** שרשור בוקר - היום ה86 בבית - עדכונים **

מצב
הנושא נעול.

Lotarica

Well-known member
מה זה ה"מוסיקה"הדוחה הזו? המזרחיות השתלטה על המוסיקה במדינה.שירים עם מילים מטומטמות...תת רמה בושה
השירים העבריים היפים נעלמו ונאלמו...כאילו מחקו אותם מכל מקום... :mad:
 

מייבל10

Well-known member
הקטע שכל הכי נהנית מהקטע הזה, היא לא כמו אחרים

אי אפשר לשגע אותה בזה, ההפך
בדיוק

היא עושה את זה בכיף ובשמחה
מאוד אדיבה שרה רוקדת לא ממורמרת
וככה הם מבינים שגם כאן הם הפסידו והיא ניצחה.
ועוז מבליט את זה.
 

מיק83

Well-known member
בדיוק

היא עושה את זה בכיף ובשמחה
מאוד אדיבה שרה רוקדת לא ממורמרת
וככה הם מבינים שגם כאן הם הפסידו והיא ניצחה.
ועוז מבליט את זה.
הקטנה שלי 🪬 מתזזת אותי והיא רק בת שנה
אני מדמיינת כפול 6 ובא לי להיכנס לאח הגדול 🤣
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה