שרשור בדיחות - אני מתחילה אתם תמשיכו

ורד 1970

New member
שרשור בדיחות - אני מתחילה אתם תמשיכו

איש אחד חזר הביתה במפתיע ומצא את אישתו בוגדת בו עם אחד מחבריו. ללא היסוס הוא לקח את האקדח ויורה בחבר שלו. האישה אמרה לבעלה: "אם תמשיך ככה לא יישארו לך חברים..."
 

DDN

New member
בדיחה מאפריקה על כלב אחד

כלב אחד החליט לטייל בעולם ונסע לספארי באפריקה. באחד מימי הטיול הוא הלך לאיבוד, ובדרך הוא ראה נמר שרץ לכיוונו כדי לטרוף אותו. הוא חשב מה לעשות, ראה על האדמה עצמות, התיישב לידן עם הגב לנמר, תפס עצם בפה, ושהנמר התקרב אמר בקול:"זה היה נמר ממש טעים, מענין אם יש עוד כאלה נמרים טעימים באזור..." כששמע הנמר את הכלב, הוא עצר, הביט בו באימה וחשב לעצמו: "זה היה קרוב. הכלב הזה כמעט אכל אותי", אחר הסתובב והלך משם בזחילה. הקוף שישב על העץ מעל וראה הכל, החליט שזו הזדמנות טובה בשבילו לתפוס יחסים טובים עם הנמר. הוא רדף אחרי הנמר וסיפר לו שהכלב עשה ממנו צחוק. הנמר התעצבן ואמר לקוף: "שב על הגב שלי ובוא תראה איך אני עושה מהכלב הזה קציצות!!!" הכלב, שעוד לא הספיק להירגע, שוב ראה מרחוק את הנמר רץ לכיוונו עם הקוף על גבו. במקום לברוח, הכלב החליט שוב להתישב עם הגב כלפי תוקפיו. שניה לפני שהנמר הגיע אליו, אמר הכלב בקול: "איפה הקוף המעצבן הזה?! כבר לפני חצי שעה ביקשתי ממנו שיביא עוד נמר..."
 

Benkok

New member
התכוונת wely goos

 

Li Lo

New member
../images/Emo31.gifלא נשאר לתפוז מה לקדם,

אז מקדמים עכשיו בדיחות לשער תפוז? ועוד עתיקות כאלה?
 

פנומן 72

New member
"תפוז צחק בקול"

זו הדרך שלהם לומר: "נעמה פלד חושבת שהבדיחה מצחיקה ולכן מקדמת אותה לעמוד הראשי".
 
נעמה פלד כנראה לא אהבה את הבדיחה

כשאני פרסמתי אותה ב-2008 או שככה זה כשאין לך מספיק קשרים במערכת. נו, טוף
 

זה ממכר

New member
אז היא לא עמדה בראש המערכת

אם אני לא טועה בכל מקרה. רוב הסיכויים שאין לך מספיק קשרים במערכת
 

זה ממכר

New member
קלי קלות, אני לא יודע מה קורה בימים אלו

אבל יש פורום שתיים שדרכו אפשר לפתח קשרים חזק חח
 

DDN

New member
חזיז ורעם

באמת קידמו את ההודעה הזו? באמת כנראה לא נשאר מה לקדם. . . . נו שוין, מעכשיו לוותר על התגובה המהירה ולחזור לסמן את "נא לא לפרסם בעמוד הראשי"
 

צנטריול

New member
יאללה

שני שכנים, יפני ומרוקאי רבים כל יום על החנייה. בסוף נמאס למרוקאי והוא מציע ליפני תחרות: כל אחד ייתן לשני את המכה הכי חזקה שלו ומי שיחזיק יותר זמן בלי ליפול ירוויח את החנייה לתמיד. כאות לרצון טוב, המרוקאי מבליט את הסנטר ומבקש מהיפני להתחיל. תוך שנייה הוא חוטף פצצה לפנים ומתעלף. כשהוא יוצא מבית החולים אחרי שבועיים הוא אומר ליפני: "כל הכבוד, רק תגיד לי, מה זאת המכה הזאת?" "זה משהו יפני" עונה השכן. "קוראים לזה יקיטוזו" עכשיו מגיע תורו של המרוקאי לתת את המכה שלו. היפני מרים את הסנטר וחוטף פצצה שמפרקת לו את הלסת, מזיזה לו חולייה ושולחת אותו לחודשיים בבית חולים. כשהוא יוצא הוא תופס את המרוקאי ואומר לו: "כל הכבוד. החנייה שלך, רק תגיד לי, מה זאת המכה הזאת?" "משהו יפני" עונה המרוקאי. "קוראים לזה ג'ק של סובארו"
שתהיה צ'בת צ'לום עם הרבה "אינטימיות"
 

פנומן 72

New member
בדיחה ששמעתי לאחרונה

אובמה נפגש עם מלכת אנגליה. אומר לה: "הוד מעלתה איך אתה מצליחה להפעיל כזו ממשלה יעילה ? האם יש לך כמה עצות בשבילי ? " "טוב," אומרת המלכה, "הדבר החשוב ביותר הוא להקיף את עצמך עם אנשים אינטליגנטים. " אובמה תוהה." אבל איך אני יודע אם האנשים סביבי הם באמת חכמים? " המלכה לוגמת תה בזהירות ועונה:. "אה, זה קל. פשוט לשאול אותם שאלה מתוחכמת " המלכה לוחצת על כפתור האינטרקום שלה: "נא לשלוח לכאן את טוני בלייר" טוני בלייר נכנסת לחדר: " כן, מלכתי " המלכה מחייכת. "תענה לי, בבקשה, טוני. לאמא שלך ולאבא שלך יש ילד. זה לא אחיך ולא אחותך. מי זה? " בלי הפסקה לרגע, טוני בלייר עונה, "זה אני." "יפה ! טוב מאוד," אומרת המלכה. חוזר הנשיא אובמה לבית הלבן ומבקש לדבר עם ג 'ו ביידן. "תענה לי בבקשה", פונה אובמה לג'ו, "לאמא שלך ולאבא שלך יש ילד. זה לא אח שלך וזה לא אחותך. מי זה? " "אני לא בטוח", אומר ג'ו. "תן לי לחזור אליך עם זה." ג'ו הולך היועצים שלו ושואל את כולם, אבל אף אחד לא יכול לתת לו תשובה. בסוף היום הוא פוגש במסעדה מפוארת את ביל קלינטון. ג'ו מסתכל סביב לראות אם מישהו יכול לשמוע אותם, והוא לוחש לו: "לאמא שלך ולאבא שלך ילד. זה לא אח שלך או אחותך. מי זה? " לוחש ביל בחזרה, "זה קל. זה אני!" ג'ו מחייך ואומר "תודה!" למחרת חוזר אל הבית הלבן ואומר לאובמה. "יש לי תשובה לחידה - זה ביל קלינטון. " אובמה קם, מתקרב לג'ו בכעס וצועק לתוך פניו: "לא, אידיוט! זה טוני בלייר!"
 
למעלה