רפאלה מתה על האורז שגל הכינה
דני מורעב
משה הכין חזה עוף רק לו ולאלירן
גל מציעה לדני להכין לו והוא רוצה.
ברור
ואחרי זה ישמע איך טל מטנפת עליה וישתוק.
הדרך שלה היא בונוס בשבילי בעונה משמימה ושלילית כזוגל שרה " אני פנתרה ...וכולם אומרים שאני מוזרה "
חחחח
היה דייר שכול הזמן היה שר על מה שקורה בינו לבין דיירת בבית
אופק על טליה.
חבל שאי אפשר להעלות יוטיוב.
טליה לא צופה באח הגדול. זו תוכנית רדודה בעיניהטליה יוצאת בעקיפין לא עקיפין על רפאלה ומה שהלך בפרקים האחרונים
גם שני גולדשטיין אמרה שזה נורא איך שהםטליה יוצאת בעקיפין לא עקיפין על רפאלה ומה שהלך בפרקים האחרונים
וולקאם בק.פוסט חזרה מהשעיה: שזה בערך כמו לחזור מחו"ל. ולפני שאסע לשם שוב (זה בלתי נמנע) אשמח לשתף :
עומר הוא נרקיסיסט רעיל. לא כולם רואים את זה עדיין כי הוא בשלב פצפוצי האהבה.אל שלי אל תתבלבלו, הוא לא סתם צנון משעמם. (הבנתי שהוא גם השתמט משירות צבאי?) שלי תברחי! אין סיכוי שהיא תבין איפה נפלה .רמז היא קיבלה בשיחת האגו הכוחנית שעשה לה .פעם אחת התפלק לו. ואולי אני לא באמת מאחלת לשלי לברוח. כי עומר ממש מגיע לה...הבחורה המגודלת (הפרעת אכילה בבירור ☹) היא תינוקית ומפונקת. חסרת מודעות עצמית. נגררת. חלשה להחריד.
רפאלה לא מתגברת על היותה מכוערת, סתומה וקנאית חולנית. She can't help it. היא כל כך ממורמרת. הנחמה שלי היא שהיא סובלת קשות. נשרפת בתוכה, וכל היום מתלוננת. הכל רע לה. זה גורם לי אושר. במילון, היא יכולה להיות מילה נרדפת לקוטריות . היא בפסיכוזה קשה. הרבה רעים שם אבל היא רעה נטולת כל קלאס. הכי נמוך ולא מתוחכם שאפשר. המילה החביבה עליה בסיום הגיגיה- היא "די" בניגון של "עאלק". אז רפאלה, באמת די! ברשימת הדיירים הדוחים היא מקום ראשון. הכי הכי דוחה.
טל להבנתי זקוקה לטיפול מקצועי. מקווה שתזכה לכך. גוש של רגשי נחיתות שהפך למפלצת כוחנית וקולנית. מעניין שאף אחד לא אומר דבר כשהיא מתלידת .העוויות שלה מעוררות חמלה ובחילה. מקרה קיצון של חוסר מודעות. שזה מוזר לאור זה שמדובר בבחורה אינטליגנטית.
אלירן... איזה בזבוז של עיניים תכולות... בחור חלש. מתוסבך. רץ למרחקים קצרים. עם עיניים חומות, היה מודח מזמן. אלא אם גרבוץ פרזיטי מושך קהל מצביעים. יורה ובוכה. משתמש, זורק ומתבכיין
משה – ערס מצוי . ההיסטוריה המשפחתית שלו ה"כואבת" לא פוטרת אותו מזה שהוא דמות דוחה מאוד. בוגר לגילו, אבל הוא פשוט אגואיסט מגעיל.
ענבל בחורה מקסימה. מורכבת ונבונה. הלוואי והייתה יודעת להכיר בערך עצמה. כל כך לא לכבודה להיות רגישה לערס המצוי. היא אלף ליגות מעליו. היא מזגזגת בכל. מאותה סיבה - חולשה בסיסית שכדאי לה שתתגבר עליה. החולשה הכי נוראית שלה היא המרדף המתחנחן אחר מי שלא מעריך אותה (משה, רפאלה..) בניסיון לזכות באהבתם בכוח.... מדכא...
