שפיכה מהירה

hello dar

New member
שפיכה מהירה

שלום, אני רוצה עזרה לגבי בעיה מאוד חמורה שיש לי. אני גומר ממש מהר, עניין של כמה דקות, זו לא בעיה שהופיע בזמן האחרון, יש לי אותה מאז שאני זוכר את עצמי. אני לא יודע מה הסיבה, ובמשך השנים אני ניסיתי הרבה דברים כדי להיפתר מזה, אבל ללא הצלחה, אני מתבייש ללכת לרופא, ואני לא יודע גם בעצם לאן לפנות בנושא, חשבתי אולי מישהו יוכל לעזור לי פה. ממש חשוב לי שמישהו יעזור לי, אני סובל מהבעיה כבר המון שנים וזה גורם לי לבעיות מאוד רציניות מבחינת קשר זוגי. תודה מראש לכול העוזרים. אני רוצה לציין אם זה יעזור, שחוץ מהנושא של הגמירה המהירה, אין לי שום בעיות נראות אחרות בתיפקוד המיני.
 

שסיון

New member
עצה לטיפול בבעיה

קודם כל אתה חייב לפנות למרפאה לטיפול מיני,אי אפשר לפתור את זה לבד יש כאלו בקופות החולים.לא ברור איזה טיפולים ניסית, אבל הטיפול שעושים במרפאות הוא טיפול התנהגותי.... ללמוד לשלוט על הפליטה...מתחילים במשגל ואחר כך מפסיקים כדי שתוכל לחזור ולהרגע וחוזרים על זה כמה פעמים ומאריכים את משך הגירוי כל פעם בהדרגה וכך אתה לומד להאריך את משך הזמן שעובר עד הפליטה,לפעמים צריך לחשוב על דברים שיסיחו את הדעת....(כל זה אפשרי כמובן עם בת זוג שמבינה ורוצה לעזור, וסבלנית)שיהיה לך בהצלחה
 

hello dar

New member
אממ

אין לי כרגע בת זוג האמת, הבעיה די הפיחה בי פחד להיקשר למישהי בזמן האחרון. וישנם אולי טיפולים אחרים? הטיפול לא נשמע לי נוח מכמה סיבות אישיות.
 

שסיון

New member
מה נשמע לא נוח

העדר בת זוג? בושה? עליה אתה חייב להתגבר... אם אתה רוצה לפתור את הבעיה... באוננות אתה גם גומר מהר?, יכול להיות שלא חייבים בת זוג ואפשר להתאמן על זה בסולו, את זה אני לא יודעת, בשביל זה אתה צריך לפנות למשהוא מוסמך.
 

hello dar

New member
אני גם בתול

אז הבעיה עד היום הופיע רק באוננות. ויש לי סיבות אחרות מבושה וכו', אני באמת מעדיף שלא לפרט, בכול מקרה, אולי אני אפנה למקום כזה, אבל עדיין הייתי רוצה לדעת עם יש עוד טיפולים שידעו לך שיעזרו.
 

hello dar

New member
ד"א

אני מקווה שנהוג לשמור על דיסקרטיות במקומות האלה, כן?
 

שסיון

New member
בטח שנהוג לשמור על דסקרטיות

לא שמעתי על טיפולים אחרים שעוזרים חוץ ממה שאמרתי מקודם, יכול להיות שאפשר לעשות את התרגול הזה לבד, כלומר לאונן ולזהות את השניה שלפני שגומרים ואז להפסיק , להרגע ולהתחיל עוד פעם, וכך בעצם להאריך את הזמן שעובר עד השפיכה..... אבל אתה חייב להיוועץ עם אנשי מקצוע, ואין מה להתבייש הרבה בחורים סובלים מהבעיה , אתה לפחות מודע לזה ורוצה לפתור אותה .בהצלחה ולילה טוב
 

omri120

New member
חחח..הרבה בחורים סובלים מהבעיה??

טוב שלא אמרת ש 80 אחוז מהגברים בארץ סובלים משפיכה מוקדמת. קצת להחכים לא יזיק..יקירתי. גם במחיר של לנסות "לעודד" את הבחור.
 

hello dar

New member
תודה רבה לך.

אני בהחלט אמצא את הזמן לפנות לשם ולגמור עם השטות הזאתי אחת ולתמיד.
 

שסיון

New member
לא אמרתי כמה אחוזים, אבל בטוח שלא

רק אתה סובל מזה לפחות 10 אחוז מהגברים, זאת בעיה מוכרת ושכיחה, ובבקשה תשתדל לא להעליב בפעם הבאה שמנסים לעזור או לתת עצה ידידותי או תמיכה . שוב בהצלחה אני בטוחה שתפתור את זה.
 
למעלה