צופה מלונדון
Well-known member
ענקסיכום אסיפת הדיירים:
20-30 גרם
אורסולה
כלים תורנויות
לחם חלב
ענקסיכום אסיפת הדיירים:
20-30 גרם
אורסולה
כלים תורנויות
לחם חלב
מ ע ל כ ו ל ם.לא אמרתי מתנשאת פעם אחת
והיא התעללה באלירן הודיה וזוהר בתחילת העונה זה לא קשור לאור
כל מה שהיא מקבלת עכשיו זה עדין אותם ריקושטים מתחילת העונה
לא סתם היא ואלירן רבו מתחילת העונה עד היום ללא הפסקה
פעם היא חיפשה פעם הוא חיפש
והיא זאת שהתחילה עם ה"כינויים" כמו צאקי עברנית ברברית מאפיה
אז קצת מוזר שמפריע לה שלה קוראים שדמויות של סרטים או כינוים כאלה ואחרים
זה הכל
מעל כולם בקטע של אני לא יורדת לרמה שלהםמ ע ל כ ו ל ם.
בז׳ארגון שלך.
יען, נשגבת, מתנשאת.
אמרת, ועוד איך.
❤
נסיים בזה.
כי אתה מסוגל לקלוד שני דפים עתה בנושא.
בחיבוק ונשיקהמאמי,
אתה צודק.
נסיים.
והסרט "המתיקות שאחרי" (משנות ה 90) שכולו אנלוגיה לסיפור של החלילן מהמלין .The piper - החלילן מהמלין כמטפורה לעוז הנכלולי ולאנשי העיר המוקסמים מנגינתו והולכים אחריו ישר אל חדלונם
למורבידי2.0 שכחתי מהסרט. תודה שהזכרת. נראה שהלינק בין המוזיקה לסרט חי בך חזקוהסרט "המתיקות שאחרי" (משנות ה 90) שכולו אנלוגיה לסיפור של החלילן מהמלין .
אומר זאת כך: הבחורה יפיפיה והכל טוב...אבל רגליה לא משהו אז פלטפורמות הן צורך מובן ומכמיר לב. באמתלמה הודיה מתעקשת ללכת על פלטפורמות ? היא נראית כמו קאובוי עם טחורים.
הבחורה יפהפיה רק אחרי 3 שעות איפוראומר זאת כך: הבחורה יפיפיה והכל טוב...אבל רגליה לא משהו אז פלטפורמות הן צורך מובן ומכמיר לב. באמת
נותר לנו רק לצחוקחחחחחחח
יא, הרגת אותי.
אני צופה חצי קלאץ' בגלל הצינזורים - עומר ושלי קצת מרוחקים, לא?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.