גל – אין מילים. עם כל מגרעותיה , היא מצליחה להיות הרחק מעל כולם. לא בר השוואה כלל. הם כל כך עלובים לידה. ננסים. מה שהם מגדירים כ"קיצוניות" זה הפער הזה שעושה אותה מיוחדת, חדה ומדהימה כל כך יותר מכולם. והם יודעים שהיא יותר מהם. זה מה ששורף כל כך. היא גיבורה בעיניי.
אדיר – לא בטוחה עדיין שפיצחתי אותו. כשהוא נהדר זה עד הסוף. ולכן, וכשהוא נופל... זה מאכזב ברמות. להיות סובלני ומכיל גם כלפי רוע טהור ותוקפני ביותר – זה לא להיאבק בו. זה לשת"פ. אבל יש גברים שלא יודעים לומר "לא" לחיזור גורלי כשל רפאלה. זה מחמיא להם...
וכמה מילים על הגנסטרית שהודחה. לא די בדיקציה הבלתי נסבלת שלה, היא גם משום מה התפארה במבטא הנחות שסיגלה באנגלית. הבחורה בת 27 ונראית לפחות בת +40. לא רק בגלל האיפור הכבד שלקח לה 3 שעות כל בוקר, גם בגלל ההבעות הנוראיות שסיגלה לעצמה. יפה, אבל לגמרי צ'אחלה. היא סיימה בצדק כל "משפט בשאלה "אתה מבין?". לא. אין לי חשק להתאמץ להבין. בסוף כל שיחה היא דאגה לומר לנתיניה "חיים שלי". מין מס שימור לקוחות. יש לה חוכמת רחוב מופלאה. היא יודעת להפעיל היטב את נתיניה. נזהרת לא ללכלך את ידיה בגלוי. (מזכיר איזה רה"מ שנפל עלינו כבר 30 שנה). הנחמה - היא לא יכולה לשבת בפנלים כ"פרשנית". אף אחד לא יבין אותה. זה יהיה לעג לצופים.
עוז – אחסוך...
פוסט חזרה מהשעיה: שזה בערך כמו לחזור מחו"ל. ולפני שאסע לשם שוב (זה בלתי נמנע) אשמח לשתף :
עומר הוא נרקיסיסט רעיל. לא כולם רואים את זה עדיין כי הוא בשלב פצפוצי האהבה.אל שלי אל תתבלבלו, הוא לא סתם צנון משעמם. (הבנתי שהוא גם השתמט משירות צבאי?) שלי תברחי! אין סיכוי שהיא תבין איפה נפלה .רמז היא קיבלה בשיחת האגו הכוחנית שעשה לה .פעם אחת התפלק לו. ואולי אני לא באמת מאחלת לשלי לברוח. כי עומר ממש מגיע לה...הבחורה המגודלת (הפרעת אכילה בבירור ☹) היא תינוקית ומפונקת. חסרת מודעות עצמית. נגררת. חלשה להחריד.
רפאלה לא מתגברת על היותה מכוערת, סתומה וקנאית חולנית. She can't help it. היא כל כך ממורמרת. הנחמה שלי היא שהיא סובלת קשות. נשרפת בתוכה, וכל היום מתלוננת. הכל רע לה. זה גורם לי אושר. במילון, היא יכולה להיות מילה נרדפת לקוטריות . היא בפסיכוזה קשה. הרבה רעים שם אבל היא רעה נטולת כל קלאס. הכי נמוך ולא מתוחכם שאפשר. המילה החביבה עליה בסיום הגיגיה- היא "די" בניגון של "עאלק". אז רפאלה, באמת די! ברשימת הדיירים הדוחים היא מקום ראשון. הכי הכי דוחה.
טל להבנתי זקוקה לטיפול מקצועי. מקווה שתזכה לכך. גוש של רגשי נחיתות שהפך למפלצת כוחנית וקולנית. מעניין שאף אחד לא אומר דבר כשהיא מתלידת .העוויות שלה מעוררות חמלה ובחילה. מקרה קיצון של חוסר מודעות. שזה מוזר לאור זה שמדובר בבחורה אינטליגנטית.
