שרימפסי - קל"ב אבל לא עד כדי כך

ברוזונת

New member
שרימפסי - קל"ב אבל לא עד כדי כך

נכון ששרימפסי נחשב כקל"ב ויש לו מחירים יחסית זולים לשאר מסעדות פירות הים, אבל כאשר מסתכלים על זה מקרוב זה מובן למה. בצהריים תקף אותי חשק אדיר לפירות ים ועקב התעצלות וחוסר זמן לנסוע עד לפירותיה (יענו כמו מעדניה - פירותיה
) החביבה בת"א הוחלט לנסות את שרימפsea. כאשר הגעתי המקום היה שומם.. שתי מלצריות בגיל הטיפש עשרה ושף. מעיון קל בתפריט (עדיין לא התחילו עם התפריט הישן) היה נראה שיש מה לנסות. נדגמה מנה בשם "ויוה פראנס" - מנה שיכולה להיות הצלחה אבל גם אכזבה - הגדרתה לבתפריט היתה מיקס פירות ים ברוטב שמנת. המלצרית הגדירה מיקס = שרימפס וטבעות קלאמרי. (לאן נעלמו המולים והראשי קלאמרי
?) בכל מקרה הוסיפה שזה בא רוטב שמנת נקי בתוספת תיבול שום. מחיר - 39.90 ש"ח בנוסף נדגם "צ'יפס" - מיני תפודונים (תפודוניניניניניייייייים) שנאפו וטוגנו טיגון קצרצר על מנת לתת קרנצ'יות. בתוספת מעט מלח (רגיל, כאן לא שמעו על בריטני) - מחיר 10 ש"ח. ובתוספת דיאט קולה - 8 ש"ח. אז מנת המיקס כללה - 6 שרימפסונים ורדרדים שהיו עשויים טוב רק קצת קשים. וכן כ-10 טבעות קלאמרי שהיו צמיגיות. הרוטב היה דליל מדי, הזכיר לי כל מיני שלוליות שנתקלתי בהן בחיי.. הצלחת היתה גדושה ברוטב שהכיל פלפל שחור טחון (לטעמי עדיף לבן) והמון סומאק שהעניק לרוטב טעם חמצמץ ועוד המון שום טרי שנכתש פנימה (חבל שלא בושל קצת עם הרוטב) ועירית קצוצה. יין לבן לא היה. הרוטב היה יכול להשתדרג ע"י הוספת פטריות פורצ'יני או אפילו שמפניון. התפוחי אדמה היו עדיין קצת קשים מבפנים אך היו מעולים עם הרוטב ביחד. בקיצור - ניתן לסכם כמקום נחמד אך יש מקומות יותר טובים עם דילים מעולים בחירים לא פחות טובים. כנראה שהמחיר כאן בא על חשבון איכות הפירות ים. סה"כ 56.90 ש"ח. בפעם הבאה ניסע לת"א או שאולי ננסה את ג'קו..
 

ננה f

New member
אני לא מאמינה.. עשית את זה ..דגמת..

מצטערת שלא יכולתי להצטרף.. נסיבות משפחתיות לא נוחות..
כל הכבוד ליוזמה. נפילה
בפירות ים במסעדה שמתיימרת להתמחות בזה, זולה או לא זולה.. חבל שכך.גם דרמבוי לא התלהב.. התפריט החדש עדיין לא בפנים אבל זה לא משנה דבר.. בהתרשמות מהתפריט איך מנות הדגים שלהם נראות? מבטיחה בהתנסות הבאה להיות שם איתך.. ו-
לעקיצונת על המלח.
ננה
 
למעלה