התחיל לפני שעה ורבעאני פותח את הלייב ורואה מסיבת בריכה?
"מסיבה". שני שירים וגלגל ים. או שזה נמשך די הרבה זמן. לא יודע, לא עקבתי.
פשששש עוז קם על הצד המפרגן הבוקר.התחיל לפני שעה ורבע
יעשו עליה פינה בתוכנית "הפטריוטים" -- רפאלה והיפוכהבדיחה רפאלה שכל מה שהיא סלדה ממנו והמונולוגים שלה קורעי הלב והצחוק בחדר האח על הפרשת חלה וטווריקינג היא עושה בעצמה.
אין בדיחות כמוה
מי פייייקקק מי??יעשו עליה פינה בתוכנית "הפטריוטים" -- רפאלה והיפוכה
בואי חמודה לאימא, בואימי פייייקקק מי??
יותר מדי. היו צריכים להקדים את סיום העונה הגרועה בהיסטוריה.קראתי שב 27.6 התוכנית מסתיימת סופית, נשאר לנו עד סוף החודש וברוך שפטרנו מהם
עד עכשיו לא נתנו לה צבע לא מתביישיםאדיר מבקש מגל לקחת מהתקציב האישי
200 שקל מה שהיא רוצה
גל רוצה צבע לשיער
כי עד עכשיו לא נתנו לה
והשאר פירות וירקות
והיא מעדיפה שזה יהיה לכול הבית.
גל אומרת שהיא נהנתה למלצר וטל שומעת
היא מוותרת על הצבע אומרת שאין מי שיצבע להאדיר מבקש מגל לקחת מהתקציב האישי
200 שקל מה שהיא רוצה
גל רוצה צבע לשיער
כי עד עכשיו לא נתנו לה
והשאר פירות וירקות
והיא מעדיפה שזה יהיה לכול הבית.
גל אומרת שהיא נהנתה למלצר וטל שומעת
מאיזה בחינה?האח עשה להם הפוך על הפוך?
חשבתי שהאח קבע שהם יעשו תקציבמאיזה בחינה?
עוז ידע שהם יבחרו בגל ואדיר מלצריםהאח עשה להם הפוך על הפוך?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.