אלירן... איזה בזבוז של עיניים תכולות... בחור חלש. מתוסבך. רץ למרחקים קצרים. עם עיניים חומות, היה מודח מזמן. אלא אם גרבוץ פרזיטי מושך קהל מצביעים. יורה ובוכה. משתמש, זורק ומתבכיין
משה – ערס מצוי . ההיסטוריה המשפחתית שלו ה"כואבת" לא פוטרת אותו מזה שהוא דמות דוחה מאוד. בוגר לגילו, אבל הוא פשוט אגואיסט מגעיל.
ענבל בחורה מקסימה. מורכבת ונבונה. הלוואי והייתה יודעת להכיר בערך עצמה. כל כך לא לכבודה להיות רגישה לערס המצוי. היא אלף ליגות מעליו. היא מזגזגת בכל. מאותה סיבה - חולשה בסיסית שכדאי לה שתתגבר עליה. החולשה הכי נוראית שלה היא המרדף המתחנחן אחר מי שלא מעריך אותה (משה, רפאלה..) בניסיון לזכות באהבתם בכוח.... מדכא...
גל – אין מילים. עם כל מגרעותיה , היא מצליחה להיות הרחק מעל כולם. לא בר השוואה כלל. הם כל כך עלובים לידה. ננסים. מה שהם מגדירים כ"קיצוניות" זה הפער הזה שעושה אותה מיוחדת, חדה ומדהימה כל כך יותר מכולם. והם יודעים שהיא יותר מהם. זה מה ששורף כל כך. היא גיבורה בעיניי.
אדיר – לא בטוחה עדיין שפיצחתי אותו. כשהוא נהדר זה עד הסוף. ולכן, וכשהוא נופל... זה מאכזב ברמות. להיות סובלני ומכיל גם כלפי רוע טהור ותוקפני ביותר – זה לא להיאבק בו. זה לשת"פ. אבל יש גברים שלא יודעים לומר "לא" לחיזור גורלי כשל רפאלה. זה מחמיא להם...
וכמה מילים על הגנסטרית שהודחה. לא די בדיקציה הבלתי נסבלת שלה, היא גם משום מה התפארה במבטא הנחות שסיגלה באנגלית. הבחורה בת 27 ונראית לפחות בת +40. לא רק בגלל האיפור הכבד שלקח לה 3 שעות כל בוקר, גם בגלל ההבעות הנוראיות שסיגלה לעצמה. יפה, אבל לגמרי צ'אחלה. היא סיימה בצדק כל "משפט בשאלה "אתה מבין?". לא. אין לי חשק להתאמץ להבין. בסוף כל שיחה היא דאגה לומר לנתיניה "חיים שלי". מין מס שימור לקוחות. יש לה חוכמת רחוב מופלאה. היא יודעת להפעיל היטב את נתיניה. נזהרת לא ללכלך את ידיה בגלוי. (מזכיר איזה רה"מ שנפל עלינו כבר 30 שנה). הנחמה - היא לא יכולה לשבת בפנלים כ"פרשנית". אף אחד לא יבין אותה. זה יהיה לעג לצופים.
עוז – אחסוך
מהמם ומסכימה עם כל מילה. אליפות ❤פוסט חזרה מהשעיה: שזה בערך כמו לחזור מחו"ל. ולפני שאסע לשם שוב (זה בלתי נמנע) אשמח לשתף :
עומר הוא נרקיסיסט רעיל. לא כולם רואים את זה עדיין כי הוא בשלב פצפוצי האהבה.אל שלי אל תתבלבלו, הוא לא סתם צנון משעמם. (הבנתי שהוא גם השתמט משירות צבאי?) שלי תברחי! אין סיכוי שהיא תבין איפה נפלה .רמז היא קיבלה בשיחת האגו הכוחנית שעשה לה .פעם אחת התפלק לו. ואולי אני לא באמת מאחלת לשלי לברוח. כי עומר ממש מגיע לה...הבחורה המגודלת (הפרעת אכילה בבירור ☹) היא תינוקית ומפונקת. חסרת מודעות עצמית. נגררת. חלשה להחריד.
