** שרשור בוקר - היום ה86 בבית - עדכונים **

מצב
הנושא נעול.

שונית1234

Well-known member
בוקר טוב,

פרק משעממם ממש היה אתמול 🥱ואני תוהה, אייך התוכנית תימשך עוד חודש שלם? מה יציגו? במיוחד כאשר יש פרק
בכל יום.

הזייה.
 

גליה 1211

Well-known member
משה אחלה! אתמול ניסה לרמוז לענבל כל כך הרבה פעמים...עד שנאלץ להיות בוטה.
גברת, הוא פשוט לא בעניין שלך.
 
קצת עצוב לי בשביל הדיירים על זה שהם לא מודעים למה שמתרחש מחוץ לבית

הם לא יודעים למשל שמחזירים את צ'יטוס בוטנים .. אין אף אחד שיבשר להם את הבשורה המשמחת הזאת

אני הולך לצעוק להם שהם יכולים להזמין בתקציב צ'יטוס בוטנים
 
נערך לאחרונה ב:
אין עדיין תאריך סיום לעונה ?

זה די חוזר על עצמו.. כול הזמן הדיבורים על גל וזהו.. זה סובב סביב העוינות כלפי גל

קשה לי להאמין שיהיה משהו חדש מעניין

בא לי שהעונה תסתיים (במיוחד אם אדיר יודח הערב)

אם אדיר יודח אז לא תהיה אינטרקציה חברית משמעותית לגל (ענבל כול הזמן עם נועם ולא ממש חברה של גל)

כול הדיירים האחרים לא מעניינים אותי
 
נערך לאחרונה ב:

andersonian

Well-known member
@צופה15

בוקר טוב,
אתמול-שלשום ראיתי שכתבת משהו על יובל וההתמודדות שלו עם מאור ברוקמן

באוי...להתאמן בדיוק במעבר בין מטבח לסלון זאת פרובוקציה יזומה מארץ היזמים....וגם השיג כל מה שרצה

לזכותו ייאמר שהוא ידע להתנהל בצורה מרשימה במצבי לחץ,הייתה לו היכולת לנתח סיטואציות ולחשב הצעד הבא

אבל לזכות באח הגדול כי היה בין אהובי הקהל?
לא....הוא זכה כי ההפקה רצתה בכך,לכן העריכה ברמה של 24 קרט לעורך כל. עונה.....אילו היו רוצים להוריד אותו היו בקלות יכולים לעשות זאת, בעזרת האקסית והסיפור בינהם....אבל לא נכנסו לזה כי פשוט רצו אותו מנצח
 

מלכת המיטבח

Well-known member
צופה החמודה בחו"ל. לגבי יובל אני ועןד הצבענו לו כדי שתירצה ואיזקוב לא יזכו.
חוץ מז יובל החה אהוב מאוד בסשכ קבוצת הפייסבוק הגדולה של הנשים
 

צופה מלונדון

Well-known member
מכולללםםם- חלום שלי שנועם יודח הערב ( יודעת שלא יקרה אבל היי- תנו לבחורה לחלום)

בעמדת מיעוט גם בפייבוריטים שלי אז אשים גם את זה כאן -
אלירן - חולה על הבחור הזה כל כך חשוף ( עכשיו גם צפוי)
משה- פרפורמר ענק ואני לא מאמינה שהוא רק בן עשרים
נדפק בגלל השגעת של ענבל ובגלל תחושת האחריות שלו שלא רוצה לשחק עם הלב שלה. הבעיה שהיא לא מרפה המטרופה ודפקה גם לו את המשחק.
ואחרונה חביבה ומנוקדת - רפאלה המג׳נונה שמאירה לי את המסך בכל פעם שהמצלמה עליה. אם אני לא אבין את הטרפת גל-אדיר שלה, אז מי יבין?
גם אני בעצמי נטרפת מהפייק והטרוליות של גל …אז מה לי כי אלין עליה?
 

גליה 1211

Well-known member
מכולללםםם- חלום שלי שנועם יודח הערב ( יודעת שלא יקרה אבל היי- תנו לבחורה לחלום)

בעמדת מיעוט גם בפייבוריטים שלי אז אשים גם את זה כאן -
אלירן - חולה על הבחור הזה כל כך חשוף ( עכשיו גם צפוי)
משה- פרפורמר ענק ואני לא מאמינה שהוא רק בן עשרים
נדפק בגלל השגעת של ענבל ובגלל תחושת האחריות שלו שלא רוצה לשחק עם הלב שלה. הבעיה שהיא לא מרפה המטרופה ודפקה גם לו את המשחק.
ואחרונה חביבה ומנוקדת - רפאלה המג׳נונה שמאירה לי את המסך בכל פעם שהמצלמה עליה. אם אני לא אבין את הטרפת גל-אדיר שלה, אז מי יבין?
גם אני בעצמי נטרפת מהפייק והטרוליות של גל …אז מה לי כי אלין עליה?
♥️♥️♥️♥️♥️
 

אופה קטנטנה

Well-known member
סבאח אל ג׳ינון.

צופה מלונדון, מותק,

באשר לג׳ינון, אין שום יופי, או עניין, או יכולת להזדהות, או הומור,
או חכמה, או יצרתיות כלשהי ב א ו ב ס ס י ה.

זכותה המלאה לא לאהוב את גל, גם אם גל לא עוללה ולו דבר פעוט אחד.
העניין הוא בטירוף המוחלט, בחזרה על אותן מילים בדיוק, במשך שעות,
במשך ימים, כמו אדם שלחלוטין נטרפה עליו דעתו, וחייו תלויים אך ורק
בפסיכוזה הזו. כמו כאילו המחט של התקליט בראשה נתקע.
ואין מאום, אבל מאום שיעזור לו.

הגם שכל מה שהיא מלינה עליו, כדי להמשיך את הטרללת והתרעלת,
קיים בה, בצורה פי כמה יותר נוראה.

זה מעיק, זה תעוקתי, זה מטריד, זה מאוס, ונטול כל צידוק,
גם אם לא אוהבים את גל, האם בשם אי האהבה לגל,
כל האמצעים כשרים? נדמה לי שזה חצה כל גבול, וטרם נתקלתי
בתופעה בזויה כזו.

כך לפחות בעיניי.
❤️
 

מרגוליקו

Well-known member
הזכרתם אתמול את אייסי שגם אני כל כך כל כך אהבתי לקרוא אותו בעבר ורציתי לשאול- מה השם החדש של ׳יחפה בפארק׳ הותיקה והאם היא כאן.
תכף אני אזכר בשמה.
לצערי היא לא כאן העונה.
אני מאוד אוהבת את כתיבתה
 

פאף פה

Well-known member
הזכרתם אתמול את אייסי שגם אני כל כך כל כך אהבתי לקרוא אותו בעבר ורציתי לשאול- מה השם החדש של ׳יחפה בפארק׳ הותיקה והאם היא כאן.
אם אני לא טועה היא כתבה בשם בלנקה משהו… לא זכור לי במדויק ולא מצליחה לתייג🫤
לא ראיתי אותה העונה
אולי המנהלים זוכרים תשלחי להם מסר…
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה