על אדיר ?אני בחרדות![]()
על אדיר ?אני בחרדות![]()
כן. שזה בעצם על גל ועוד אחרי מה שטל אמרה בכללעל אדיר ?
את מקסימהכן. שזה בעצם על גל ועוד אחרי מה שטל אמרה בכלל
כן כל פעם אני אומרת שאני לא אפול לרגש אבל זה חזק ממני.את מקסימה
את מעורבת ריגשית
אני לאחרונה פחות
מאמינה שיהיה בסדר
גם אם אדיר יודח גל חזקה
חודש וחצי הייתה בלי אדיר והסתדרה
והיו יותר דיירים נגדה
למרות שעכשיו יגבירו הילוך הגמר מתקרב.
נסי לא לדאוגכן כל פעם אני אומרת שאני לא אפול לרגש אבל זה חזק ממני.
מקווה שיהיה בסדר![]()
אם אדיר מודח היום, גל תחזור להיות שוב לבד והפעם יהיה לה יותר קשה מכיוון שהתרגלה שיש מישהו לצידהאת מקסימה
את מעורבת ריגשית
אני לאחרונה פחות
מאמינה שיהיה בסדר
גם אם אדיר יודח גל חזקה
חודש וחצי הייתה בלי אדיר והסתדרה
והיו יותר דיירים נגדה
למרות שעכשיו יגבירו הילוך הגמר מתקרב.
נכוןאם אדיר מודח היום, גל תחזור להיות שוב לבד והפעם יהיה לה יותר קשה מכיוון שהתרגלה שיש מישהו לצידה
מה היא אמרה? אומרת כל כך הרבה דברים רעים ביום שכבר לא יודעתכן. שזה בעצם על גל ועוד אחרי מה שטל אמרה בכלל
וואי ליכלכה כל כך הרבה.מה היא אמרה? אומרת כל כך הרבה דברים רעים ביום שכבר לא יודעת
את חושבת? נראה שעוז אוהב אותומשה יודח
חחח פאפימה פירוש ״קורן מאיים לפגוע בביצי המחמד של ענבל״
(ציטוט מהכיתוביות)
???
חחחחחחחחחח פאפי
ענבל לקחה שתי ביצים
ציירה עליהם פרצופים
זכר ונקבה
והיא מאוד קשורה אליהם
היא לא מוכנה שיגעו בהם
קורן רוצה להרוס לה אותם.
חחחחח אני לא מאמינה שאני מסבירה
את הדבר הזה.
טוב שאני לא צופה זה מרתיחרפאלה גנבה לאדיר טבק
משה מעודד אותה.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.