רפאלה לא מתגברת על היותה מכוערת, סתומה וקנאית חולנית. She can't help it. היא כל כך ממורמרת. הנחמה שלי היא שהיא סובלת קשות. נשרפת בתוכה, וכל היום מתלוננת. הכל רע לה. זה גורם לי אושר. במילון, היא יכולה להיות מילה נרדפת לקוטריות . היא בפסיכוזה קשה. הרבה רעים שם אבל היא רעה נטולת כל קלאס. הכי נמוך ולא מתוחכם שאפשר. המילה החביבה עליה בסיום הגיגיה- היא "די" בניגון של "עאלק". אז רפאלה, באמת די! ברשימת הדיירים הדוחים היא מקום ראשון. הכי הכי דוחה.
טל להבנתי זקוקה לטיפול מקצועי. מקווה שתזכה לכך. גוש של רגשי נחיתות שהפך למפלצת כוחנית וקולנית. מעניין שאף אחד לא אומר דבר כשהיא מתלידת .העוויות שלה מעוררות חמלה ובחילה. מקרה קיצון של חוסר מודעות. שזה מוזר לאור זה שמדובר בבחורה אינטליגנטית.
אלירן... איזה בזבוז של עיניים תכולות... בחור חלש. מתוסבך. רץ למרחקים קצרים. עם עיניים חומות, היה מודח מזמן. אלא אם גרבוץ פרזיטי מושך קהל מצביעים. יורה ובוכה. משתמש, זורק ומתבכיין
משה – ערס מצוי . ההיסטוריה המשפחתית שלו ה"כואבת" לא פוטרת אותו מזה שהוא דמות דוחה מאוד. בוגר לגילו, אבל הוא פשוט אגואיסט מגעיל.
ענבל בחורה מקסימה. מורכבת ונבונה. הלוואי והייתה יודעת להכיר בערך עצמה. כל כך לא לכבודה להיות רגישה לערס המצוי. היא אלף ליגות מעליו. היא מזגזגת בכל. מאותה סיבה - חולשה בסיסית שכדאי לה שתתגבר עליה. החולשה הכי נוראית שלה היא המרדף המתחנחן אחר מי שלא מעריך אותה (משה, רפאלה..) בניסיון לזכות באהבתם בכוח.... מדכא...
גל – אין מילים. עם כל מגרעותיה , היא מצליחה להיות הרחק מעל כולם. לא בר השוואה כלל. הם כל כך עלובים לידה. ננסים. מה שהם מגדירים כ"קיצוניות" זה הפער הזה שעושה אותה מיוחדת, חדה ומדהימה כל כך יותר מכולם. והם יודעים שהיא יותר מהם. זה מה ששורף כל כך. היא גיבורה בעיניי.
אדיר – לא בטוחה עדיין שפיצחתי אותו. כשהוא נהדר זה עד הסוף. ולכן, וכשהוא נופל... זה מאכזב ברמות. להיות סובלני ומכיל גם כלפי רוע טהור ותוקפני ביותר – זה לא להיאבק בו. זה לשת"פ. אבל יש גברים שלא יודעים לומר "לא" לחיזור גורלי כשל רפאלה. זה מחמיא להם...
וכמה מילים על הגנסטרית שהודחה. לא די בדיקציה הבלתי נסבלת שלה, היא גם משום מה התפארה במבטא הנחות שסיגלה באנגלית. הבחורה בת 27 ונראית לפחות בת +40. לא רק בגלל האיפור הכבד שלקח לה 3 שעות כל בוקר, גם בגלל ההבעות הנוראיות שסיגלה לעצמה. יפה, אבל לגמרי צ'אחלה. היא סיימה בצדק כל "משפט בשאלה "אתה מבין?". לא. אין לי חשק להתאמץ להבין. בסוף כל שיחה היא דאגה לומר לנתיניה "חיים שלי". מין מס שימור לקוחות. יש לה חוכמת רחוב מופלאה. היא יודעת להפעיל היטב את נתיניה. נזהרת לא ללכלך את ידיה בגלוי. (מזכיר איזה רה"מ שנפל עלינו כבר 30 שנה). הנחמה - היא לא יכולה לשבת בפנלים כ"פרשנית". אף אחד לא יבין אותה. זה יהיה לעג לצופים.
