יום טוב לכולם
כתבו שיש היום הדחה וגם במוצשהיי, וזה.
יש היום פרק, או הדחה?
הדחה מותקהיי, וזה.
יש היום פרק, או הדחה?
דווקא יצאה תקינה ואת כותבתתודה מורבידי יקירי שסגרת לי את השרשור בדיוק שתיקנתי תגובה שלי לפורינר ואז התגובה שלי יצאה לא תקינה כאילו מבולבלת ולא טובה איזה באסה תהיה לי בריא טוב?
תודה נשמה שלידווקא יצאה תקינה ואת כותבתרצית להגיד לך עוד אתמול, למרות שאנחנו מאד חלוקות בנוגע למשתתפים. תענוג לקרוא.
מרגוליקו יקירתי, ריגשת אותי בסיום דברייך.תודה מורבידי יקירי שסגרת לי את השרשור בדיוק שתיקנתי תגובה שלי לפורינר ואז התגובה שלי יצאה לא תקינה כאילו מבולבלת ולא טובה איזה באסה תהיה לי בריא טוב?
אופוש אזרחית וגולשת שומרת חוקחונטת גל,
על אף שביקשתי מכם, כמו בכל יום,
ממש בתחינה, ולא משנה מה קורה על המסך,
וזו בקשה כאחת מכם, המבינה אתכם,
ל-א לעבור על החוקים, נו מאדר וואט.
אז, רק בדף האחרון יש:
א. ביקורת על הגולשים.
ב. עירוב משפחות.
ג. היות ומרגו כתבה את זה כהערה, זה מכבר,
אז גם איזכור פוליטי.
ואני לא עושה לייק, על הודעות עם עבירה על החוקים,
מהטעם הפשוט: כי זה מ ת ן תוקף לעבירה על החוקים.
בטח יהנדסו משהו שרפאלה תשארמישהו יודע איך יקבעו את רשימת ההדחה במוצ"ש ?
נראה בשבת קולקטיביתמישהו יודע איך יקבעו את רשימת ההדחה במוצ"ש ?
ענקהיום בחמש וחצי אחרי הצהריים
גולשים רבים עברו על החוקים
ובדרך ראיתם
שהגן שלכם סגור.
קוביות נרדמות מסודרות בסל
ואין שם אף ילד שיבנה מהן מגדל
יש גננת וגנן שיגידו
מה מותר ומה אסור
אבל הגן שלכם סגור.
זה לא כל כך נעים לראות גן נעול
זה לא כל כך נעים לראות שוב גן נעול
נה נה נה נה נה נה
סקר של ישראל היום, רפאלה מובילה, אדיר ומשה בתחתית הסקריש סקר מי הולך היום? אפשר לפרסם פה? תודה מראש
גם הודיה הובילה פעם קודמתסקר של ישראל היום, רפאלה מובילה, אדיר ומשה בתחתית הסקר
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.