** שרשור בוקר - היום ה86 בבית - עדכונים **

מצב
הנושא נעול.

מייבל10

Well-known member
רפאלה מתה על האורז שגל הכינה

דני מורעב
משה הכין חזה עוף רק לו ולאלירן
גל מציעה לדני להכין לו והוא רוצה.

ברור
ואחרי זה ישמע איך טל מטנפת עליה וישתוק.
 

מייבל10

Well-known member
גל שרה " אני פנתרה ...וכולם אומרים שאני מוזרה "

חחחח

היה דייר שכול הזמן היה שר על מה שקורה בינו לבין דיירת בבית

אופק על טליה.

חבל שאי אפשר להעלות יוטיוב.
 

willing

Well-known member
גל שרה " אני פנתרה ...וכולם אומרים שאני מוזרה "

חחחח

היה דייר שכול הזמן היה שר על מה שקורה בינו לבין דיירת בבית

אופק על טליה.

חבל שאי אפשר להעלות יוטיוב.
הדרך שלה היא בונוס בשבילי בעונה משמימה ושלילית כזו
 

מייבל10

Well-known member
טל אומרת לעומר

שאיזה כיף שאדיר יודח ולא יהיה מי שיכין לגל את הבול
אחרי שהזמינו היום בתקציב פירות.

ועומר אומר שכן וזה יהיה בדיחה.

עומר אומר שהוא שמח שאדיר וגל מועמדים ביחד
כי זה יראה מה הכוח של אדיר
כי התומכים של גל יצביעו רק לה.
 

foreigner 3

Well-known member
פוסט חזרה מהשעיה: שזה בערך כמו לחזור מחו"ל. ולפני שאסע לשם שוב (זה בלתי נמנע) אשמח לשתף :

עומר הוא נרקיסיסט רעיל. לא כולם רואים את זה עדיין כי הוא בשלב פצפוצי האהבה.אל שלי אל תתבלבלו, הוא לא סתם צנון משעמם. (הבנתי שהוא גם השתמט משירות צבאי?) שלי תברחי! אין סיכוי שהיא תבין איפה נפלה .רמז היא קיבלה בשיחת האגו הכוחנית שעשה לה .פעם אחת התפלק לו. ואולי אני לא באמת מאחלת לשלי לברוח. כי עומר ממש מגיע לה...הבחורה המגודלת (הפרעת אכילה בבירור ☹) היא תינוקית ומפונקת. חסרת מודעות עצמית. נגררת. חלשה להחריד.

רפאלה לא מתגברת על היותה מכוערת, סתומה וקנאית חולנית. She can't help it. היא כל כך ממורמרת. הנחמה שלי היא שהיא סובלת קשות. נשרפת בתוכה, וכל היום מתלוננת. הכל רע לה. זה גורם לי אושר. במילון, היא יכולה להיות מילה נרדפת לקוטריות . היא בפסיכוזה קשה. הרבה רעים שם אבל היא רעה נטולת כל קלאס. הכי נמוך ולא מתוחכם שאפשר. המילה החביבה עליה בסיום הגיגיה- היא "די" בניגון של "עאלק". אז רפאלה, באמת די! ברשימת הדיירים הדוחים היא מקום ראשון. הכי הכי דוחה.

טל להבנתי זקוקה לטיפול מקצועי. מקווה שתזכה לכך. גוש של רגשי נחיתות שהפך למפלצת כוחנית וקולנית. מעניין שאף אחד לא אומר דבר כשהיא מתלידת .העוויות שלה מעוררות חמלה ובחילה. מקרה קיצון של חוסר מודעות. שזה מוזר לאור זה שמדובר בבחורה אינטליגנטית.

אלירן... איזה בזבוז של עיניים תכולות... בחור חלש. מתוסבך. רץ למרחקים קצרים. עם עיניים חומות, היה מודח מזמן. אלא אם גרבוץ פרזיטי מושך קהל מצביעים. יורה ובוכה. משתמש, זורק ומתבכיין

משה – ערס מצוי . ההיסטוריה המשפחתית שלו ה"כואבת" לא פוטרת אותו מזה שהוא דמות דוחה מאוד. בוגר לגילו, אבל הוא פשוט אגואיסט מגעיל.

ענבל בחורה מקסימה. מורכבת ונבונה. הלוואי והייתה יודעת להכיר בערך עצמה. כל כך לא לכבודה להיות רגישה לערס המצוי. היא אלף ליגות מעליו. היא מזגזגת בכל. מאותה סיבה - חולשה בסיסית שכדאי לה שתתגבר עליה. החולשה הכי נוראית שלה היא המרדף המתחנחן אחר מי שלא מעריך אותה (משה, רפאלה..) בניסיון לזכות באהבתם בכוח.... מדכא...

גל – אין מילים. עם כל מגרעותיה , היא מצליחה להיות הרחק מעל כולם. לא בר השוואה כלל. הם כל כך עלובים לידה. ננסים. מה שהם מגדירים כ"קיצוניות" זה הפער הזה שעושה אותה מיוחדת, חדה ומדהימה כל כך יותר מכולם. והם יודעים שהיא יותר מהם. זה מה ששורף כל כך. היא גיבורה בעיניי.

אדיר – לא בטוחה עדיין שפיצחתי אותו. כשהוא נהדר זה עד הסוף. ולכן, וכשהוא נופל... זה מאכזב ברמות. להיות סובלני ומכיל גם כלפי רוע טהור ותוקפני ביותר – זה לא להיאבק בו. זה לשת"פ. אבל יש גברים שלא יודעים לומר "לא" לחיזור גורלי כשל רפאלה. זה מחמיא להם...

וכמה מילים על הגנסטרית שהודחה. לא די בדיקציה הבלתי נסבלת שלה, היא גם משום מה התפארה במבטא הנחות שסיגלה באנגלית. הבחורה בת 27 ונראית לפחות בת +40. לא רק בגלל האיפור הכבד שלקח לה 3 שעות כל בוקר, גם בגלל ההבעות הנוראיות שסיגלה לעצמה. יפה, אבל לגמרי צ'אחלה. היא סיימה בצדק כל "משפט בשאלה "אתה מבין?". לא. אין לי חשק להתאמץ להבין. בסוף כל שיחה היא דאגה לומר לנתיניה "חיים שלי". מין מס שימור לקוחות. יש לה חוכמת רחוב מופלאה. היא יודעת להפעיל היטב את נתיניה. נזהרת לא ללכלך את ידיה בגלוי. הנחמה - היא לא יכולה לשבת בפנלים כ"פרשנית". אף אחד לא יבין אותה. זה יהיה לעג לצופים.

עוז – אחסוך...
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:

willing

Well-known member
פוסט חזרה מהשעיה: שזה בערך כמו לחזור מחו"ל. ולפני שאסע לשם שוב (זה בלתי נמנע) אשמח לשתף :

עומר הוא נרקיסיסט רעיל. לא כולם רואים את זה עדיין כי הוא בשלב פצפוצי האהבה.אל שלי אל תתבלבלו, הוא לא סתם צנון משעמם. (הבנתי שהוא גם השתמט משירות צבאי?) שלי תברחי! אין סיכוי שהיא תבין איפה נפלה .רמז היא קיבלה בשיחת האגו הכוחנית שעשה לה .פעם אחת התפלק לו. ואולי אני לא באמת מאחלת לשלי לברוח. כי עומר ממש מגיע לה...הבחורה המגודלת (הפרעת אכילה בבירור ☹) היא תינוקית ומפונקת. חסרת מודעות עצמית. נגררת. חלשה להחריד.

רפאלה לא מתגברת על היותה מכוערת, סתומה וקנאית חולנית. She can't help it. היא כל כך ממורמרת. הנחמה שלי היא שהיא סובלת קשות. נשרפת בתוכה, וכל היום מתלוננת. הכל רע לה. זה גורם לי אושר. במילון, היא יכולה להיות מילה נרדפת לקוטריות . היא בפסיכוזה קשה. הרבה רעים שם אבל היא רעה נטולת כל קלאס. הכי נמוך ולא מתוחכם שאפשר. המילה החביבה עליה בסיום הגיגיה- היא "די" בניגון של "עאלק". אז רפאלה, באמת די! ברשימת הדיירים הדוחים היא מקום ראשון. הכי הכי דוחה.

טל להבנתי זקוקה לטיפול מקצועי. מקווה שתזכה לכך. גוש של רגשי נחיתות שהפך למפלצת כוחנית וקולנית. מעניין שאף אחד לא אומר דבר כשהיא מתלידת .העוויות שלה מעוררות חמלה ובחילה. מקרה קיצון של חוסר מודעות. שזה מוזר לאור זה שמדובר בבחורה אינטליגנטית.

אלירן... איזה בזבוז של עיניים תכולות... בחור חלש. מתוסבך. רץ למרחקים קצרים. עם עיניים חומות, היה מודח מזמן. אלא אם גרבוץ פרזיטי מושך קהל מצביעים. יורה ובוכה. משתמש, זורק ומתבכיין

משה – ערס מצוי . ההיסטוריה המשפחתית שלו ה"כואבת" לא פוטרת אותו מזה שהוא דמות דוחה מאוד. בוגר לגילו, אבל הוא פשוט אגואיסט מגעיל.

ענבל בחורה מקסימה. מורכבת ונבונה. הלוואי והייתה יודעת להכיר בערך עצמה. כל כך לא לכבודה להיות רגישה לערס המצוי. היא אלף ליגות מעליו. היא מזגזגת בכל. מאותה סיבה - חולשה בסיסית שכדאי לה שתתגבר עליה. החולשה הכי נוראית שלה היא המרדף המתחנחן אחר מי שלא מעריך אותה (משה, רפאלה..) בניסיון לזכות באהבתם בכוח.... מדכא...