עוז – אחסוך...
פוסט חזרה מהשעיה: שזה בערך כמו לחזור מחו"ל. ולפני שאסע לשם שוב (זה בלתי נמנע) אשמח לשתף :
עומר הוא נרקיסיסט רעיל. לא כולם רואים את זה עדיין כי הוא בשלב פצפוצי האהבה.אל שלי אל תתבלבלו, הוא לא סתם צנון משעמם. (הבנתי שהוא גם השתמט משירות צבאי?) שלי תברחי! אין סיכוי שהיא תבין איפה נפלה .רמז היא קיבלה בשיחת האגו הכוחנית שעשה לה .פעם אחת התפלק לו. ואולי אני לא באמת מאחלת לשלי לברוח. כי עומר ממש מגיע לה...הבחורה המגודלת (הפרעת אכילה בבירור ☹) היא תינוקית ומפונקת. חסרת מודעות עצמית. נגררת. חלשה להחריד.
רפאלה לא מתגברת על היותה מכוערת, סתומה וקנאית חולנית. She can't help it. היא כל כך ממורמרת. הנחמה שלי היא שהיא סובלת קשות. נשרפת בתוכה, וכל היום מתלוננת. הכל רע לה. זה גורם לי אושר. במילון, היא יכולה להיות מילה נרדפת לקוטריות . היא בפסיכוזה קשה. הרבה רעים שם אבל היא רעה נטולת כל קלאס. הכי נמוך ולא מתוחכם שאפשר. המילה החביבה עליה בסיום הגיגיה- היא "די" בניגון של "עאלק". אז רפאלה, באמת די! ברשימת הדיירים הדוחים היא מקום ראשון. הכי הכי דוחה.
טל להבנתי זקוקה לטיפול מקצועי. מקווה שתזכה לכך. גוש של רגשי נחיתות שהפך למפלצת כוחנית וקולנית. מעניין שאף אחד לא אומר דבר כשהיא מתלידת .העוויות שלה מעוררות חמלה ובחילה. מקרה קיצון של חוסר מודעות. שזה מוזר לאור זה שמדובר בבחורה אינטליגנטית.
אלירן... איזה בזבוז של עיניים תכולות... בחור חלש. מתוסבך. רץ למרחקים קצרים. עם עיניים חומות, היה מודח מזמן. אלא אם גרבוץ פרזיטי מושך קהל מצביעים. יורה ובוכה. משתמש, זורק ומתבכיין
משה – ערס מצוי . ההיסטוריה המשפחתית שלו ה"כואבת" לא פוטרת אותו מזה שהוא דמות דוחה מאוד. בוגר לגילו, אבל הוא פשוט אגואיסט מגעיל.
ענבל בחורה מקסימה. מורכבת ונבונה. הלוואי והייתה יודעת להכיר בערך עצמה. כל כך לא לכבודה להיות רגישה לערס המצוי. היא אלף ליגות מעליו. היא מזגזגת בכל. מאותה סיבה - חולשה בסיסית שכדאי לה שתתגבר עליה. החולשה הכי נוראית שלה היא המרדף המתחנחן אחר מי שלא מעריך אותה (משה, רפאלה..) בניסיון לזכות באהבתם בכוח.... מדכא...
גל – אין מילים. עם כל מגרעותיה , היא מצליחה להיות הרחק מעל כולם. לא בר השוואה כלל. הם כל כך עלובים לידה. ננסים. מה שהם מגדירים כ"קיצוניות" זה הפער הזה שעושה אותה מיוחדת, חדה ומדהימה כל כך יותר מכולם. והם יודעים שהיא יותר מהם. זה מה ששורף כל כך. היא גיבורה בעיניי.
אדיר – לא בטוחה עדיין שפיצחתי אותו. לגביכשהוא נהדר זה עד הסוף. ולכן, וכשהוא נופל... זה מאכזב ברמות. להיות סובלני ומכיל גם כלפי רוע טהור ותוקפני ביותר – זה לא להיאבק בו. זה לשת"פ. אבל יש גברים שלא יודעים לומר "לא" לחיזור גורלי כשל רפאלה. זה מחמיא להם...
וכמה מילים על הגנסטרית שהודחה. לגבי לא די בדיקציה הבלתי נסבלת שלה, היא גם משום מה התפארה במבטא הנחות שסיגלה באנגלית. הבחורה בת 27 ונראית לפחות בת +40. לא רק בגלל האיפור הכבד שלקח לה 3 שעות כל בוקר, גם בגלל ההבעות הנוראיות שסיגלה לעצמה. יפה, אבל לגמרי צ'אחלה. היא סיימה בצדק כל "משפט בשאלה "אתה מבין?". לא. אין לי חשק להתאמץ להבין. בסוף כל שיחה היא דאגה לומר לנתיניה "חיים שלי". מין מס שימור לקוחות. יש לה חוכמת רחוב מופלאה. היא יודעת להפעיל היטב את נתיניה. נזהרת לא ללכלך את ידיה בגלוי. (מזכיר איזה רה"מ שנפל עלינו כבר 30 שנה). הנחמה - היא לא יכולה לשבת בפנלים כ"פרשנית". אף אחד לא יבין אותה. זה יהיה לעג לצופים.
עוז – אחסוך...
אני לא יודעת איך נשמטו לי השמות של טל ואלירן- אז אני מסכימה עם כל מילה לגביהם.פוסט חזרה מהשעיה: שזה בערך כמו לחזור מחו"ל. ולפני שאסע לשם שוב (זה בלתי נמנע) אשמח לשתף :
עומר הוא נרקיסיסט רעיל. לא כולם רואים את זה עדיין כי הוא בשלב פצפוצי האהבה.אל שלי אל תתבלבלו, הוא לא סתם צנון משעמם. (הבנתי שהוא גם השתמט משירות צבאי?) שלי תברחי! אין סיכוי שהיא תבין איפה נפלה .רמז היא קיבלה בשיחת האגו הכוחנית שעשה לה .פעם אחת התפלק לו. ואולי אני לא באמת מאחלת לשלי לברוח. כי עומר ממש מגיע לה...הבחורה המגודלת (הפרעת אכילה בבירור ☹) היא תינוקית ומפונקת. חסרת מודעות עצמית. נגררת. חלשה להחריד.
רפאלה לא מתגברת על היותה מכוערת, סתומה וקנאית חולנית. She can't help it. היא כל כך ממורמרת. הנחמה שלי היא שהיא סובלת קשות. נשרפת בתוכה, וכל היום מתלוננת. הכל רע לה. זה גורם לי אושר. במילון, היא יכולה להיות מילה נרדפת לקוטריות . היא בפסיכוזה קשה. הרבה רעים שם אבל היא רעה נטולת כל קלאס. הכי נמוך ולא מתוחכם שאפשר. המילה החביבה עליה בסיום הגיגיה- היא "די" בניגון של "עאלק". אז רפאלה, באמת די! ברשימת הדיירים הדוחים היא מקום ראשון. הכי הכי דוחה.
טל להבנתי זקוקה לטיפול מקצועי. מקווה שתזכה לכך. גוש של רגשי נחיתות שהפך למפלצת כוחנית וקולנית. מעניין שאף אחד לא אומר דבר כשהיא מתלידת .העוויות שלה מעוררות חמלה ובחילה. מקרה קיצון של חוסר מודעות. שזה מוזר לאור זה שמדובר בבחורה אינטליגנטית.
