שרון בדרך להתרסקות מוחלטת
וזה בגללו! אם הוא יעשה צעד 180 מעלות לכיוון השני- יבטל את תכנית ההתאבדות הזו שלו, ויכריז ומיד גם יתחיל לבצע עקירה מוחלטת של הטרור, הדברתו והבסתו, אז זה מה שיציל אותו מריסוק מוחלט. מה הסיכוי כיום לכך? אפס אחוזים!
וזה בסדר, אני רוצה את פייגלין, לא צריך לפחד מכך, להיפך צריך לשמוח שקם מנהיג יהודי אמיתי!
וזה בגללו! אם הוא יעשה צעד 180 מעלות לכיוון השני- יבטל את תכנית ההתאבדות הזו שלו, ויכריז ומיד גם יתחיל לבצע עקירה מוחלטת של הטרור, הדברתו והבסתו, אז זה מה שיציל אותו מריסוק מוחלט. מה הסיכוי כיום לכך? אפס אחוזים!