לאכל אחד יש תקציב אישי?
איך רפאלה קיבלה 100? זה הושמט מהפרקלא
רפאלה זכתה בתקציב אישי 100 שקל
אדיר וגל 200 אישי
הם נתנו לתמריץ 15 שקל בגלל שזה תקציב בסיסי ולא מותרות.
קופסת הפתעה.. ככה גם אדיר זכה ב200איך רפאלה קיבלה 100? זה הושמט מהפרק
למה לא?תאנים???????? חחחחח
לא הוזמן דבר כזה בכל תולדות התוכנית
לבריאות.למה לא?
תקציב אישי
לפחות הבחירה היא שלהם
גם האחרים אוכלים מזה.
אלימות קשה, על כולם מנצחת רפאלה ששיחררה להם את כל המעצורים.עוד יום של אלימות מילולית בבית האח הגדול
כי זה לא מתאים לתדמית הפיטר פן הקטן ( ממש לא ) והמתוק שעומד לקבל מהסחלה הגדול מיליון שקליםוכמובן שהאח מצנזר את הטינופת של טל ועומר
על מה היא קיבלה 100 שקל ?צריך להבין
כשהודיה זכתה ב-100 שקל
היא לא עשתה למען זה כלום
פשוט כרגיל הלקק של הדיירים שנתנו לה את זה במשימת המטוס
כשהיא יושבת במחלקת עסקים ואוכלת סטייק ואספרגוס
גל קרעה את התחת עם אדיר היום בשמש
מלצרה להם והם בכוונה שיגעו אותה ותיזזו אותה.
היא עשתה את זה בכיף ובשמחה.
תתארו לכם שהודיה הייתה צריכה לעשות את זה
חחחח הייתה דופקת להם בקבוק בראש.
הם שונאים אותה נקודה שום טעון לא משנה כל מה שתעשה פסול מבחינתם, הבעיה שעקומת סף הרגישות הגיעה אצלם לשיאצריך להבין
כשהודיה זכתה ב-100 שקל
היא לא עשתה למען זה כלום
פשוט כרגיל הלקק של הדיירים שנתנו לה את זה במשימת המטוס
כשהיא יושבת במחלקת עסקים ואוכלת סטייק ואספרגוס
גל קרעה את התחת עם אדיר היום בשמש
מלצרה להם והם בכוונה שיגעו אותה ותיזזו אותה.
היא עשתה את זה בכיף ובשמחה.
תתארו לכם שהודיה הייתה צריכה לעשות את זה
חחחח הייתה דופקת להם בקבוק בראש.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.