westlife rules
New member
שרשורררררררר קיאן!../images/Emo143.gif
לכבוד ט"ו בשבט (
,
,
,
)אני יעשה שרשווווורון של קיאן (יש קשר בין קיאן לט"ו בשבט??! לאאאאא....) חחחחחחחחחחחחח...... סתם זה רק תירוץ אבל אני עושה שרשורון!! לאאאאאאאאאאאאא להפריע אחרת אני ירביץ לכם עם
!! או אני ישפריץ עליכם עם
!!! זהירווווות!
לכבוד ט"ו בשבט (