אלירן... איזה בזבוז של עיניים תכולות... בחור חלש. מתוסבך. רץ למרחקים קצרים. עם עיניים חומות, היה מודח מזמן. אלא אם גרבוץ פרזיטי מושך קהל מצביעים. יורה ובוכה. משתמש, זורק ומתבכיין
משה – ערס מצוי . ההיסטוריה המשפחתית שלו ה"כואבת" לא פוטרת אותו מזה שהוא דמות דוחה מאוד. בוגר לגילו, אבל הוא פשוט אגואיסט מגעיל.
ענבל בחורה מקסימה. מורכבת ונבונה. הלוואי והייתה יודעת להכיר בערך עצמה. כל כך לא לכבודה להיות רגישה לערס המצוי. היא אלף ליגות מעליו. היא מזגזגת בכל. מאותה סיבה - חולשה בסיסית שכדאי לה שתתגבר עליה. החולשה הכי נוראית שלה היא המרדף המתחנחן אחר מי שלא מעריך אותה (משה, רפאלה..) בניסיון לזכות באהבתם בכוח.... מדכא...
גל – אין מילים. עם כל מגרעותיה , היא מצליחה להיות הרחק מעל כולם. לא בר השוואה כלל. הם כל כך עלובים לידה. ננסים. מה שהם מגדירים כ"קיצוניות" זה הפער הזה שעושה אותה מיוחדת, חדה ומדהימה כל כך יותר מכולם. והם יודעים שהיא יותר מהם. זה מה ששורף כל כך. היא גיבורה בעיניי.
אדיר – לא בטוחה עדיין שפיצחתי אותו. כשהוא נהדר זה עד הסוף. ולכן, וכשהוא נופל... זה מאכזב ברמות. להיות סובלני ומכיל גם כלפי רוע טהור ותוקפני ביותר – זה לא להיאבק בו. זה לשת"פ. אבל יש גברים שלא יודעים לומר "לא" לחיזור גורלי כשל רפאלה. זה מחמיא להם...
וכמה מילים על הגנסטרית שהודחה. לא די בדיקציה הבלתי נסבלת שלה, היא גם משום מה התפארה במבטא הנחות שסיגלה באנגלית. הבחורה בת 27 ונראית לפחות בת +40. לא רק בגלל האיפור הכבד שלקח לה 3 שעות כל בוקר, גם בגלל ההבעות הנוראיות שסיגלה לעצמה. יפה, אבל לגמרי צ'אחלה. היא סיימה בצדק כל "משפט בשאלה "אתה מבין?". לא. אין לי חשק להתאמץ להבין. בסוף כל שיחה היא דאגה לומר לנתיניה "חיים שלי". מין מס שימור לקוחות. יש לה חוכמת רחוב מופלאה. היא יודעת להפעיל היטב את נתיניה. נזהרת לא ללכלך את ידיה בגלוי. (מזכיר איזה רה"מ שנפל עלינו כבר 30 שנה). הנחמה - היא לא יכולה לשבת בפנלים כ"פרשנית". אף אחד לא יבין אותה. זה יהיה לעג לצופים.
עוז – אחסוך...
פורי נשמה שלי!פוסט חזרה מהשעיה: שזה בערך כמו לחזור מחו"ל. ולפני שאסע לשם שוב (זה בלתי נמנע) אשמח לשתף :
עומר הוא נרקיסיסט רעיל. לא כולם רואים את זה עדיין כי הוא בשלב פצפוצי האהבה.אל שלי אל תתבלבלו, הוא לא סתם צנון משעמם. (הבנתי שהוא גם השתמט משירות צבאי?) שלי תברחי! אין סיכוי שהיא תבין איפה נפלה .רמז היא קיבלה בשיחת האגו הכוחנית שעשה לה .פעם אחת התפלק לו. ואולי אני לא באמת מאחלת לשלי לברוח. כי עומר ממש מגיע לה...הבחורה המגודלת (הפרעת אכילה בבירור ☹) היא תינוקית ומפונקת. חסרת מודעות עצמית. נגררת. חלשה להחריד.
