שרות ההובלות של שקם אלקטריק גרוע מכל

ארנסטה

New member
שרות ההובלות של שקם אלקטריק גרוע מכל

עלפי המלצתכם קניתי מקרר ליבהר. ממש נפלא. שווה. אך האכזבה הגדולה היתה משירות ההובלות של שקם אלקטריק עלידי חברת לוגיסטים. 1. עד 13 בצהרים חרף כל ההבטחות אי אפשר היה לאתר את המוביל ולדעת מתי יגיע .הסברתי את בעייתי האישית הם ניסו אך לא צלח. הסיבה התבררה בדעבד. יש שרשרת של קבלני משנה ויד ימין לא קורה אפילו ליד שמאל. המובילים הם ממזרח ירושלים, מפחיד הבעליל. 2. אין להם ציוד מקצועי והכל אילתור. והרי הם מובילים מוצרים יקרים.3. לאחר שעזבו הקירות היו משופשפים ופינות שבורות וכן מלוכלכים בשחור מכפפות עבודה מלוכלכות בגריז. טוב שהיה השיפוצניק בבית. זה עלה עוד ליכלוך כסף עבודה ו?עוגמת נפש. שתי מסגרות עתיקות של תמונות ניזוקו. מזל שיש לי מומחה שתיקן. רק כסף כאב לב ביזבוז זמן. מה אתם אומרים? הכל חפיף? גם כאן הרבה פירסומות. אין קשר בינהן לעובדות. למדתי פרק בהובלות. אוליאלמד משהו למעם הבאה. המובילים עצמם היו אדיבים ומאד השתדלו והם בטח לא אשמים שאין ציוד ראוי ושיש להם קבלני משנה וכו. הם קיבלו גם משקה צונן וגם טיפ יפה כי אצלנו לא דורכים על החוליה החלשה וזו הסיבה שאנו מעלים את הביקורת כאן ויזהרו הקונים הבאים ויסכימו לרכש מוצר רק כשענין ההובה מסוכם ומוסכם בכתב. הגזמתי?
 
ארנסטה - אנא צור קשר

שלום רב, ראינו את תלונתך ונשמח לבדוק אותה . נודה לך באם תשלח פרטיך, כולל מס טלפון והכינוי בו השתמשת בפניה זו, לכתובת: [email protected] בברכה שירות לקוחות שקם אלקטריק
 
ההודעה שלך "מקפיצה" אותי. אני עוקב תקופה דיי ארוכה אחרי ההמלצות לגבי המותג שרכשת. אני מאוד מעריך את ההמלצות של "לאן", ומתגובות ששמעתי לגבי המקרר הזה, הוא בהחלט ממולץ. אבל, כל זה, לא שווה אם לא מסוגלים להביא לך אותו הביתה שלם. אני מאוד מקווה שההודעה כאן תגרום לטיפול שורש בבעיה שעלתה.
 

ארנסטה

New member
תודה לך וזו היתה כוונת המשורר בהעלאת הנושא.

במדינה הכל קומבינות? קונה מוצר יקר ועדיין מסתבך.
 
בעת "הקפצה" מים קרים מאד עוזרים

מה הקשר בין איכותו של מוצר לבין הסבל שהוביל אותו ? נכון יגידו האומרים כי צריך סבלים טובים ואינטילגנטיים ( אני מסכים ) אבל איפה בדיוק הם נמצאים ? מי הם סבלינו ? וחוץ מזה - על כל צרכן מאוכזב ולא חשוב ממה גם אם מהסבלות יש כמה צרכנים מרוצים שאפילו תשר טוב לסבל שאני מציע להגדירו המוביל מעניקים לו בלב שלם. אז רק בגלל ששם המוצר ליבהר קופצים ?
 
