** שרשור אחה"צ- היום ה86 בבית - עדכונים **

מצב
הנושא נעול.

מרגוליקו

Well-known member
‏תודה מורבידי יקירי שסגרת לי את השרשור בדיוק שתיקנתי תגובה שלי לפורינר ואז התגובה שלי יצאה לא תקינה כאילו מבולבלת ולא טובה איזה באסה תהיה לי בריא טוב?
 

גליה 1211

Well-known member
‏תודה מורבידי יקירי שסגרת לי את השרשור בדיוק שתיקנתי תגובה שלי לפורינר ואז התגובה שלי יצאה לא תקינה כאילו מבולבלת ולא טובה איזה באסה תהיה לי בריא טוב?
דווקא יצאה תקינה ואת כותבת 💪🏼רצית להגיד לך עוד אתמול, למרות שאנחנו מאד חלוקות בנוגע למשתתפים. תענוג לקרוא.
 

מרגוליקו

Well-known member
דווקא יצאה תקינה ואת כותבת 💪🏼רצית להגיד לך עוד אתמול, למרות שאנחנו מאד חלוקות בנוגע למשתתפים. תענוג לקרוא.
תודה נשמה שלי
היו לי שם כמה שגיאות אבל מילא....
מורה נשארת מורה זה עמוק בדי איי אן שלי
 

foreigner 3

Well-known member
‏תודה מורבידי יקירי שסגרת לי את השרשור בדיוק שתיקנתי תגובה שלי לפורינר ואז התגובה שלי יצאה לא תקינה כאילו מבולבלת ולא טובה איזה באסה תהיה לי בריא טוב?
מרגוליקו יקירתי, ריגשת אותי בסיום דברייך.
מבטיחה להשתדל להיות ילדה טובה...
זה קשה.. אתאמן בדחיית סיפוקים...
 

רות 1234

Well-known member
סתם ככה, אולי לכבוד ההדחה היום (לא שאני מודאגת לגביה....) ❤️ לגל המקסימה והכובשת
 

GALxp

Well-known member
חונטת גל,

על אף שביקשתי מכם, כמו בכל יום,
ממש בתחינה, ולא משנה מה קורה על המסך,
וזו בקשה כאחת מכם, המבינה אתכם,
ל-א לעבור על החוקים, נו מאדר וואט.


אז, רק בדף האחרון יש:
א. ביקורת על הגולשים.
ב. עירוב משפחות.
ג. היות ומרגו כתבה את זה כהערה, זה מכבר,
אז גם איזכור פוליטי.

ואני לא עושה לייק, על הודעות עם עבירה על החוקים,
מהטעם הפשוט: כי זה מ ת ן תוקף לעבירה על החוקים.
אופוש אזרחית וגולשת שומרת חוק |מצדיע|
 

Maybe Mary

Well-known member
מנהל
היום בחמש וחצי אחרי הצהריים
גולשים רבים עברו על החוקים
ובדרך ראיתם
שהגן שלכם סגור.

קוביות נרדמות מסודרות בסל
ואין שם אף ילד שיבנה מהן מגדל :cry:

יש גננת וגנן שיגידו
מה מותר ומה אסור
אבל הגן שלכם סגור.

זה לא כל כך נעים לראות גן נעול
זה לא כל כך נעים לראות שוב גן נעול
נה נה נה נה נה נה

 

צופה מלונדון

Well-known member
היום בחמש וחצי אחרי הצהריים
גולשים רבים עברו על החוקים
ובדרך ראיתם
שהגן שלכם סגור.

קוביות נרדמות מסודרות בסל
ואין שם אף ילד שיבנה מהן מגדל :cry:

יש גננת וגנן שיגידו
מה מותר ומה אסור
אבל הגן שלכם סגור.

זה לא כל כך נעים לראות גן נעול
זה לא כל כך נעים לראות שוב גן נעול
נה נה נה נה נה נה

ענק
 

Maybe Mary

Well-known member
מנהל
פותחת את השרשור

נראה כמה זמן זה יחזיק

ואגב,
כל מי שעבר על חוקי הפורום שילך וימחק את ההודעה שלו אחרת אנחנו נמחק וזה יגרור חסימה.

(ותרימו, הרסת אותי הרסת!!! :ROFLMAO: )
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה