בוקר טוב
@מורבידי2.0 תודה על כל מה שאתה עושה, על מי שאתה, אני והפורום זכינו בך כמנהל (אני אישית זכיתי בחבר מדהים!) תודה!!!
@מורבידי2.0 תודה על כל מה שאתה עושה, על מי שאתה, אני והפורום זכינו בך כמנהל (אני אישית זכיתי בחבר מדהים!) תודה!!!