** שרשור בוקר - היום ה86 בבית - עדכונים **

מצב
הנושא נעול.

zoecho

Well-known member
בגדול, אני כבר לא בעניינים, האמת שהעונה הזו במיוחד קשה לי עם הריקנות של הדיירים, מהצעקות. משתעממת וכפרדוקס גם מתעצבנת אבל פה ושם שולחת מבטי צד לתוכניות הערוכות של של קיסר חורבות חיריה הישנה, אז כמה דברים שרוצה לשתף. מישהו שם לב לקול הילדותי-Falsetto (פלצט כמו בשירה) ששלי נקטה בו במפגש עם הוריה, נראה לי שלא עשתה הצגה, אלא שזו מעין הטבעה. הרגשתי נבוכה מאוד בשבילה ובשבילי . אחר"כ דיברה אל עומר בקול רגיל.

ליוני, אמרת באיזה שירשור כנראה מאתמול, שאם היו מתנהגים ככה לטליה כמו שמתנהגים לגל, הגבעות מסביב היו שואגות. כדי לחדד את זה, טליה לא דחפה אצבעות לעיניים של אף אחד בניגוד לגל שהתמחתה בדחיפת אצבעות לעיניים של הדיירים והיא לעומתית כל הזמן.

קורן, באמת מוטב היה לו להישאר במצב השקט הרגיל שלו (שלא לומר כמעט קטטוני)

יש לי הרגשה שעומר יקח את זה. לקראת הסוף ידפוק ספרינט וישאיר אבק לכולם ולא אומרת זאת מאהבת מרדכי, אין לי פייבוריט
 

yoni564712

Well-known member
ליוני, אמרת באיזה שירשור כנראה מאתמול, שאם היו מתנהגים ככה לטליה כמו שמתנהגים לגל, הגבעות מסביב היו שואגות. כדי לחדד את זה, טליה לא דחפה אצבעות לעיניים של אף אחד בניגוד לגל שהתמחתה בדחיפת אצבעות לעיניים של הדיירים והיא לעומתית כל הזמן.
אנחנו מדברים על דיירים שחושבים שגל דוחפת אצבעות לעיניים כי היא אוכלת חצי בננה.

האובססיה לגל החלה מהרגע שירדה במדרגות מ2 סיבות:

1. הודיה - האקס של גל
2. הישרדות
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה