קישורים רלוונטיים עם קצת היסטוריה ותמונות
מהבלוג של גיא שחר:
http://guyshachar.com/content/heb/2015/carmelit-haifa-technical-issues/
http://guyshachar.com/content/heb/2015/carmelit-cable-replace-behind-scenes/
קישורים רלוונטיים עם קצת היסטוריה ותמונותעכשיו אפשר רק להצטער שאין מערכת שלישית
ב 1959 הופעלו 2 מערכות צרפתיות(יצרן Brissonneau & Lotz היום Alstom) וב 1968 נמסרה מערכת שלישית כמעט זהה(יצרן CIMT-Lorraine היום Alstom); שלושתן הוצאו משימוש ב 1987 ו 1992 הופעלו 2 מערכות שווייצריות חדשות((יצרן Von Roll), אבל עד היום לא נרכשה מערכת שלישית........חבל!
במערכות מסוג זה אמורים להשתמש בחומרים כבים מעצמם(Self-extinguishing) ו/או לא מובילים להבה.....אז מה קרה?
האם שלדות בלבד ניזוקו או גם חוגונים?
״ספור״ להוציא את הקרונות שנפגעו: צריך להרים את לוחות הבטון בככר פאריס המשמשים כתקרה לדפו של הכרמלית.
מהבלוג של גיא שחר:
http://guyshachar.com/content/heb/2015/carmelit-haifa-technical-issues/
http://guyshachar.com/content/heb/2015/carmelit-cable-replace-behind-scenes/