שרשור אחיות טיפת חלב תומכות הנקה

mishtal

New member
בעקבות החוויה החיובית האישית

שלי בטיפת חלב ביישוב שבו אני גרה חשבתי שיהיה נחמד לציין שמות של אחיות באזורים שונים בארץ שלא מדברות שטויות ולא מציעות עצות אחיתופל. בעקבות הירידה המשמעותית באחוזונים אצלנו, האחות שמקבלת אותנו לא הכניסה אותי ללחץ ולא התחילה לזרוק מיד שלל עצות כפי ששומעים הרבה פעמים כמו לתת דייסות או תמ"ל או שהחלב שלי לא מספיק. וגם לגבי ההתעוררות בלילות היא בפירוש אמרה שאין קשר בין הנקה או מתן תחליף לבין מספר הפעמים שהתינוק מתעורר. כלומר לא ניסתה בכלל לומר לי לתת בקבוק בלילה כדי "לקבל שקט". גם ציינה נושא של גנטיקה שאי אפשר תמיד להלחם בכך- זה בהקשר לאחוזונים ומשקל. בקיצור, אישה חושבת שמפעילה שיקול דעת ולא מפריחה ססמאות באוויר. מדובר בטיפת חלב של "מכבי" בשוהם ולאחות קוראים רחלי.
 
טפ"ח גבעתיים, מירי וסתוית נהדרות

תומכות הנקה, נעימות ומקסימות. אבל, כיוון שהלביבה היא באחוזון 97 וקפליה נשפכים לכל עבר, אני לא יודעת מה הן אומרות במקרה של משקל נמוך..
 
כבר שמעתי אחיות טפ"ח שהיה להם

מה להגיד במקרה כזה. "לא יותר מפעם בארבע שעות, ואיך שהוא נראה- אין לו סיבה לינוק בלילה"...
 
נכון.האחות סתוית אמרה:ח"ח על השמנת!

ועל הקפלים: טפו טפו! כל הכבוד! בקיצור: היש כעוללי, היש כגוזלי, אבל גם, היש כאחות העוקבת אחריה? אין. אין עליה.
 

tovim

New member
טיפ"ח "מכבי" קרית אונו

האחות המנהלת שם, רינה. מקסימה, נהדרת, מקצועית, תומכת הנקה מוחלטת, לא נבהלת מאחוזונים אבל גם יודעת לשים לב אם משהו באמת חורג מהנורמה ובעדינות מפנה לבירור ממשיך. היום היינו אצלה למעקב וסו"ס הגענו למשקל המכובד של 6 ק"ג... בגיל חמישה חודשים, למי שתהתה. אנחנו בדרך הסלולה אל עבר התק"ת. היינו שם ויהיה נחמד לחזור לקבוצת העילית הזו שוב.
 

a y a l u l a

New member
גם אנחנו מטופלים אצל אחות מדהימה

הדר בן שנה+8 חוד'. לפני שבועיים הלכנו לקבל חיסון של שנה וחצי האחות הסתכלה ברישומים ואמרה לי:אני רואה שבגיל שנה וחודש הוא עדיין ינק, מה קורה עכשיו? אמרתי לה שהוא עדיין יונק היא אמרה: איזה יופי, זה מקסים. רק תזכרי שהנקה לא מונעת הריון...
מדובר בטיפת חלב במרכז שפירא ולאחות קוראים שרה יאסי
 
../images/Emo41.gifאחות מיילדת אמרה אתמול שלא מניקי

מניקים אחרי גיל חצי שנה, היא מעבירה קורס בבית חולים מאיר, ואמרה להם להניק עד גיל חצי שנה ואחר כך מפסיקים להניק בהדרגה נו באמת, היא לא מקשיבה להוראות משרד הבריאות???????מרגיז אותי מה עושים לדעתכן?
 
הייתי מתלוננת עליה

בכתובת המתאימה (לא שאני יודעת), בושה שבשנת 2006 יש עדיין פרימטיביות כאלו.
 
עוד חברה שלי אמרה לי עכשיו שאמרו לה

רק חצי שנה, אני רוצה להתלונן איפה אפשר לעשות את זה, נו באמת אני מטיפה ומלמדת להניק והיא באה ואומרת דבר כזה, מרגיז אותי באמת מה זה.
 

sael

New member
גם אחות טיפת חלב אצלנו

היתה ממש נחמדה ולא דיברה שטויות על הנקה. אמנם הוא ירד באחוזונים אבל הדבר היחיד שאמרה זה שנתחיל לתת אוכל של גדולים (ירקות, פירות וכדו'). היא אמרה שהיא לא אוהבת להמליץ לדחוף דייסות, אלא להיפך, מעדיפה שיאכלו פירות, ירקות וכדו' ורק המליצה על פירות שיש בהם הרבה קלוריות.
 

sael

New member
ושכחתי לציין

תחנה בפ"ת של משרד הבריאות, והאחות היא ביאנקה.
 
הולד איט

היא אמרה לעבור לתמ"ל אחרי גיל חצי שנה? כי אחרי גיל חצי שנה באמת מתחילים לאט להוריד הנקות - ומחליפים אותן במוצקים. ההמלצה הרשמית של כל ארגון בריאות ושל משרד הבריאות היא הנקה מלאה עד גיל חצי שנה ומאז שילוב מוצקים תוך הפחתת הנקות.
 

tovim

New member
מה את עושה במרכז שפירא../images/Emo2.gif

שולחת לך מסר.
 

nishnash

New member
קרית חיים מערבית../images/Emo45.gif

כולן מקסימות אבל אני בעיקר עם נורית. בינתיים לא ירדנו באחוזונים ולא היה שום דבר שהצריך תמיכה מיוחדת. בימים הראשונים היא קודם כל שאלה אם אני צריכה עזרה בהנקה. כשאמרתי שהזמנתי יועצת התגובה היתה "מצוין, עשית את הדבר הכי טוב". והיא ממליצה לכל מי שמתקשה לפנות ליועצת הנקה.
 

vashti72

New member
יש עכשיו הנחיות חדשות בט"ח

או שאולי אתן מכירות, שלא להניק את התינוק בשכיבה אלא בישיבה או "העמדה". קיבלתי דף עם הסברים לגבי זה (קשור לדלקות אזניים). אני כרגע ממשיכה בשכיבה כי אני מקפידה על מה שיועצת ההנקה הדריכה אותי. אתן מכירות את ההנחיה הזו?
 

yoyo10

New member
זה רק לתינוקות שסובלים מדלקות

אוזנים באופן כרוני
 

michal@gal

Active member
מנהל
ההנחייה לא להאכיל בשכיבה

אמורה להיות לגבי תינוקות מתומ"לים (כאלה שנותנים להם להחזיק לעצמם בקבוק כשהם שוכבים במיטה, למשל). זה לא אמור להיות רלוונטי לגבי יונקים.
 
למעלה