גל – אין מילים. עם כל מגרעותיה , היא מצליחה להיות הרחק מעל כולם. לא בר השוואה כלל. הם כל כך עלובים לידה. ננסים. מה שהם מגדירים כ"קיצוניות" זה הפער הזה שעושה אותה מיוחדת, חדה ומדהימה כל כך יותר מכולם. והם יודעים שהיא יותר מהם. זה מה ששורף כל כך. היא גיבורה בעיניי.

אדיר – לא בטוחה עדיין שפיצחתי אותו. כשהוא נהדר זה עד הסוף. ולכן, וכשהוא נופל... זה מאכזב ברמות. להיות סובלני ומכיל גם כלפי רוע טהור ותוקפני ביותר – זה לא להיאבק בו. זה לשת"פ. אבל יש גברים שלא יודעים לומר "לא" לחיזור גורלי כשל רפאלה. זה מחמיא להם...

וכמה מילים על הגנסטרית שהודחה. לא די בדיקציה הבלתי נסבלת שלה, היא גם משום מה התפארה במבטא הנחות שסיגלה באנגלית. הבחורה בת 27 ונראית לפחות בת +40. לא רק בגלל האיפור הכבד שלקח לה 3 שעות כל בוקר, גם בגלל ההבעות הנוראיות שסיגלה לעצמה. יפה, אבל לגמרי צ'אחלה. היא סיימה בצדק כל "משפט בשאלה "אתה מבין?". לא. אין לי חשק להתאמץ להבין. בסוף כל שיחה היא דאגה לומר לנתיניה "חיים שלי". מין מס שימור לקוחות. יש לה חוכמת רחוב מופלאה. היא יודעת להפעיל היטב את נתיניה. נזהרת לא ללכלך את ידיה בגלוי. (מזכיר איזה רה"מ שנפל עלינו כבר 30 שנה). הנחמה - היא לא יכולה לשבת בפנלים כ"פרשנית". אף אחד לא יבין אותה. זה יהיה לעג לצופים.

עוז – אחסוך...
וולקאם בק.
כן, התחלתי להתפכח מעומר. אני רואה בו יכולת זיוף שהייתי עיוורת אליה.
לא רוצה לחשוב מה מחכה לשלי אם הוא גם שם מזייף כמו בנאומיו על ערכים.

גם אני חושבת שאלירן כעובר מסך לא היה העונה קיים במשחק עם מראה אחר.
 

שרי48

Well-known member
פוסט חזרה מהשעיה: שזה בערך כמו לחזור מחו"ל. ולפני שאסע לשם שוב (זה בלתי נמנע) אשמח לשתף :

עומר הוא נרקיסיסט רעיל. לא כולם רואים את זה עדיין כי הוא בשלב פצפוצי האהבה.אל שלי אל תתבלבלו, הוא לא סתם צנון משעמם. (הבנתי שהוא גם השתמט משירות צבאי?) שלי תברחי! אין סיכוי שהיא תבין איפה נפלה .רמז היא קיבלה בשיחת האגו הכוחנית שעשה לה .פעם אחת התפלק לו. ואולי אני לא באמת מאחלת לשלי לברוח. כי עומר ממש מגיע לה...הבחורה המגודלת (הפרעת אכילה בבירור ☹) היא תינוקית ומפונקת. חסרת מודעות עצמית. נגררת. חלשה להחריד.

רפאלה לא מתגברת על היותה מכוערת, סתומה וקנאית חולנית. She can't help it. היא כל כך ממורמרת. הנחמה שלי היא שהיא סובלת קשות. נשרפת בתוכה, וכל היום מתלוננת. הכל רע לה. זה גורם לי אושר. במילון, היא יכולה להיות מילה נרדפת לקוטריות . היא בפסיכוזה קשה. הרבה רעים שם אבל היא רעה נטולת כל קלאס. הכי נמוך ולא מתוחכם שאפשר. המילה החביבה עליה בסיום הגיגיה- היא "די" בניגון של "עאלק". אז רפאלה, באמת די! ברשימת הדיירים הדוחים היא מקום ראשון. הכי הכי דוחה.

טל להבנתי זקוקה לטיפול מקצועי. מקווה שתזכה לכך. גוש של רגשי נחיתות שהפך למפלצת כוחנית וקולנית. מעניין שאף אחד לא אומר דבר כשהיא מתלידת .העוויות שלה מעוררות חמלה ובחילה. מקרה קיצון של חוסר מודעות. שזה מוזר לאור זה שמדובר בבחורה אינטליגנטית.

אלירן... איזה בזבוז של עיניים תכולות... בחור חלש. מתוסבך. רץ למרחקים קצרים. עם עיניים חומות, היה מודח מזמן. אלא אם גרבוץ פרזיטי מושך קהל מצביעים. יורה ובוכה. משתמש, זורק ומתבכיין

משה – ערס מצוי . ההיסטוריה המשפחתית שלו ה"כואבת" לא פוטרת אותו מזה שהוא דמות דוחה מאוד. בוגר לגילו, אבל הוא פשוט אגואיסט מגעיל.

ענבל בחורה מקסימה. מורכבת ונבונה. הלוואי והייתה יודעת להכיר בערך עצמה. כל כך לא לכבודה להיות רגישה לערס המצוי. היא אלף ליגות מעליו. היא מזגזגת בכל. מאותה סיבה - חולשה בסיסית שכדאי לה שתתגבר עליה. החולשה הכי נוראית שלה היא המרדף המתחנחן אחר מי שלא מעריך אותה (משה, רפאלה..) בניסיון לזכות באהבתם בכוח.... מדכא...

גל – אין מילים. עם כל מגרעותיה , היא מצליחה להיות הרחק מעל כולם. לא בר השוואה כלל. הם כל כך עלובים לידה. ננסים. מה שהם מגדירים כ"קיצוניות" זה הפער הזה שעושה אותה מיוחדת, חדה ומדהימה כל כך יותר מכולם. והם יודעים שהיא יותר מהם. זה מה ששורף כל כך. היא גיבורה בעיניי.

אדיר – לא בטוחה עדיין שפיצחתי אותו. כשהוא נהדר זה עד הסוף. ולכן, וכשהוא נופל... זה מאכזב ברמות. להיות סובלני ומכיל גם כלפי רוע טהור ותוקפני ביותר – זה לא להיאבק בו. זה לשת"פ. אבל יש גברים שלא יודעים לומר "לא" לחיזור גורלי כשל רפאלה. זה מחמיא להם...

וכמה מילים על הגנסטרית שהודחה. לא די בדיקציה הבלתי נסבלת שלה, היא גם משום מה התפארה במבטא הנחות שסיגלה באנגלית. הבחורה בת 27 ונראית לפחות בת +40. לא רק בגלל האיפור הכבד שלקח לה 3 שעות כל בוקר, גם בגלל ההבעות הנוראיות שסיגלה לעצמה. יפה, אבל לגמרי צ'אחלה. היא סיימה בצדק כל "משפט בשאלה "אתה מבין?". לא. אין לי חשק להתאמץ להבין. בסוף כל שיחה היא דאגה לומר לנתיניה "חיים שלי". מין מס שימור לקוחות. יש לה חוכמת רחוב מופלאה. היא יודעת להפעיל היטב את נתיניה. נזהרת לא ללכלך את ידיה בגלוי. (מזכיר איזה רה"מ שנפל עלינו כבר 30 שנה). הנחמה - היא לא יכולה לשבת בפנלים כ"פרשנית". אף אחד לא יבין אותה. זה יהיה לעג לצופים.

עוז – אחסוך

פוסט חזרה מהשעיה: שזה בערך כמו לחזור מחו"ל. ולפני שאסע לשם שוב (זה בלתי נמנע) אשמח לשתף :

עומר הוא נרקיסיסט רעיל. לא כולם רואים את זה עדיין כי הוא בשלב פצפוצי האהבה.אל שלי אל תתבלבלו, הוא לא סתם צנון משעמם. (הבנתי שהוא גם השתמט משירות צבאי?) שלי תברחי! אין סיכוי שהיא תבין איפה נפלה .רמז היא קיבלה בשיחת האגו הכוחנית שעשה לה .פעם אחת התפלק לו. ואולי אני לא באמת מאחלת לשלי לברוח. כי עומר ממש מגיע לה...הבחורה המגודלת (הפרעת אכילה בבירור ☹) היא תינוקית ומפונקת. חסרת מודעות עצמית. נגררת. חלשה להחריד.

רפאלה לא מתגברת על היותה מכוערת, סתומה וקנאית חולנית. She can't help it. היא כל כך ממורמרת. הנחמה שלי היא שהיא סובלת קשות. נשרפת בתוכה, וכל היום מתלוננת. הכל רע לה. זה גורם לי אושר. במילון, היא יכולה להיות מילה נרדפת לקוטריות . היא בפסיכוזה קשה. הרבה רעים שם אבל היא רעה נטולת כל קלאס. הכי נמוך ולא מתוחכם שאפשר. המילה החביבה עליה בסיום הגיגיה- היא "די" בניגון של "עאלק". אז רפאלה, באמת די! ברשימת הדיירים הדוחים היא מקום ראשון. הכי הכי דוחה.

טל להבנתי זקוקה לטיפול מקצועי. מקווה שתזכה לכך. גוש של רגשי נחיתות שהפך למפלצת כוחנית וקולנית. מעניין שאף אחד לא אומר דבר כשהיא מתלידת .העוויות שלה מעוררות חמלה ובחילה. מקרה קיצון של חוסר מודעות. שזה מוזר לאור זה שמדובר בבחורה אינטליגנטית.

אלירן... איזה בזבוז של עיניים תכולות... בחור חלש. מתוסבך. רץ למרחקים קצרים. עם עיניים חומות, היה מודח מזמן. אלא אם גרבוץ פרזיטי מושך קהל מצביעים. יורה ובוכה. משתמש, זורק ומתבכיין

משה – ערס מצוי . ההיסטוריה המשפחתית שלו ה"כואבת" לא פוטרת אותו מזה שהוא דמות דוחה מאוד. בוגר לגילו, אבל הוא פשוט אגואיסט מגעיל.

