שעלה בזמן המתנה לבואה של הרכבת

מצב
הנושא נעול.

ה דרומי

New member
שעלה בזמן המתנה לבואה של הרכבת

שעלה בזמן המתנה לבואה של הרכבת
בתחנת מוצא באר שבע מרכז יש מסעדה ששם נחמד לשבת ולהמתין לרכבת. בתחנת לוד לעומת זו יש ספסלים שהמקום שלהם צריך להיות במוזאון הרכבת . ויש שתי מכונות אוטמטיות וזהו לא איזה קיוסק מה הסיכוי שהיה שם פעם מקום להמתין לבאוה של הרכבת?. ועוד שאלה האם אין אפשרות לשים מכונות אוטומטיות לשתיה חמה\או קרה בקרונות של הרכבת?. במקום איזו עגלה מצוקמקת ?
 
מזנונים בתחנות וברכבות

שעלה בזמן המתנה לבואה של הרכבת
בתחנת מוצא באר שבע מרכז יש מסעדה ששם נחמד לשבת ולהמתין לרכבת. בתחנת לוד לעומת זו יש ספסלים שהמקום שלהם צריך להיות במוזאון הרכבת . ויש שתי מכונות אוטמטיות וזהו לא איזה קיוסק מה הסיכוי שהיה שם פעם מקום להמתין לבאוה של הרכבת?. ועוד שאלה האם אין אפשרות לשים מכונות אוטומטיות לשתיה חמה\או קרה בקרונות של הרכבת?. במקום איזו עגלה מצוקמקת ?
מזנונים בתחנות וברכבות
בוודאי שאפשר להתקין מכונות מזון ושתייה ברכבת (וגם מזנון של ממש, כמו שהיה פעם) אולם האם כאלו מתקנים יהיו מועילים ומצליחים כמו העגלות המופעלות היום? האם עם ישראל ינהר בהמוניו שמונה קרונות אחורה דרך הצפיפות והתיקים ומה לא, ובכך יצדיק את עלויות הפעלת המזנון/המכונות? אין לי תשובות לשאלות שלהלן, אבל אני מניח שרכבת ישראל והזכיינים הפוטנציאלים של שירותים כאלו והלכו ועשו את החשבונות הכלכליים והשירותיים האלו, והגיעו למסקנות מסוימות (שגם אני לא מרוצה מהן כל-כך) וזהו המצב. להזכירכם, תחנת לוד נבנתה לפני יותר מ-80 שנה במיקומה הנוכחי, בעוד שתחנת באר שבע מרכז חדשה לחלוטין, לכן ברור שהמתקנים בראשונה מטבעם פחות מתאימים לצרכי היום, ועם זאת, עד כמה שאני שם רואה, הרכבת עושה מאמצים לשפר את התחנות ולהוסיף להן את המתקנים הדרושים - בהתחלה תחליפים זמניים כמו מכונות, ובהמשך מתקנים קבועים (בהנחה שיש הצדקה כלכלית לבנות בתחנת לוד מזנון של ממש). לדעתי האישית, צריכים יותר להטריד אותנו מחירי המונופול של העגלות ברכבת, שמונעים מנוסעים רבים את היכולת להנות מהם.
 

oren*

New member
העגלות ברכבת מוצלחות?

מזנונים בתחנות וברכבות
בוודאי שאפשר להתקין מכונות מזון ושתייה ברכבת (וגם מזנון של ממש, כמו שהיה פעם) אולם האם כאלו מתקנים יהיו מועילים ומצליחים כמו העגלות המופעלות היום? האם עם ישראל ינהר בהמוניו שמונה קרונות אחורה דרך הצפיפות והתיקים ומה לא, ובכך יצדיק את עלויות הפעלת המזנון/המכונות? אין לי תשובות לשאלות שלהלן, אבל אני מניח שרכבת ישראל והזכיינים הפוטנציאלים של שירותים כאלו והלכו ועשו את החשבונות הכלכליים והשירותיים האלו, והגיעו למסקנות מסוימות (שגם אני לא מרוצה מהן כל-כך) וזהו המצב. להזכירכם, תחנת לוד נבנתה לפני יותר מ-80 שנה במיקומה הנוכחי, בעוד שתחנת באר שבע מרכז חדשה לחלוטין, לכן ברור שהמתקנים בראשונה מטבעם פחות מתאימים לצרכי היום, ועם זאת, עד כמה שאני שם רואה, הרכבת עושה מאמצים לשפר את התחנות ולהוסיף להן את המתקנים הדרושים - בהתחלה תחליפים זמניים כמו מכונות, ובהמשך מתקנים קבועים (בהנחה שיש הצדקה כלכלית לבנות בתחנת לוד מזנון של ממש). לדעתי האישית, צריכים יותר להטריד אותנו מחירי המונופול של העגלות ברכבת, שמונעים מנוסעים רבים את היכולת להנות מהם.
העגלות ברכבת מוצלחות?
לדעתי זה פיתרון צולע ומכוער, שמתופעל על ידי אנשים שלא מייצגים בכבוד את הגוף עבורו הם עובדים. היה אפשר לעצב עגלות מזון חדשות, בדומה לאלה שבמטוסים, עם נעילת גלגלים, מגירות מסודרות לפחיות ובקבוקים ואפשרות לשלם בכרטיס אשראי (לא לכל אחד יש בארנק שבעה שקלים לשקית במבה). וכמובן שצריך להחליף את מדיהם של מפעילי העגלות, כך שיראו מכובדים ומסודרים (במקום סרבל עבודה). אם אנשי המטבח של בורגראנץ יכולים לבוא לעבודה עם מכנס שחור אלגנטי, גם עובדי הרכבת שמשרתים אלפי אנשים ביום יכולים.
 
אני מסכים איתך, כמובן

העגלות ברכבת מוצלחות?
לדעתי זה פיתרון צולע ומכוער, שמתופעל על ידי אנשים שלא מייצגים בכבוד את הגוף עבורו הם עובדים. היה אפשר לעצב עגלות מזון חדשות, בדומה לאלה שבמטוסים, עם נעילת גלגלים, מגירות מסודרות לפחיות ובקבוקים ואפשרות לשלם בכרטיס אשראי (לא לכל אחד יש בארנק שבעה שקלים לשקית במבה). וכמובן שצריך להחליף את מדיהם של מפעילי העגלות, כך שיראו מכובדים ומסודרים (במקום סרבל עבודה). אם אנשי המטבח של בורגראנץ יכולים לבוא לעבודה עם מכנס שחור אלגנטי, גם עובדי הרכבת שמשרתים אלפי אנשים ביום יכולים.
אני מסכים איתך, כמובן
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה