונות שלדעתה יעשו רושם על הציבור. אינה עומדת על עקרונות אלה כי בפועל, אלה לא העקרונות שלה. זה כל כך שקוף!כולם יפים לאחר שמשנים את הפרצוף, מקטינים ומגדילים. יחסית לבת 36 היא לא נראית בגילה אלא מבוגרת יותר.
ייתכן שאני משוחדת לרעה ההתנהגות שלה כל כך דוחה בעיניי שאני משליכה אותה גם על היופי.
מה שבטוח שאלו הייתה נראית אחרת סביר להניח שלא הייתה זוכה לתמיכה כזו.
אני גם לא כל כל הבנתי במה היא כזו חכמה? כן היא עקבית בהטרלות , אוקיי, לא מדובר בגאון הדור.
אני רואה אישה שנלחמת על העקרונות שלה אבל לא עומדת מאחורי אף עיקרון.
את צודקת. פעם הכינוי היה פרידמנים...והמצחיק הוא שאדיר הוא בכלל מרוקאי משני הצדדים...במה אדיר היה שונה מזוהר?
זכור לי כמה שגל ירדה עליו בגלל קרבתו להודיה. פפי קראה לו.
נכון שגל יפה וחכמה
אך ההתנהגות שלה בלתי נסבלת. אני בשום צורה לא הייתי יכולה לחיות איתה בבית אחד.
מעניין שאתמול גיליתי שאשכנזי זאת מילת גנאי
הצליחו להצחיק אותי.
אני חושבת שקורן.משה יילך בשבת
תתחילו להיפרד
ולרפאלה לצערי יש סיכוי להתברג בגמרמשה יילך בשבת
תתחילו להיפרד
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.