שרות מהיר ואדיב
כאשר נגשנו רעיתי ואני ל"רהיטי ליקר" לקנות סלון לא היינו בטוחים בקשר לצבע העץ בסלון מדגם "פרעה". המוכר,יעקב, שהוא גם מנהל החנות אמר לנו שאת צבע העץ, במידה ולא נאהב את הצבע שביקשנו כי לא היתה דוגמא שלו בחנות, ניתן להחליף תוך 48 שעות בלי בעיה. למזלנו ביקשנו שיכתב בהזמנה שניתן להחליף את צבע העץ. כאשר קיבלנו את הסלון. הצבע אכן לא התאים לסלון או לצבעי הבית. כאשר התקשרנו לשם לבקש שתבוצע ההחלפה לא היה קל להשיג את מנהל החנות, ורק לאחר יום הצלחנו לדבר איתו והוא אמר שזה יקח כשלושה שבועות, כששאלנו לסיבה לכך הוא התחיל לומר שהוא בכלל מצטער שהוא מכר לנו את הסלון וכו´. אנחנו חיכינו לסלון שרצינו ויצרנו קשר מחדש כעבור שבועיים לוודא שהסלון אכן יגיע, ואז הם אמרו שיש עם זה בעיה, ושלא ניתן להחליף בקלות את העץ. כאשר פנינו לבעל החנות, איגור, הוא הבטיח שהוא יטפל בנושא הזה אישית, הוא הבטיח שיקחו את הסלון אליהם להחלפת העץ ובזמן הזה יספקו לנו ספת תלת, אך בשל כך שהמן היה לפני ראש השנה הוא אמר שבגלל הלחץ הם יבצעו זאת אחרי ראש השנה. מסכת הטירטורים נמשכה עד אחרי סוכות ואז נאמר לנו שבגלל הבעיות מכינים לנו סלון חדש. ביקשנו תוספת של רגל בספת התלת כיוון והספה שוקעת (רגליים רק בצדדים) והובטח לנו שנקבל בלי בעיה. אפילו חתמנו על ההזמנה החדשה בפקס. כעבור חודש (18/11/01) הגיע הסלון, הפעם צבע העץ הוא הצבע הנכון, אבל צבע הבד שונה וזכר לרגל הנוספת אין. אנחנו עדין עם הסלון הישן שקיבלנו מהם ורק בזכות הסבל שיש לו את הפלאפון של בעל החברה (לא ניתן כמעט לדבר עם בעל החברה או מנהל החנות, תמיד הם עסוקים או שלא נמצאים ליד טלפון או שלא נמצאים בחנות, בטלפון בדרך כלל דיברנו עם המזכירה שלא יכלה אף פעם לעזור וגם לא עם שירות לקוחות כי היה מדובר בהבטחה של מנהל החנות ורק הוא יכול לטפל בזה ולא אף אחד אחר), הצלחנו להשיג מישהו מהם וכמובן אמרו שיקח עוד חודש עד שירכיבו לנו סלון חדש. מאז הקניה חלפו כחמישה חודשים ועדין לא רואים את הסוף.
כאשר נגשנו רעיתי ואני ל"רהיטי ליקר" לקנות סלון לא היינו בטוחים בקשר לצבע העץ בסלון מדגם "פרעה". המוכר,יעקב, שהוא גם מנהל החנות אמר לנו שאת צבע העץ, במידה ולא נאהב את הצבע שביקשנו כי לא היתה דוגמא שלו בחנות, ניתן להחליף תוך 48 שעות בלי בעיה. למזלנו ביקשנו שיכתב בהזמנה שניתן להחליף את צבע העץ. כאשר קיבלנו את הסלון. הצבע אכן לא התאים לסלון או לצבעי הבית. כאשר התקשרנו לשם לבקש שתבוצע ההחלפה לא היה קל להשיג את מנהל החנות, ורק לאחר יום הצלחנו לדבר איתו והוא אמר שזה יקח כשלושה שבועות, כששאלנו לסיבה לכך הוא התחיל לומר שהוא בכלל מצטער שהוא מכר לנו את הסלון וכו´. אנחנו חיכינו לסלון שרצינו ויצרנו קשר מחדש כעבור שבועיים לוודא שהסלון אכן יגיע, ואז הם אמרו שיש עם זה בעיה, ושלא ניתן להחליף בקלות את העץ. כאשר פנינו לבעל החנות, איגור, הוא הבטיח שהוא יטפל בנושא הזה אישית, הוא הבטיח שיקחו את הסלון אליהם להחלפת העץ ובזמן הזה יספקו לנו ספת תלת, אך בשל כך שהמן היה לפני ראש השנה הוא אמר שבגלל הלחץ הם יבצעו זאת אחרי ראש השנה. מסכת הטירטורים נמשכה עד אחרי סוכות ואז נאמר לנו שבגלל הבעיות מכינים לנו סלון חדש. ביקשנו תוספת של רגל בספת התלת כיוון והספה שוקעת (רגליים רק בצדדים) והובטח לנו שנקבל בלי בעיה. אפילו חתמנו על ההזמנה החדשה בפקס. כעבור חודש (18/11/01) הגיע הסלון, הפעם צבע העץ הוא הצבע הנכון, אבל צבע הבד שונה וזכר לרגל הנוספת אין. אנחנו עדין עם הסלון הישן שקיבלנו מהם ורק בזכות הסבל שיש לו את הפלאפון של בעל החברה (לא ניתן כמעט לדבר עם בעל החברה או מנהל החנות, תמיד הם עסוקים או שלא נמצאים ליד טלפון או שלא נמצאים בחנות, בטלפון בדרך כלל דיברנו עם המזכירה שלא יכלה אף פעם לעזור וגם לא עם שירות לקוחות כי היה מדובר בהבטחה של מנהל החנות ורק הוא יכול לטפל בזה ולא אף אחד אחר), הצלחנו להשיג מישהו מהם וכמובן אמרו שיקח עוד חודש עד שירכיבו לנו סלון חדש. מאז הקניה חלפו כחמישה חודשים ועדין לא רואים את הסוף.