שערוריה בגרמניה!

V e n g a

New member
שערוריה בגרמניה! ../images/Emo12.gif

6 דיסקים וסינגלים , נפסלו מהמצעד הגרמני לתקופה של 3 שבועות. הפסולים זמנית : שני סינגלים ושני אלבומים של ואנילה נינג'ה, הסינגל של גראציה ועוד סינגל של הרכב דאנס בשם Virus Incoporated. מה משותף לכולם? מאחורי כל ההרכבים האלו עומד דיוויד בראנדס, הסיבה לכל העניין הזה הוא שיש חשד מאוד גבוהה (שכנראה עד עכשיו כבר אומת כנכון) שהוא שילם לאנשים שיקנו המון עותקים של גל המוזכרים למעלה , וכרגע מואשם בהונאה של נסיון זיוף תוצאות המצעד הגרמני. בעקבות זה , יש שמועות חזקות שיכול להיות שיפסלו את גראציה מהשתתפות באירווזיון
, המון אנשים לא רוצים שהיא תלך ועדיין לא הוחלט מה לעשות בנידון הזהז כרגע. במידה והיא באמת תפסל השיר שזכה במקום ה-2 בקדם הגרמני A Miracle Of Love של ניקול ומארקוס, שהולחן ע"י ראלף זיגל, אז יכול להיות שחשבנו שנפטרנו מזיגל השנה מוקדם מדיי.
מה שבינתיים היה לגראציה להגיד כתגובה זה שלפני שלוש שנים היה מקרה דומה עם הזמרת הגרמניה המאוד מצליחה Jeanette שהאמרגן שלה גם קנה המון עותקים של הסינגל כדאי שיגיע גבוהה יותר, אבל לה לא עשו כלום, ככה שהיא טוענת כנראה שזה לא כל כך הוגן. טוב מסכנה, אי אפשר לדעת אם היא מעורבת בזה או לא באמת, אבל בראנדס הוא האשם כאן, נחכה ונראה מה יהיה.
 
לא!! רק לא הזוג הקיטשי הזה!!!

סתם, אני צוחק השיר שלהם היה חמוד אבל בהחלט לא ברמה הגבוהה של RUN AND HIDE.
 

E u r o b o y

New member
הלוואי שתיפסל!

היא לא צריכה את האירוויזיון,היא תצליח עם השיר הזה גם ככה. ניקול ומארקוס לקייב!
(למרות שהייתי מעדיף את Alive ,אבל שיהיה)
 

Demeter

New member
אני לא חושבת שיש סיבה שהיא תיפסל...

השערוריה היא פנימית ולא צריכה להשפיע על האירוויזיון. וחוץ מזה, אם יפסלו אותה יהיו חייבים לפסול גם את שוויץ...
 

V e n g a

New member
לא ממש

השערוריה היא בגרמניה לא בשוויץ, ככה שזה לא נוגע לשוויצרים בכלל אם פסלו את האומן שמייצג אותם שמה. לא כמו שזה קורה לאומן שמייצג את המדינה בה זה קרה ... וגם שזה רק פנימי נשמעות המון קריאות לפסול אותה, כרגע עדיין לא יודעים מה יהיה, למרות שאני בספק שיפסלו אותה, למרות שזה פרסום מאוד רע לקראת האירווזיון.
 

DukiMan

New member
השערוריה היא פנימית, אבל...

אבל אם זיופי נתוני המכירות הם שגרמו לגרציה להכנס בכלל לקדם הגרמני (היא היתה צריכה להיות בטופ-40 של המצעד כדי להכנס לקדם) אז יש פה בכלל ספק אם היא היתה צריכה להכנס לקדם. אבל כמו שגרציה אמרה בתגובה, זה ממש לא חשוב, כי אין עוררין על כך שבחירתה כזוכת הקדם היתה לגיטימית, אז זה לא משנה איך היא בכלל הגיעה לשם. (ולי זה נשמע ממש כמו תירוץ ישראלי אופייני ומסריח).
 
רגע, אני קניתי את הסינגל...

וגם את האלבום שלה (אחלה אלבום). מוזר, אף אחד בשם דיוויד בראנדס לא פנה אליי ושילם לי על זה כסף
האמת? ממש לא צריך את Run & Hide באירוויזיון, ומצדי שייפסלו אותו. סיכויי ההצלחה של גראציה מאוד נמוכים, יותר ממקום 14-15 קשה לי להאמין שהיא תשיג. Run & Hide פשוט יותר מדי טוב לאירוויזיון, וחבל ששיר מדהים, עצום ומושלם שכזה יתבזבז במקום נמוך ונשכח בתחרות שלא יודעת להעריך אותו (וכנראה שבעידן הדימוי הסליזי והטלווטינג היא לעולם גם לא תדע). זה אפילו עדיף שהוא ייפסל. גם ככה בגירסה המקוצרת שלו המיועדת לאירוויזיון השיר נפגם בצורה קשה- זה קיצור מאולץ ולא טבעי (זה לא כמו שמקצצים קטע אינסטרומנטלי בדומה לצרפת 2002, גרמניה 2001 או לוקסמבורג 1990, כאן חתכו את השיר!), והשיר מגיע לשיא שלו מוקדם מדי. יותר טוב שיישאר בגירסה המקורית שלו...
 

Salanit

New member
אז אם גרסיה תיפסל

גרמניה תהיה חייבת לפרוש כי אסור כבר להחליף שיר ומבצע, לפחות זה מה שהבנתי מ-Esctoday. יהיה חבל....זה אחד מהשירים הכי טובים השנה באירוויזיון.
 

onli gilgoli 16

New member
לאאאא אסור לה לפרוש!!!

יש לה שיר טוב שאני פילו מהר עליו כהפתעת הערב ויכול להיות שינצח אפילו בהפרש קטן את יוון והונגריה. וגם אנחנו חייבים את ה2-3 נקודות מגרמניה. אסור לה לפרוש. אתם תראו אח"כ אם היא תסיים בטופ5 או אפילו תנצח כל האומנים האלה יגידו לה מזל טוב וזה..... הם פתאום יישכחו את המכתב!
 

mor873

New member
אם היא תפרוש ....

מעניין אם יעלו 11 מהחצי או שיסתפקו ב 23 בגמר. האמת שלא הבנתי את הסיפור , מה הקשר לזיוף במצעד המכירות, הכי חשוב שהקדם היה כשר , בכל מקרה אם היא תשתתף היא תפגע מאוד בניקוד בגלל סיפור הזיוף מוזר ללכת לאירוויזיון שהמדינה שלך מתנגדת .
 

E u r o b o y

New member
זהו,חשבתי על הנקודה הזו...

מקווה שיעלו 11 מהחצי...(כן,ואז נצא מקום 12...
)
 

dovratl120

New member
אם המדינה לא רוצה אותה היא צריכה לפ

לפרוש זה לא הוגן כלפיהם הרי היא אמורה לייצג אותם והם לא רוצים אותה אז הבררה היחידה שלה היא לפרוש...
 
בן אדם, מה אתה לחוץ?

גראציה לא פורשת. כבר היו השנה "שערוריות" הרבה יותר גדולות מהסערה בכוס מים הזו שעברו בשקט. הבראנדס הזה הוא לא המפיק הראשון ולא האחרון שקונה עותקים כדי להקפיץ את האמנים שלו במצעדים. אין שום עילה שגראציה תפרוש מהאירוויזיון, והכתבה הזו ב"בילד" עם המכתב (המשעשע כשלעצמו, יש לציין) היא סתם שילוב של פייפר-טוק של צהובון די נחות ושל כמה אנשים שרצו שהשם שלהם יהיה כתוב בעיתון. בכלל, זה נראה מרחוק כאילו אנשים צרי עין (ז"א, רלף זיגל. ההתבטאות של מארקו מתיאס ממש מגוחכת וזה נראה כאילו היא באה מגרונו של הלוזר הפאתטי שאפילו לרשום את שמו על השיר לא היה מעוניין...) מנסים לתפוס טרמפ על עניין שראשית הוא לא מוכח ושנית לא קשור לעובדה שגראציה זכתה בתחרות לא על סמך הצלחה מסחרית ודירוג במצעד, גם אם היא קיבלה את ה-Wild card דרכו.
 

V e n g a

New member
זה באמת נכון

BILD הוא באמת צהובון שרק אוהב לנפח סיפורים, אבל מה שקורה כאן שזה כבר עבר קצת מעל גבולות הצהובון והמון אנשים לא רוצים אותה בפנים. אני לא חושב שגרמניה תפרוש מהתחרות, זה רק כביכול "יוריד מכבודה", אבל אם הייתה להם אפשרות כמו שדיברו בהתחלה על להחליף את השיר נראה לי שהם היו הולכים על זה. באמת חבל ומסכנה גראציה.
 

E u r o b o y

New member
../images/Emo30.gifגראציה-המכתב ../images/Emo30.gif

ב-Esctoday.com פרסמו מכתב שעליו חתומים רבים מהאמנים שייצגו את גרמניה באירוויזיון כולל ליז אסיה שזכתה באירוויזיון הראשון.המכתב קורא לגראציה לפרוש מהתחרות בשל זיוף תוצאות המצעד הגרמני. מ-EBU נמסר כי אם גראציה אכן תיכנע ללחצים ותפרוש,גרמניה לא תוכל להחליף את השיר ופשוט לא תשתתף בתחרות. http://www.esctoday.com/news/read/4239 אז מה קורה בגרמניה?האם גראציה תפרוש?
 
למעלה