שקיעה וונציאנית

Olegis

New member
שקיעה וונציאנית

מספר תונות שצולמו בוונציה לפני כשלושה חודשים.
 
מענינות אחת אחת:

הראשונה - הריק הגדול הכתום מעורר מחשבה,והחלוקה לשלוש איכויות צבע-ברור וחד,מעורפל וריק גם מעניין.עוד לא החלטתי אם החלק הריק גדול מדי ואמור להפריע לי,או שלא:) אבל - בהחלט יפה. השניה - ממש כמו ציור עדין.אז אהבתי,כמאמר המשפט:צילום=ציור באור.אז זו בדיוק התחושה שקיבלתי. השלישית-צבעים מדהימים וחלוקה מענינת.אולי הייתי מצלמת בעדשה ממש רחבה,כי זו מסוג התמונות שגורמות לי לבהות ו'לשקוע' בתוכן,כמו 'לאבד בתוכן את מחשבותי',או משהו כזה,אם הבנת אותי,ותמונה רחבה יותר משביחה את ה'אפקט'-בעיני,כמובן. סה"כ:אחלה.מאוד אהבתי.
 

ירוןבן28

New member
אחלה תמונות אבל...

אין לי שום רקע בצילום ובכל זאת, קראתי לא מזמן שקו אופק רצוי לצלם בשליש העליון או התחתון של התמונה. במקרה הזה מדובר בחצי תמונה. מה נכון? האם יש בכלל נכון בצילום?
 
שים לב שיש חלוקה לשלושה גבהים

לא אחידים.יש שלישים.לפחות לפי מה שאני רואה כאן:) זו הפרשנות של הצלם ל'חוקים הקשיחים' משהו, שהם בכלל בעצם 'נקודת התייחסות רצויה' ולא חוק 'קדוש' בל יעבור.
 

z2s3

New member
הראשונה פנטאסטית ! שילובי צבעים

מדהימים של זהב עדין ומלכותי...כיאה לוונציה ! העץ בימין להעיף מהר בחיתוך , לטעמי ! השלישית יפה אבל לא כל כך וונציה , כי האובייקטים רחוקים מידי וניבלעים...
 

frikin shin

New member
שניה ../images/Emo45.gif

שלישית גם מאוד יפה לדעתי ואת הראשונה פחות אהבתי, למרות שכולם מצוינות. אהבתי את השניה כי היא נראית ממש כמו ציור ויש בה קצת מהכל.. בתים, אופק, ים, אוניה, צבעים נהדרים בשמיים כמובן ומרגישים שזה ונציה לעומת השלישית שהצבעים בה מקסימים מקסימים וזו תמונה מקסימה אבל פחות ונציה. ככה או ככה שתי התמונות האחרונות מצוינות לדעתי. לראשונה לא הצלחתי להתחבר..
 

Olegis

New member
תודה רבה לכל המגיבים

וונציה היא אכן מקום מדהים (ובכלל איטליה) - מאז שחזרתי משם לפני כשלושה חודשים, אני לא מפסיק להתגעגע ...
 
סידרה יפה

התמונה הראשונה לוקחת. מאד מיוחד ושונה הצבעים הקונטרסטיים של הקרוב והרחוק. נראה כמו צללית על קיר. מושך מחשבה וצפייה נוספת. השניה כמו שאמרו כמו ציור עדין. הייתי רוצה יותר רזולוציה. השלישית יפה והייתי רוצה את התמונה לרוחב או כמו שאמרה איריס - פנורמית.
 
למעלה