כילמה פטל עדיין שם?
לא מחבבת בכלל את נעמה אבל לא הבנתי מה פטל רוצה ממנהנעמה ופטל רבות באסיפת דיירים
אתמול שעומר "הודח" נעמה אמרה שהיא חשבה שיש 3 דיירים אחרים שצריכים ללכת לפניולא מחבבת בכלל את נעמה אבל לא הבנתי מה פטל רוצה ממנה
אמרו להם לבחור את מי שלדעתם הם יכולים לנצח
הכי פשוט וברור שאפשר ותביני מזה מה שאת צריכה
על מה יש להתבכיין פה
את מי היא בחרה?לא מחבבת בכלל את נעמה אבל לא הבנתי מה פטל רוצה ממנה
אמרו להם לבחור את מי שלדעתם הם יכולים לנצח
הכי פשוט וברור שאפשר ותביני מזה מה שאת צריכה
על מה יש להתבכיין פה
מקוריתלונה של אדיר על דור:
נרשמת לחוג הלא נכון..הבימה זה במרכז תל אביב
(משורר)
כינה אותו דבורה. מדויק.דור לנועם: ''אני לא רואה ממך כלום חוץ מעקיצות''
יגידו מה שיגידו על נועם, אבל יש לו לשון חדה וחסרת פחד. לאט לאט הוא שובה את ליבידור לנועם: ''אני לא רואה ממך כלום חוץ מעקיצות''
נועם בתגובה ''אני לא רואה ממך כלום חוץ מאימפולסיביות''
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.