ענבל בחורה מקסימה. מורכבת ונבונה. הלוואי והייתה יודעת להכיר בערך עצמה. כל כך לא לכבודה להיות רגישה לערס המצוי. היא אלף ליגות מעליו. היא מזגזגת בכל. מאותה סיבה - חולשה בסיסית שכדאי לה שתתגבר עליה. החולשה הכי נוראית שלה היא המרדף המתחנחן אחר מי שלא מעריך אותה (משה, רפאלה..) בניסיון לזכות באהבתם בכוח.... מדכא...

גל – אין מילים. עם כל מגרעותיה , היא מצליחה להיות הרחק מעל כולם. לא בר השוואה כלל. הם כל כך עלובים לידה. ננסים. מה שהם מגדירים כ"קיצוניות" זה הפער הזה שעושה אותה מיוחדת, חדה ומדהימה כל כך יותר מכולם. והם יודעים שהיא יותר מהם. זה מה ששורף כל כך. היא גיבורה בעיניי.

אדיר – לא בטוחה עדיין שפיצחתי אותו. כשהוא נהדר זה עד הסוף. ולכן, וכשהוא נופל... זה מאכזב ברמות. להיות סובלני ומכיל גם כלפי רוע טהור ותוקפני ביותר – זה לא להיאבק בו. זה לשת"פ. אבל יש גברים שלא יודעים לומר "לא" לחיזור גורלי כשל רפאלה. זה מחמיא להם...

וכמה מילים על הגנסטרית שהודחה. לא די בדיקציה הבלתי נסבלת שלה, היא גם משום מה התפארה במבטא הנחות שסיגלה באנגלית. הבחורה בת 27 ונראית לפחות בת +40. לא רק בגלל האיפור הכבד שלקח לה 3 שעות כל בוקר, גם בגלל ההבעות הנוראיות שסיגלה לעצמה. יפה, אבל לגמרי צ'אחלה. היא סיימה בצדק כל "משפט בשאלה "אתה מבין?". לא. אין לי חשק להתאמץ להבין. בסוף כל שיחה היא דאגה לומר לנתיניה "חיים שלי". מין מס שימור לקוחות. יש לה חוכמת רחוב מופלאה. היא יודעת להפעיל היטב את נתיניה. נזהרת לא ללכלך את ידיה בגלוי. (מזכיר איזה רה"מ שנפל עלינו כבר 30 שנה). הנחמה - היא לא יכולה לשבת בפנלים כ"פרשנית". אף אחד לא יבין אותה. זה יהיה לעג לצופים.

עוז – אחסוך...
מהמם ומסכימה עם כל מילה. אליפות ❤
 

מרגוליקו

Well-known member
פוסט חזרה מהשעיה: שזה בערך כמו לחזור מחו"ל. ולפני שאסע לשם שוב (זה בלתי נמנע) אשמח לשתף :

עומר הוא נרקיסיסט רעיל. לא כולם רואים את זה עדיין כי הוא בשלב פצפוצי האהבה.אל שלי אל תתבלבלו, הוא לא סתם צנון משעמם. (הבנתי שהוא גם השתמט משירות צבאי?) שלי תברחי! אין סיכוי שהיא תבין איפה נפלה .רמז היא קיבלה בשיחת האגו הכוחנית שעשה לה .פעם אחת התפלק לו. ואולי אני לא באמת מאחלת לשלי לברוח. כי עומר ממש מגיע לה...הבחורה המגודלת (הפרעת אכילה בבירור ☹) היא תינוקית ומפונקת. חסרת מודעות עצמית. נגררת. חלשה להחריד.

רפאלה לא מתגברת על היותה מכוערת, סתומה וקנאית חולנית. She can't help it. היא כל כך ממורמרת. הנחמה שלי היא שהיא סובלת קשות. נשרפת בתוכה, וכל היום מתלוננת. הכל רע לה. זה גורם לי אושר. במילון, היא יכולה להיות מילה נרדפת לקוטריות . היא בפסיכוזה קשה. הרבה רעים שם אבל היא רעה נטולת כל קלאס. הכי נמוך ולא מתוחכם שאפשר. המילה החביבה עליה בסיום הגיגיה- היא "די" בניגון של "עאלק". אז רפאלה, באמת די! ברשימת הדיירים הדוחים היא מקום ראשון. הכי הכי דוחה.

טל להבנתי זקוקה לטיפול מקצועי. מקווה שתזכה לכך. גוש של רגשי נחיתות שהפך למפלצת כוחנית וקולנית. מעניין שאף אחד לא אומר דבר כשהיא מתלידת .העוויות שלה מעוררות חמלה ובחילה. מקרה קיצון של חוסר מודעות. שזה מוזר לאור זה שמדובר בבחורה אינטליגנטית.

אלירן... איזה בזבוז של עיניים תכולות... בחור חלש. מתוסבך. רץ למרחקים קצרים. עם עיניים חומות, היה מודח מזמן. אלא אם גרבוץ פרזיטי מושך קהל מצביעים. יורה ובוכה. משתמש, זורק ומתבכיין

משה – ערס מצוי . ההיסטוריה המשפחתית שלו ה"כואבת" לא פוטרת אותו מזה שהוא דמות דוחה מאוד. בוגר לגילו, אבל הוא פשוט אגואיסט מגעיל.