אני לא מאמין שאתה כותב את זה. אני רוצה לראות אותך קונה רכב חדש למשל. וכאתה בא לקחת אותו, בדיוק פורקים אותו מהמשאית גרר תוך חבטות ... כן, זה מכות שלא רואים בשלב הזה, רק שאחרי שנה יספרו לך שאחד המתלים הרוס, וזה בטח לא כלול באחריות כי אתה נכנסת לבור, וזה לא מכוסה. להמשיך ? אני מאמין שמוצר טוב מתחיל מתכנון טוב, ביצוע לא פחות טוב, איך , ובאיזה צורה הוא מועבר אילך, ומי שנותן לך שרות בכדי לשמור שהוא יעבוד כמו שצריך. לפני חודש היה לי מקרה מאוד לא נעים עם אריזה של ציוד מאוד יקר שנשלח באריזה לא מתאימה, אני צריך להאשים בזה את חברת התעופה ? את הסבלים בנמל התעופה ? את השליחים בארץ ? אני טוען, מי שמוכר מקרר איכותי, ובמחיר גבוהה ממוצרים דומים, שידאג גם לחברת הובלות שיודעת להעביר קודם כל תבניות עם ביצים....
 
חובב ידידי

בשאלה הפילוסופית אין לי אף שמץ של מחלוקת עם מה שאתה מביע . אבל כאשר משתתף בפורום מספר באופן אוטנטי על מקרה אישי תוך כדי שימוש במדיה" שלנו " לכותרת כל כך גורפת ומאשימה ארגון שלם מפואר ובעל מוניטין רב המשרת עשרות אלפי צרכנים בינהם גם כאלה שהם שבעי רצון מאד וקנה מוצר ( מה הקשר לאיזה מוצר או מותג - למה לשייך ? ואם היה רוכש מקרר טורקי עממי ששמו BEKO לדוגמא, אז הצרכן הזה אינו זכאי למוביל טוב) הדוגמא שלך על רכישת רכב חדש נכונה אבל אם היית כותב רכשתי סובארו חדשה זה לא היה הוגן .
 

ארנסטה

New member
ועדיין המקרר

אין ספק שאם זה היה קורה לך היית מגיב אחרת.נכון ששרות טוב מגיע לכל קונה בכל סכום. אינני משוויצה על קניית מוצר יקר אחרי מקרר בן 25 שנה שהלך לעולמו. עשיתי מאמץ לקנות ליבהר בשל מידותיו שתאמו לגומחא הצרה שהיתה נתון. החנות של שקם אלקטריק מפוארת השרות טוב מאד עד ההובלה. לא פרטתי את כל הפרטים אלא את העיקר. בנושא זה יש הרבה לשפר.את הבזק ספגתי ואינני מבקשת כל פיצוי .רציתי להתריע שהקונה ידאג שגם נושא זה יסוכם בכתב בכל קניה בכל חנות או חברה שהיא.אם אתה כלכך דואג לשקם אלקטריק ויורד עלי ,אולי יש לך השפעה שהענינים יסתדרו על הצד הטוב ביותר. תם ונשלם.
 
ארנסטה אני לצדך

אין בלבי חס וחלילה דבר נגדך ועגמת הנפש שנגרמה לך . אין בליבי גם שום דבר בעד לקדם אינטרסים צרים של גופים מסחריים לרבות אלה של השקם. אני בעד הגינות. ואם רוצים לשתף את החברים ולעזור להם להקפיד על חולשות של מישהו ניתן לעשות זאת באופן הוגן .
 

ארנסטה

New member
לא מבינה מה בדברי לא הוגן. אנא הסבר. תארתי

עובדות ועדין לא את כולן. הראית אתמול בחדשות ערוץ עשר את הכתבה על מוסכי ההסדר. גם בזה נפלתי והבנתי העניין עוד לפני הכתבה. לצערי כל המדינה קומבינות. השאלה האם אתה בצד המקמבן או המקומבן!
 
