שקיפות עורפית תוצאות

rain7

New member
שקיפות עורפית תוצאות

כתבתי בצהריים אבל אני רואה שההודעה נמחקה או לא עלתה בכלל...
כנראה בן ובת... ראיתי בולבול אחד בוודאות. השקיפות של הבן 1.38 משוקלל עם הגיל 1 ל 6000 והבת 2.31 משוקלל 1 ל 1054. הרופא אמר שהתוצאה הראשונה מצוינת והשניה בינונית... הבנתי שעד שלושה מ"מ זה תקין! מה דעתכן??
 

rain7

New member
ושאלה לגבי הסקירה

המליצו לי בתל השומר לעשות סקירה בשבוע 15, הרופא שאצלו הייתי היום בשקיפות לא פנוי בתאריכים האלו ויחפש לי תור, השאלה אם קריטי לעשות את זה אצל רופא מוכר וזה שעשיתי אצלו שקיפות או שאפשר לעשות את זה דרך הקופה שקבעו לי אוטומטית לשבוע 16 במכבי בהדר יוסף, לא יודעת אצל איזה רופא. מה דעתכן?
 

rain7

New member
רעיון טוב אעשה זאת

תודה!
אגב אם אני רוצה לעשות את הסקירה בתל השומר (מטופלת שם במרפאת הריון בסיכון והם המליצו לעשות אצלם) כמה בעייתי יהיה להשיג טופס 17 לצורך העניין?
 
לא יודעת לענות לגבי המדידות,רק להגיד שהתרגשתי בשבילך


השלב הזה של הגילוי הוא מדהים ומרגש. מקווה שתכף תענה מישהי שמכירה את הסטטיסטיקות. אני זוכרת במעורפל שמה שכתבת נכון, אבל אני לא בקיאה בזה. בכל מקרה, אם הרופא לא התרגש מזה, או הפנה למעקב מיוחד, אז כנראה שבאמת אין על מה.. אם את לא רגועה, מקסימום תבררי טלפונית שוב.
 

rain7

New member
הרופא היה לא ברור

כמעט חטפתי התקף לב כשהוא כל כך התעכב עליה ולא דיבר, בסוף הוא אמר שהמדידה של הבן מצויינת ושל הבת פחות, "בינונית". אבל הוא לא היה רץ למי שפיר בגלל זה. שזו בחירה שלי... לפעמים רופאים לא מבינים שהמילים שהם בוחרים ממש קריטיות... מחיפושים באינטרנט הבנתי שתוצאה של 1 ל 300 ומטה מצריכה מי שפיר, המחמירים הולכים גם עם 1 ל 500, אז התוצאה דווקא טובה והחלטתי שאני נרגעת ולא הולכת למי שפיר. אני בת 28 והסיכויים מאוד נמוכים ואני מעדיפה לא לסכן את ההריון בבדיקה פולשנית. כמובן שאם התוצאה היתה גבולית או מעל 3 הייתי עושה.

מדהים איך מנקודה קטנה בשק שחור הם ממלאים עכשיו את כל השק!
 

Gitit7

New member
שקיפות עורפית

היי, איזה מרגש! גם אני לא מאמינה ששני הבנים שלי היו פעם שקים שחורים על מסך פלזה ענק


שקיפות עורפית של עד 3 מ"מ נחשבת תקינה.
את צודקת לגבי הרופאים. יש כאלה שגם ממלמלים מושגים ולא מסבירים את עצמם, לכן חשוב לצאת מבדיקות כשאת בטוחה שהבנת את הכל, ואם עולה לך שאלה בהמשך, אל תהססי להתקשר למרפאה או להתייעץ עם רופאים אחרים. זה ההריון שלך והוא הדבר הכי חשוב לך עכשיו.

לגבי איך לקרוא את התוצאה של 1:1054, אם אישה מקבלת תוצאה כזו המשמעות שלה היא שמתוך 1054 עוברים, אחד מהם היה לוקה בתסמונת דאון ו 1053 היו בריאים. צריך לזכור שזו סטטיסטיקה ולא מדע מדויק וישנם פרמטרים נוספים לבדיקה כמו נוכחות של עצם אף שמפחיתה את הסיכון.
אני בגישה שלך, שאם אין חשד סביר בנוכחות ממצאים מדאיגים, לא צריך למהר לבדיקות פולשניות ואם הרופא שלך לא אמר בפירוש שהוא ממליץ, אז כנראה שהוא גם לא מודאג.
 

כתומונת

New member
לא יודעת לגבי התקינות אבל לגבי הרופא, ממליצים דווקא להחליף

ושאלה נוספת שלא קשורה לשאלה שלך - ראית בולבול?? כאילו ראית בעצמך בלי שאמרו לך?
אני עושה שקיפות ביום שני, שבוע 11 + 5. אני מתה שיגידו לי מה המין אבל בהריון הקודם אותו רופא לא הסכים להגיד ועכשיו זה גם בשבוע קצת מוקדם לא?
באיזה שבוע את עשית?
 
למעלה