ענבל בחורה מקסימה. מורכבת ונבונה. הלוואי והייתה יודעת להכיר בערך עצמה. כל כך לא לכבודה להיות רגישה לערס המצוי. היא אלף ליגות מעליו. היא מזגזגת בכל. מאותה סיבה - חולשה בסיסית שכדאי לה שתתגבר עליה. החולשה הכי נוראית שלה היא המרדף המתחנחן אחר מי שלא מעריך אותה (משה, רפאלה..) בניסיון לזכות באהבתם בכוח.... מדכא...

גל – אין מילים. עם כל מגרעותיה , היא מצליחה להיות הרחק מעל כולם. לא בר השוואה כלל. הם כל כך עלובים לידה. ננסים. מה שהם מגדירים כ"קיצוניות" זה הפער הזה שעושה אותה מיוחדת, חדה ומדהימה כל כך יותר מכולם. והם יודעים שהיא יותר מהם. זה מה ששורף כל כך. היא גיבורה בעיניי.

אדיר – לא בטוחה עדיין שפיצחתי אותו. לגביכשהוא נהדר זה עד הסוף. ולכן, וכשהוא נופל... זה מאכזב ברמות. להיות סובלני ומכיל גם כלפי רוע טהור ותוקפני ביותר – זה לא להיאבק בו. זה לשת"פ. אבל יש גברים שלא יודעים לומר "לא" לחיזור גורלי כשל רפאלה. זה מחמיא להם...

וכמה מילים על הגנסטרית שהודחה. לגבי לא די בדיקציה הבלתי נסבלת שלה, היא גם משום מה התפארה במבטא הנחות שסיגלה באנגלית. הבחורה בת 27 ונראית לפחות בת +40. לא רק בגלל האיפור הכבד שלקח לה 3 שעות כל בוקר, גם בגלל ההבעות הנוראיות שסיגלה לעצמה. יפה, אבל לגמרי צ'אחלה. היא סיימה בצדק כל "משפט בשאלה "אתה מבין?". לא. אין לי חשק להתאמץ להבין. בסוף כל שיחה היא דאגה לומר לנתיניה "חיים שלי". מין מס שימור לקוחות. יש לה חוכמת רחוב מופלאה. היא יודעת להפעיל היטב את נתיניה. נזהרת לא ללכלך את ידיה בגלוי. (מזכיר איזה רה"מ שנפל עלינו כבר 30 שנה). הנחמה - היא לא יכולה לשבת בפנלים כ"פרשנית". אף אחד לא יבין אותה. זה יהיה לעג לצופים.

עוז – אחסוך...

לגבי עומר, נדמה לי שהייתי הראשונב בפורום
שזיהתה שהוא רעיל וכתבתי את זה מזמן.
בטח פאפי זוכרת כי יש לה זכרון מצויין.
לגבי שלי- מסכימה עם מה שכתבת עליה אבל לא הייתי מאחלת לה בעל כמו עומר כי איתו הפרעת האכילה תתפרץ ואחרי שנה היא לא תצליח לעבור בדלת.
לגבי רפאלה אני מסכימה והייתי ממליצה למשפחתה לשלוח אותה לטיפול כשהיא תצא הביתה
לגבי משה- מסכימה עם כל מילה.
לגבי ענבל- מסכימה עם כל מילה
לגבי גל מסכימה עם כל מילה
אדיר- גם לי הוא עדיין לא ברור אבל האינטואיציה שלי מאותתת לי שאני לא מתה עליו
על הודיה אני לא מתכוונת לבזבז אפילו מילה אחת.
אם את מתעקשת קבלי שתי מילים - ברוך שהחיינו.
לגבי עוז- אמן לכל מה שנאמר עליו בפורום

לגבייך-, תהיי ילדה טובה ותהיי איתנו, את חסרה....
 

מרגוליקו

Well-known member
פוסט חזרה מהשעיה: שזה בערך כמו לחזור מחו"ל. ולפני שאסע לשם שוב (זה בלתי נמנע) אשמח לשתף :

עומר הוא נרקיסיסט רעיל. לא כולם רואים את זה עדיין כי הוא בשלב פצפוצי האהבה.אל שלי אל תתבלבלו, הוא לא סתם צנון משעמם. (הבנתי שהוא גם השתמט משירות צבאי?) שלי תברחי! אין סיכוי שהיא תבין איפה נפלה .רמז היא קיבלה בשיחת האגו הכוחנית שעשה לה .פעם אחת התפלק לו. ואולי אני לא באמת מאחלת לשלי לברוח. כי עומר ממש מגיע לה...הבחורה המגודלת (הפרעת אכילה בבירור ☹) היא תינוקית ומפונקת. חסרת מודעות עצמית. נגררת. חלשה להחריד.

