שקיות וואקום ומגנן שאלות ניקוי

קומנט

New member
שקיות וואקום ומגנן שאלות ניקוי ../images/Emo13.gif

1. במידה ומישהו מכיר ו/או משתמש בשקיות וואקום למזעור מקום האחסון, אשמח לדעת : א. ראיתי שהמחיר הממוצע לשקית הוא כ 12 ש"ח, האמנם ? ב. האם כל שואב אבק יתאים למשימה ? ג. האם הביגוד לא יהרס ? (אם הוא יתקמט בתהליך שאיבת הוואקום, וישאר כך למשך זמן רב) ד. האם השקיות עמידות לאורך זמן, או שהן סוג של חד פעמיות ? (אולי חשוב לשיב לב שרוכשים של חברה מסויימות ?) 2. האם יש חומר מומלץ לניקוי כתמים מהשיש ? (לא ידוע לי הסוג הספציפי של השיש, אבל משהו איטלקי, לא יקר, אלא ממוצע) 3. האם יש חומר מומלץ לניקוי כתמים מהכיור (חרסה) ? 4. כיצד מנקים ספה שהריפוד הוא בד אימפלה ? מדובר בבד שייקר משמעותית את הספה, מכיוון שהוא בד שדוחה כתמים/לכלוך, ואכן עושה עבודה טובה, הבעיה היא שעם הזמן הצטברו כתמים לא כ"כ בולטים, אך נרחבים, שלא ניקינו היטב, וכעת זה נראה לא טוב ויותר בולט. האם יש חומר ניקוי מומלץ (ועוד יותר טוב אם הוא יהיה ספציפית עבור סוג הבד הזה) ? תודה רבה.
 
לכיור - אקונומיקה

לשפוך, ולהשאיר מספיק זמן כדי שהחומר יעבוד. אם במקרה הכתמים הם אבנית/חלודה, חומצה תעזור. כיור חרסה רגיל מקרמיקה יעמוד בכל מתקפה כימית. השיש - אם זה אכן אבן טבעית, הוא בעייתי. חומצה תהרוס אותו.
 

ויקי65

New member
שלום לך קומנט

ברוכה הבאה לפורום הכי נקי ברשת
מחיר השקית אכן סביב ה- 12 שח' השקית אינה חד פעמית וניתן להשתמש בה יותר מפעם אחת. גם ניקול וגם סנו הם שקיות טובות מספיק. כל שואב אבק סדנטרטי מתאים לפעולת השאיבה. אכן יש מצב שבגדים עדינים יתקמטו וידרש גיהוץ לאחר האיחסון בשיטה זו. בלי קשר ממליצה לשים דפי מרכך בין הבגדים במעמד האיחסון כדי לשמור על רייח נפלא בסיום האיחסון. חומר שאני ממליצה לנקות איתו שיש וכיור חרסינה הוא לא אחר מאשר רם ספציאל של סנו בליווי של סקוש ברייט לשפשף לפי המידה הרצויה לסיום הפעולה בשיש יש לנגב עם מטלית רחוצה במים נקיים וסחוטה עד להסרה מוחלטת של שארי הרם. ובכיור לשטוף במים ניתן להעזר במטלית ולהוביל את שארי הרם לפתח הניקוז. ריפוד ניתן לנקות עם מברשת עדינה טבולה בתמיסה העשויה מחומץ ומים 1כוס מים שליש כוס חומץ. (הסוג הכי פשוט של החומץ טוב לשימוש זה) טובלים את המברשת מנערים מעט משארי המים ועובדים באופן שיטתי קטע קטע בכדי לכסות את כל שטח הספה. ממליצה לעשות טיפול זה גם כטיפול מונע באופן סדיר בתחזוקת הבית. שבוע נפלא לך
 
למעלה