אנחנו עדיין ממתינים לפרטייך כדי שנוכל לבדוק

את המקרה לגופו ולהפיק לקחים באם אלה נדרשים. בברכה שקם אלקטריק
 
ארנסטה היקרה

א. כדאי שתעני לפניות של השקם -אם ברצונך לסייע להם להשתפר זה חלק מההגינות עליה אני מתייחס. בעייתך היא טיב ההובלה והנושא הוא מובילי ישראל . המוביל שעליו אנו מתייחסים הוא בורג במכונה גדולה אותה חברת הובלות פועלת גם בשרותם של גופים מסחריים נוספים והם מובילים גם מוצרים לרבות מקררים של יצרנים שונים כך שהרלוונטיות של שקם וליבהר אינם במקומם אלא רק כהערת אגב אפשר להזכירם אבל כותרת כל כך גורפת כפי שאת רשמת אינה הוגנת משום שבאותו זמן לקוח שלהם במקום אחר קיבל מוצר ע"י מוביל אחר והיה מאד שבע רצון. אז כדאי להיות הגונים ןהוגנים. אגב דיון בנושא הובלות בכלל רצוי ואף כדאי להעלות גם כאן בפורום
 

yrnkrn

New member
אריזות והובלה...

קנינו לאחרונה ספות מאיקאה במבצע. הספות הגיעו ארוזות בשכבות על גבי שכבות של ניילונים, קרטונים וריפודים מודבקים היטב אחד לשני שלקחו זמן רב למדי להסיר. אני לא מתלונן כלל אלא מתפעל מהמחשבה וההשקעה באריזה נאותה של מוצר שעובר הובלה כדי למנוע שריטות מכות וכיו"ב.
 
חובב היקר - למה אתה עושה לי את זה ?

אשמח מאד להשתתף באופן פעיל בדיון כזה אם וכאשר יועלה ע"י משתתף שנדרש באופן אוטנטי להובלה או שנפגע בכל צורה שהיא בהובלה - יכול להיות דיון מאד מעניין.
 

שיר ורד

New member
הבעיה לא רק של חברת ההובלה

הבעיה היא קודם כל של הרשתות והחנויות שמזמינות את חברת ההובלה. זה מתחיל בשלב של איתור מובילים פוטנציאליים, שבו על הקניין לבדוק מספר תכונות בסיסיות לפני שהוא מוכן להכניס לרשימה חברה, (כמו למשל ביטוח, ציוד הובלה, מספר כלי רכב, מספר מובילים בכל רכב ואפילו קיום רמפה הידרואלית להעלאת והורדת המכשירים מהרכב). זה ממשיך בחוזה שצריכה החברה לחתום עם כל מוביל כזה ובו הוא צריך להתחייב על רמת שירות הכוללת עמידה בלוחות זמנים, ביטוח מתאים בגין נזקים שיגרמו המובילים למובל, ללקוח או לצד ג, התחיבות לא להפעיל קבלני משנה וכדומה. החברה צריכה גם להמשיך ולעקוב אחרי המובילים (למשל ביקורות פתע בנוקדת האספקה, פניה יזומה בטלפון למדגם לקוחות לבדיקת איכות השרות) וכמובן טיפול ענייני בתלונות לקוח.זה אומנם עולה קצת כסף ויתכן שזה ייקר את עלות ההובלה ב 30 שקל, אבל זה מה שמצפים הלקוחות מרשת גדולה או חנות יוקרה ובגלל זה הם מוכנים לשלם קצת יותר מאשר במחסן של המתחרה.
 

שונמיתה

New member
צודק. חוץ מ"להתחנן"שתיתן פרטים (אם אכן התלונה

של אמיתי) הם עשו הכל. אבל תמיד יש לקוחות שכועסים קצת בגלל סיבה אמיתית אבל מנפחים את הסיפור הרבה מעבר למימדיו האמיתיים!! הרבה סימני שאלה יש בסיפור שלה: למשל, איך מהובלת מקרר הגיעו לתמונות...? נווווו....
 
למעלה