רפאלה לא מתגברת על היותה מכוערת, סתומה וקנאית חולנית. She can't help it. היא כל כך ממורמרת. הנחמה שלי היא שהיא סובלת קשות. נשרפת בתוכה, וכל היום מתלוננת. הכל רע לה. זה גורם לי אושר. במילון, היא יכולה להיות מילה נרדפת לקוטריות . היא בפסיכוזה קשה. הרבה רעים שם אבל היא רעה נטולת כל קלאס. הכי נמוך ולא מתוחכם שאפשר. המילה החביבה עליה בסיום הגיגיה- היא "די" בניגון של "עאלק". אז רפאלה, באמת די! ברשימת הדיירים הדוחים היא מקום ראשון. הכי הכי דוחה.

טל להבנתי זקוקה לטיפול מקצועי. מקווה שתזכה לכך. גוש של רגשי נחיתות שהפך למפלצת כוחנית וקולנית. מעניין שאף אחד לא אומר דבר כשהיא מתלידת .העוויות שלה מעוררות חמלה ובחילה. מקרה קיצון של חוסר מודעות. שזה מוזר לאור זה שמדובר בבחורה אינטליגנטית.

אלירן... איזה בזבוז של עיניים תכולות... בחור חלש. מתוסבך. רץ למרחקים קצרים. עם עיניים חומות, היה מודח מזמן. אלא אם גרבוץ פרזיטי מושך קהל מצביעים. יורה ובוכה. משתמש, זורק ומתבכיין

משה – ערס מצוי . ההיסטוריה המשפחתית שלו ה"כואבת" לא פוטרת אותו מזה שהוא דמות דוחה מאוד. בוגר לגילו, אבל הוא פשוט אגואיסט מגעיל.

ענבל בחורה מקסימה. מורכבת ונבונה. הלוואי והייתה יודעת להכיר בערך עצמה. כל כך לא לכבודה להיות רגישה לערס המצוי. היא אלף ליגות מעליו. היא מזגזגת בכל. מאותה סיבה - חולשה בסיסית שכדאי לה שתתגבר עליה. החולשה הכי נוראית שלה היא המרדף המתחנחן אחר מי שלא מעריך אותה (משה, רפאלה..) בניסיון לזכות באהבתם בכוח.... מדכא...

גל – אין מילים. עם כל מגרעותיה , היא מצליחה להיות הרחק מעל כולם. לא בר השוואה כלל. הם כל כך עלובים לידה. ננסים. מה שהם מגדירים כ"קיצוניות" זה הפער הזה שעושה אותה מיוחדת, חדה ומדהימה כל כך יותר מכולם. והם יודעים שהיא יותר מהם. זה מה ששורף כל כך. היא גיבורה בעיניי.

אדיר – לא בטוחה עדיין שפיצחתי אותו. כשהוא נהדר זה עד הסוף. ולכן, וכשהוא נופל... זה מאכזב ברמות. להיות סובלני ומכיל גם כלפי רוע טהור ותוקפני ביותר – זה לא להיאבק בו. זה לשת"פ. אבל יש גברים שלא יודעים לומר "לא" לחיזור גורלי כשל רפאלה. זה מחמיא להם...

וכמה מילים על הגנסטרית שהודחה. לא די בדיקציה הבלתי נסבלת שלה, היא גם משום מה התפארה במבטא הנחות שסיגלה באנגלית. הבחורה בת 27 ונראית לפחות בת +40. לא רק בגלל האיפור הכבד שלקח לה 3 שעות כל בוקר, גם בגלל ההבעות הנוראיות שסיגלה לעצמה. יפה, אבל לגמרי צ'אחלה. היא סיימה בצדק כל "משפט בשאלה "אתה מבין?". לא. אין לי חשק להתאמץ להבין. בסוף כל שיחה היא דאגה לומר לנתיניה "חיים שלי". מין מס שימור לקוחות. יש לה חוכמת רחוב מופלאה. היא יודעת להפעיל היטב את נתיניה. נזהרת לא ללכלך את ידיה בגלוי. (מזכיר איזה רה"מ שנפל עלינו כבר 30 שנה). הנחמה - היא לא יכולה לשבת בפנלים כ"פרשנית". אף אחד לא יבין אותה. זה יהיה לעג לצופים.

עוז – אחסוך...
אני לא יודעת איך נשמטו לי השמות של טל ואלירן- אז אני מסכימה עם כל מילה לגביהם.
תיאור מדוייק וחד של הדיירים.
שאפו פורי
 
נערך לאחרונה ב:

מרגוליקו

Well-known member
פוסט חזרה מהשעיה: שזה בערך כמו לחזור מחו"ל. ולפני שאסע לשם שוב (זה בלתי נמנע) אשמח לשתף :

עומר הוא נרקיסיסט רעיל. לא כולם רואים את זה עדיין כי הוא בשלב פצפוצי האהבה.אל שלי אל תתבלבלו, הוא לא סתם צנון משעמם. (הבנתי שהוא גם השתמט משירות צבאי?) שלי תברחי! אין סיכוי שהיא תבין איפה נפלה .רמז היא קיבלה בשיחת האגו הכוחנית שעשה לה .פעם אחת התפלק לו. ואולי אני לא באמת מאחלת לשלי לברוח. כי עומר ממש מגיע לה...הבחורה המגודלת (הפרעת אכילה בבירור ☹) היא תינוקית ומפונקת. חסרת מודעות עצמית. נגררת. חלשה להחריד.

