שריתוש
ביקשת? קיבלת

חמניה1

New member
אפרופו הערוץ הישראלי

עוד מישהו מכור לבמרחק נגיעה או רק אני?
 
מדובר

על שתי משפחות שגרות בדירות דלת מול דלת בבני-ברק. משפחה של דתיים חרדים שיש לה בן ובת ומשפחה של עולים טריים מרוסיה שיש להם בן ובת. הבן מהמשפחה הרוסית שרת בצבא, השתחרר ועובד בניקוי חלונות בבניינים רבי קומות. משפחתו מגיעה לארץ והוא שוכר להם את הדירה בבני-ברק וגם מפרנס אותם. הבת של המשפחה הדתית בת 18 ומשפחתה משדכת אותה לבן של יהלומן עשיר ומפנטזת על העושר שיפול בחלקה של הבת וגם בחלקם. רק מה? הבן של הרוסים והבת של הדתיים מתאהבים, הענין נודע אצל הדתיים, השידוך מבוטל וקמה סערה גדולה ברחוב הדתי ששולח בריונים להכות את הבן של הרוסים. כמובן שיש גם התפתחויות משנה לאורך הפרקים בנוגע לשתי המשפחות בעצמן. הכל לקוח מהיומיום, אין בסידרה יריות ומרדפים, אין בה עושר ופאר, אין בה התלבטויות קיומיות תל-אביביות, אין בה שמאלנות ומחאה נגד הכיבוש, אין בה דיאלוגים מתחכמים ואין בה חתיכות ערומות. היא פשוט סיפור רומאו ויוליה ישראלי ובגלל זה היא מדברת אל כולם.
 

Mrs G

New member
ת'אמת ?

חופשי הייתי הולכת על מוטי כץ ולא על זוריק.
 

Mrs G

New member
נראה לך שיחתנו אותה עם החוזר

בתשובה, או עם זוריק ? אני בעד מוטי כץ, מקווה שאבא שלו יתרצה.
 
עד כמה שהבנתי

ואני לא מבינה כלום בעולם המושגים החרדיים, עכשו, אחרי שהיא היתה ביחידות עם מישהו לפני החתונה היא נחשבת לפגומה וכך גם כל משפחתה, בגלל זה אחיה היה כל כך נסער ואמר שזה הסוף של כולם. כך שאין סיכוי שמוטי כץ שלך יתחתן איתה. בגלל זה אמרתי שהוא פנוי, מה עוד שאבא שלו יהלומן, לכי על זה. גם לא נראה לי שאדון זוריק יחזור בתשובה, אולי הוא בהאי עכשו, אבל כשזה מגיע לחיי היומיום זה לא יחזיק. הפתרון היחיד שלהם להיות ביחד נראה לי ענין הבריחה יחד, כלומר להתנתק משני העולמות מהם הם באים ולחיות יחד בעולם משלהם. זה נורא כמובן להתנתק מהמשפחות, אבל אני לא רואה פתרון אחר.
 

Mrs G

New member
אבל מוטי כץ הוא אחר.

הוא לא רואה עצמו ממשיך בישיבות, הוא עשה כבר מלא פגישות כאלה טרום חתונה - גם הוא לא בול דתי סטנדרטי. אני חושבת שהוא ישכנע את אבא שלו. אם היא תברח עם זוריק - היא תאבד את אבא ואמא , ואני לא אוהבת את זה. זאת סדרה ריאלית, אז הכל הולך לקראת חתונה פנים עדתית, אבל מצד שני - זאת תוכנית שהופקה ע"י גשר, לא נראה לי שהם יתנו למסר של בריחה ושל "האהבה תנצח", להמריד עליהם את המגזר הדתי. אולי, אם ההורים שלה יבינו שהשד לא כל כך נורא, תהיה שם חתונה מבלי לברוח. צריך להיות בסוף מסר של איחוד.
 
אבל היא לא אוהבת אותו

הסידרה נעשתה בסימן צו פיוס, לכן אני חושבת שהיא וזוריק יהיו ביחד, מה שלא ברור זה באילו נסיבות.
 

Mrs G

New member
יש לי , יש לי, יש לי

עם ההצלחה של הסדרה - אי אפשר להתווכח ולכן - אני מהמרת על עונה שניה. עונה שניה + צו פיוס = זוג מעורב ואיך אפשר לחיות בכל זאת בהרמוניה.
 
קניתי

יש זוגות כאלה והיה אפילו אחד מפורסם שלרוע המזל כבר לא קיים, הוא נהרג. הוא היה חילוני והיא דתיה והסתדרו מצוין.
 

Mrs G

New member
אני, אני, אני

והשבוע זה יהיה הפרק האחרון , מה חבל. אם יהיה לי זמן ואם זותי ירשה, אני אצרף פה קישור לכל אותם אנשים, כמוני - שאין להם הערוץ הישראלי בבית, ועדיין יועלו לראות את כל הסדרות בארץ - במרחק נגיעה, מסודרים, ארץ נהדרת ועוד כל מיני סרטים ישראליים , חדשים יותר וחדשים פחות , ולא - זה לא אימיול לא צריך לחכות ימים, רק להוריד את הפרק (ענין של חצי שעה) ולצפות.
 

Ronit FL

New member
../images/Emo99.gifאיזו סידרהההה

מעולם הרוסית לא נשמעה סקסית יותר....
 

yada yada

New member
ברור גם אני...

במיוחד אהבתי שזוריק מדבר עם רוח'לה ברוסית...
 

Mrs G

New member
ציפי, ציפי

אפשר לחשוב שכל העולות מרוסיה משאירות מאהב באדמת המולדת, הבעלים שלהן רופאים והבנות שלהן יפות כמו לוסי דובינצ'ק.
 
למעלה