רפאלה לא מתגברת על היותה מכוערת, סתומה וקנאית חולנית. She can't help it. היא כל כך ממורמרת. הנחמה שלי היא שהיא סובלת קשות. נשרפת בתוכה, וכל היום מתלוננת. הכל רע לה. זה גורם לי אושר. במילון, היא יכולה להיות מילה נרדפת לקוטריות . היא בפסיכוזה קשה. הרבה רעים שם אבל היא רעה נטולת כל קלאס. הכי נמוך ולא מתוחכם שאפשר. המילה החביבה עליה בסיום הגיגיה- היא "די" בניגון של "עאלק". אז רפאלה, באמת די! ברשימת הדיירים הדוחים היא מקום ראשון. הכי הכי דוחה.
טל להבנתי זקוקה לטיפול מקצועי. מקווה שתזכה לכך. גוש של רגשי נחיתות שהפך למפלצת כוחנית וקולנית. מעניין שאף אחד לא אומר דבר כשהיא מתלידת .העוויות שלה מעוררות חמלה ובחילה. מקרה קיצון של חוסר מודעות. שזה מוזר לאור זה שמדובר בבחורה אינטליגנטית.
אלירן... איזה בזבוז של עיניים תכולות... בחור חלש. מתוסבך. רץ למרחקים קצרים. עם עיניים חומות, היה מודח מזמן. אלא אם גרבוץ פרזיטי מושך קהל מצביעים. יורה ובוכה. משתמש, זורק ומתבכיין
משה – ערס מצוי . ההיסטוריה המשפחתית שלו ה"כואבת" לא פוטרת אותו מזה שהוא דמות דוחה מאוד. בוגר לגילו, אבל הוא פשוט אגואיסט מגעיל.
ענבל בחורה מקסימה. מורכבת ונבונה. הלוואי והייתה יודעת להכיר בערך עצמה. כל כך לא לכבודה להיות רגישה לערס המצוי. היא אלף ליגות מעליו. היא מזגזגת בכל. מאותה סיבה - חולשה בסיסית שכדאי לה שתתגבר עליה. החולשה הכי נוראית שלה היא המרדף המתחנחן אחר מי שלא מעריך אותה (משה, רפאלה..) בניסיון לזכות באהבתם בכוח.... מדכא...
גל – אין מילים. עם כל מגרעותיה , היא מצליחה להיות הרחק מעל כולם. לא בר השוואה כלל. הם כל כך עלובים לידה. ננסים. מה שהם מגדירים כ"קיצוניות" זה הפער הזה שעושה אותה מיוחדת, חדה ומדהימה כל כך יותר מכולם. והם יודעים שהיא יותר מהם. זה מה ששורף כל כך. היא גיבורה בעיניי.
אדיר – לא בטוחה עדיין שפיצחתי אותו. כשהוא נהדר זה עד הסוף. ולכן, וכשהוא נופל... זה מאכזב ברמות. להיות סובלני ומכיל גם כלפי רוע טהור ותוקפני ביותר – זה לא להיאבק בו. זה לשת"פ. אבל יש גברים שלא יודעים לומר "לא" לחיזור גורלי כשל רפאלה. זה מחמיא להם...
וכמה מילים על הגנסטרית שהודחה. לא די בדיקציה הבלתי נסבלת שלה, היא גם משום מה התפארה במבטא הנחות שסיגלה באנגלית. הבחורה בת 27 ונראית לפחות בת +40. לא רק בגלל האיפור הכבד שלקח לה 3 שעות כל בוקר, גם בגלל ההבעות הנוראיות שסיגלה לעצמה. יפה, אבל לגמרי צ'אחלה. היא סיימה בצדק כל "משפט בשאלה "אתה מבין?". לא. אין לי חשק להתאמץ להבין. בסוף כל שיחה היא דאגה לומר לנתיניה "חיים שלי". מין מס שימור לקוחות. יש לה חוכמת רחוב מופלאה. היא יודעת להפעיל היטב את נתיניה. נזהרת לא ללכלך את ידיה בגלוי. (מזכיר איזה רה"מ שנפל עלינו כבר 30 שנה). הנחמה - היא לא יכולה לשבת בפנלים כ"פרשנית". אף אחד לא יבין אותה. זה יהיה לעג לצופים.
עוז – אחסוך...
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.