רפאלה לא מתגברת על היותה מכוערת, סתומה וקנאית חולנית. She can't help it. היא כל כך ממורמרת. הנחמה שלי היא שהיא סובלת קשות. נשרפת בתוכה, וכל היום מתלוננת. הכל רע לה. זה גורם לי אושר. במילון, היא יכולה להיות מילה נרדפת לקוטריות . היא בפסיכוזה קשה. הרבה רעים שם אבל היא רעה נטולת כל קלאס. הכי נמוך ולא מתוחכם שאפשר. המילה החביבה עליה בסיום הגיגיה- היא "די" בניגון של "עאלק". אז רפאלה, באמת די! ברשימת הדיירים הדוחים היא מקום ראשון. הכי הכי דוחה.

טל להבנתי זקוקה לטיפול מקצועי. מקווה שתזכה לכך. גוש של רגשי נחיתות שהפך למפלצת כוחנית וקולנית. מעניין שאף אחד לא אומר דבר כשהיא מתלידת .העוויות שלה מעוררות חמלה ובחילה. מקרה קיצון של חוסר מודעות. שזה מוזר לאור זה שמדובר בבחורה אינטליגנטית.

אלירן... איזה בזבוז של עיניים תכולות... בחור חלש. מתוסבך. רץ למרחקים קצרים. עם עיניים חומות, היה מודח מזמן. אלא אם גרבוץ פרזיטי מושך קהל מצביעים. יורה ובוכה. משתמש, זורק ומתבכיין

משה – ערס מצוי . ההיסטוריה המשפחתית שלו ה"כואבת" לא פוטרת אותו מזה שהוא דמות דוחה מאוד. בוגר לגילו, אבל הוא פשוט אגואיסט מגעיל.

ענבל בחורה מקסימה. מורכבת ונבונה. הלוואי והייתה יודעת להכיר בערך עצמה. כל כך לא לכבודה להיות רגישה לערס המצוי. היא אלף ליגות מעליו. היא מזגזגת בכל. מאותה סיבה - חולשה בסיסית שכדאי לה שתתגבר עליה. החולשה הכי נוראית שלה היא המרדף המתחנחן אחר מי שלא מעריך אותה (משה, רפאלה..) בניסיון לזכות באהבתם בכוח.... מדכא...

גל – אין מילים. עם כל מגרעותיה , היא מצליחה להיות הרחק מעל כולם. לא בר השוואה כלל. הם כל כך עלובים לידה. ננסים. מה שהם מגדירים כ"קיצוניות" זה הפער הזה שעושה אותה מיוחדת, חדה ומדהימה כל כך יותר מכולם. והם יודעים שהיא יותר מהם. זה מה ששורף כל כך. היא גיבורה בעיניי.

אדיר – לא בטוחה עדיין שפיצחתי אותו. כשהוא נהדר זה עד הסוף. ולכן, וכשהוא נופל... זה מאכזב ברמות. להיות סובלני ומכיל גם כלפי רוע טהור ותוקפני ביותר – זה לא להיאבק בו. זה לשת"פ. אבל יש גברים שלא יודעים לומר "לא" לחיזור גורלי כשל רפאלה. זה מחמיא להם...

וכמה מילים על הגנסטרית שהודחה. לא די בדיקציה הבלתי נסבלת שלה, היא גם משום מה התפארה במבטא הנחות שסיגלה באנגלית. הבחורה בת 27 ונראית לפחות בת +40. לא רק בגלל האיפור הכבד שלקח לה 3 שעות כל בוקר, גם בגלל ההבעות הנוראיות שסיגלה לעצמה. יפה, אבל לגמרי צ'אחלה. היא סיימה בצדק כל "משפט בשאלה "אתה מבין?". לא. אין לי חשק להתאמץ להבין. בסוף כל שיחה היא דאגה לומר לנתיניה "חיים שלי". מין מס שימור לקוחות. יש לה חוכמת רחוב מופלאה. היא יודעת להפעיל היטב את נתיניה. נזהרת לא ללכלך את ידיה בגלוי. (מזכיר איזה רה"מ שנפל עלינו כבר 30 שנה). הנחמה - היא לא יכולה לשבת בפנלים כ"פרשנית". אף אחד לא יבין אותה. זה יהיה לעג לצופים.

עוז – אחסוך...
פורי נשמה שלי!
לא בא לי שתחסמי שוב, את נכס לפורום.
תימחקי בבקשה את השורה המדברת על ראש הממשלה, כי אסור איזכורים פוליטיים.
 

מייבל10

Well-known member
נראה שרפאלה משקשקת מההדחה

היא שואלת את עומר מי לדעתו יודח

אם זו היא שתודח

עומר אומר שלדעתו חדש יודח.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה