גם ללא התחפושות, הם כולם חבורה של ליצנים.אי אפשר לקחת את האסיפה הזאת ברצינות עם התחפושות האלה.
ברור. ועל אחת כמה וכמה כשהם נראים כמו הקהל ב"החבובות".גם ללא התחפושות, הם כולם חבורה של ליצנים.
שום אסיפה אני לא יכול לקחת ברצינותאי אפשר לקחת את האסיפה הזאת ברצינות עם התחפושות האלה.
כאילו חזרנו לשבוע הראשוןהתלונה של טל - אתם לא בבית מלון
אני לא מצפה שכולם יעשו כביסה וינקו
אבל אם אתה לא טוב במשהו אחד - תעשה משהו אחר
אם את/ה במקום הזה של הרס"ר זה משום שבלתי ניתן לשאת את הבלאגן, הזילזול, ההתחמקויות מהנטל וזאת כשכל העול נופל על הכתפיים שלך, אי אפשר לוותר, האם תגיד לבולדוג לשחרר את העצם? זה לא הוגן. האם על טל לחיות במי הביוב של המחראה?אחרי חודשיים ומשהו וטל עדיין לא שחררה מתפקיד הרס"רית
אם חודשיים לא הצלחת לחנך אותם... אולי הגיע הזמן להפסיק?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.