בוקר טוב
אל דאגה כל עוד גל שם היא תדאג לייצר דרמהבוקר טוב,
פרק משעממם ממש היה אתמולואני תוהה, אייך התוכנית תימשך עוד חודש שלם? מה יציגו? במיוחד כאשר יש פרק
בכל יום.
הזייה.
דרמה בתוכנית האח הגדול???אל דאגה כל עוד גל שם היא תדאג לייצר דרמה
לא אמרו להם אבל חלק מהם יכולים לנחשהם מודעים שיש היום הדחה?
מכולללםםם- חלום שלי שנועם יודח הערב ( יודעת שלא יקרה אבל היי- תנו לבחורה לחלום)
בעמדת מיעוט גם בפייבוריטים שלי אז אשים גם את זה כאן -
אלירן - חולה על הבחור הזה כל כך חשוף ( עכשיו גם צפוי)
משה- פרפורמר ענק ואני לא מאמינה שהוא רק בן עשרים
נדפק בגלל השגעת של ענבל ובגלל תחושת האחריות שלו שלא רוצה לשחק עם הלב שלה. הבעיה שהיא לא מרפה המטרופה ודפקה גם לו את המשחק.
ואחרונה חביבה ומנוקדת - רפאלה המג׳נונה שמאירה לי את המסך בכל פעם שהמצלמה עליה. אם אני לא אבין את הטרפת גל-אדיר שלה, אז מי יבין?
גם אני בעצמי נטרפת מהפייק והטרוליות של גל …אז מה לי כי אלין עליה?
תכף אני אזכר בשמה.הזכרתם אתמול את אייסי שגם אני כל כך כל כך אהבתי לקרוא אותו בעבר ורציתי לשאול- מה השם החדש של ׳יחפה בפארק׳ הותיקה והאם היא כאן.
אם אני לא טועה היא כתבה בשם בלנקה משהו… לא זכור לי במדויק ולא מצליחה לתייג🫤הזכרתם אתמול את אייסי שגם אני כל כך כל כך אהבתי לקרוא אותו בעבר ורציתי לשאול- מה השם החדש של ׳יחפה בפארק׳ הותיקה והאם היא כאן.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.