** שרשור בוקר - היום ה71 בבית - עדכונים **

מצב
הנושא נעול.

רות 1234

Well-known member
גל הפייבוריטית שלי. נכנסה לי ללב. כאב לי אתמול איך אדיר הלך והתבכיין/ריכל לרוב הבית על גל. והכל בעקבות ה"עצות" של יועצת הזוגיות רפאלה (שכמובן מקנאה בגל ולא סובלת אותה). השיא היה כשהיא יעצה לו לשחק "חם-קר" עם גל. למשל: להכין לה קפה וצנים, אבל לא להישאר חלילה לדבר איתה, אלא במופגן להתרחק ולהיות עם אחרים. היה ממש מביך לצפות בו ממלא בצייתנות את ההמלצות המגוחכות האלה (רפאלה הייתה מאוד מבסוטית מהקירבה של אדיר אליה, והריחוק שלו מגל). מה היה לו דחוף לשתף את כולם בלי סוף? (הרי ברור שזה הגיע מהר מאוד גם לאלירן, טל, הודיה..... שמבחינתם מאושרים עד השמים שגל תישאר בודדה בלי תמיכת אדיר). אם אדיר רק היה יודע כמה גל גבוה 1 בסקרים של זוכה העונה, ואילו הוא מדשדש כמעט הכי נמוך למטה. מבחינתי שיהיה המודח הבא. עם חברים כאלה, מי צריך אוייבים????
 

ליהוק מטורף

Well-known member
וואו זה קשה לצפייה, לא יודעת למה זה נראה לי כמו משימה של אדיר ורפאלה, ואם לא אז רפאלה אכזרית יותר מגל.
 

Maybe Mary

Well-known member
מנהל
מגנט הרייטינג, ענבל, עם רייטינג של 13.1%, מנצחת את "הבת" של קשת (12.1%)
זה משעשע אותי שאתם חושבים שהרייטינג משפיע ואולי יעיפו את עוז.
היו עונות עם רייטינג חד ספרתי והוא עדיין פה (לצערנו)

(כשיש לי קצת זמן בעבודה ומשעמם וזה.. )
 

goldenn70

Well-known member
לא נראה לי שאדיר יבוא טעון כמו אתמול לשיחה אל מול גל.
הוא בטח נרגע למרות שהוא התחמק יום שלם, היה פחדן ודיי יצור מהתחת שלא
ניגש ל"חברה" הכי טובה שלו.. התפתל ונעלם בדיוק כמו אלירן.. אם אין לך כח אליה אז
אל תהיה, אבל תצא בהצהרות של אני איתך פה עד הסוף ועוד שאר ירקות...
 

צופה15

Well-known member
אלירן לא נעלם, הוא אהב אותה באמת, מאלירן היא נפרדה (הוא חבר שלי לא יכול להיות, לי קעקועים לא מספיק, הוא לא עומד בסטנדרטים שלי) בשיחה עם פאני שדאגה שהוא ישמע ולא טרחה לידע את פאני שהוא מאחוריהם ושומע וככה גמרה גם את החברות הקרובה של פאני ואלירן וכמובן השיגה את מה שהיא רצתה פגעה בו והוא התרחק.
 
נערך לאחרונה ב:

סטיריקון9

Well-known member
לא נראה לי שאדיר יבוא טעון כמו אתמול לשיחה אל מול גל.
הוא בטח נרגע למרות שהוא התחמק יום שלם, היה פחדן ודיי יצור מהתחת שלא
ניגש ל"חברה" הכי טובה שלו.. התפתל ונעלם בדיוק כמו אלירן.. אם אין לך כח אליה אז
אל תהיה, אבל תצא בהצהרות של אני איתך פה עד הסוף ועוד שאר ירקות...
וגם דיבר אליה מכוער אמרה לו שהוא מתנהג מוזר , מה שנכון כל הריצות שלו והמראה הנסער
 

סטיריקון9

Well-known member
נראה שכרגע עינבל היחידה מכל הבית שמגלה רגישות ואיכפתיות כלפי גל. גם עכשיו פנתה לאדיר בחצר שידבר עם גל. אדיר פתח חזית משתף את כל מי שמעוניין, גם כשהודיה שאלה אתמול מה קורה אתה נראה... עליה לא התנפל הזמין אותה לשבת בחוץ לסיגריה. השיחה בעיני סתם טחינת מים אדיר צריך לעוף ואיתו גם רפאלה הדוחה שעשתה את זה באופן המסית והמכוער ביותר, אין לה מה למכור יותר. בכך מוקד הרעש הזה יסגר. נעמה מחכה בחוץ טעונה. גם דני יכול להצטרף מתעקש על האבחנות שלו, תפס שיטה שחושב שתשאיר אותו שם. התערבות גסה לטובת הכלל במסווה של שיחת נועם. הוא מצטט את גל מהשיחה האישית איתה באופן לא מדוייק, מנסה לשכנע את אדיר שאף אחד לא יכול להתחבר איתה זה הפך למנטרה וחדר הארונות למוקד. ועכשיו גם משנן לעינבל שמפסיקה אותו. האשלייה שיוצר שהוא אדם חושב שקול מצחיקה.
 
נערך לאחרונה ב:

צופה15

Well-known member
ראיתי את הפרק בלילה מאוחר וקצת בבוקר וכמה מחשבות שעברו לי:
- החדשים נהיו העלילה העיקרית והותיקים דמויות משנה. הם הרבה יותר מעניינים מהמריבות החוזרות, המשעממות והבלתי נגמרות של הותיקים.
- ככ קשה לי עם השפה של הודיה, הקללות וכו, יש בה דברים יפים ואז הקללות האלה, ככ מורידות.
- שיחה נעימה בין ענבל לגל.
-רפאלה מצחיקה ודמות עגולה.
-ענבל תגיע לגמר.
- גם אם זה הבזקים, כיף לי לראות את אלירן, יש לו כריזמה.
- אהבתי את העקיצות החמודות בין אלירן וגל.
ואיזה כיף זה שמראים תוכן, שיחות, מחשבות, סיפורים ולא מריבות מגעילות וטחונות.
 

mariamma 86

Well-known member
מהבוקר אדיר ממשיך במשחק שלו
מסכן
פגוע מגל הרעה מבחינתו
מתקרבן - היא לא רצתה לדבר איתי ואני כל כך משתדל
איזה איש עלוב ושקרן
הוא פשוט מחפש תירוצים לחתוך ממנה בלי להראות רע
ולהצטרף לעדר
חבל שהמוח שלו דל ולא נותן לו להבין שכל הקיום שלו בבית
תלוי בתמיכתו בגל
בקיצור יעוף בשבת
3 הצבעות שלי אחלק בין דור וענבל
בתקווה שאדיר או רפאלה יעופו לי מהעיניים
 

מודאגת 1612

Well-known member
מהבוקר אדיר ממשיך במשחק שלו
מסכן
פגוע מגל הרעה מבחינתו
מתקרבן - היא לא רצתה לדבר איתי ואני כל כך משתדל
איזה איש עלוב ושקרן
הוא פשוט מחפש תירוצים לחתוך ממנה בלי להראות רע
ולהצטרף לעדר
חבל שהמוח שלו דל ולא נותן לו להבין שכל הקיום שלו בבית
תלוי בתמיכתו בגל
בקיצור יעוף בשבת
3 הצבעות שלי אחלק בין דור וענבל
בתקווה שאדיר או רפאלה יעופו לי מהעיניים
היה משהו חדש?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה