שעון GPS לריצות .. .איזה כדאי

  • פותח הנושא miok
  • פורסם בתאריך

miok

New member
שעון GPS לריצות .. .איזה כדאי

יש לי את ה305 של גרמין כבר כמה שנים, אבל הוא מגלה סימני עייפות ואני שוקל להחליפו. מבדיקה שטחית, ראיתי שיש שעוני GPS גם לפולר וסנטו. אני לא מכיר אותם והייתי שמח אם משהו יוכל לבאר לי מה כדאי, חסרונות, יתרונות וכאלה. למשל אחד החסרונות של הגרמין, הוא החומרים. למרות שכותבים שהוא עמיד במים, הוא לא! הבניה הפיזית שלו לא טובה ומהר מאוד אפילו גשם קל יכול לגרום לו לטבוע. רצועת היד שלו איומה, בסוף היא גם מתפרקת. רצועת החזה לא הכי נוחה, החלק האלסטי מאיכות לא טובה ומהר מאוד הוא מאבד את האלסטיות. נכון לעכשיו גם הבטרייה לא עובדת ואני למעשה חסר דופק, יכול להיות שאני כבר ז"ל. עוד משהו חשוב, אני חותר בקיאק ולכן אטימות למים חשובה לי.
 

boaztam

New member
יכול להמליץ על ה310XT

יש לי כבר כמה שנים. אטום למים (אני מתאמן בשחייה במים פתוחים). קליטת לווינים מהירה וזמן סוללה ארוך (20 שעות GPS). תצוגה גדולה וממשק נוח - הרבה יותר משל ה-305. כמו שאתה מבין - אני מאוהב בו :)
 

miok

New member
שאלה

תודה על התשובה בועז יצא לך לשחות אתו בים? ואיך רצועת החזה .. עמידה?
 

boaztam

New member
310XT

היי כן, שחיתי איתו הרבה בים. אין ספק שהוא פחות מדוייק מעל היבשה (בשחייה בגלל שחלק מהזמן הוא נמצא מתחת למים, בחתירה בקיאק לא תהיה לך את הבעיה הזו ואני מניח שהוא יהיה מדוייק כמו ביבשה) אבל עדיין נותן תוצאה סבירה. אני לא משתמש ברצועת הדופק בשחייה גם בגלל שלא נוח לשחות עם רצועה וגם בגלל שלדעתי אין קריאת דופק מתחת למים (בשום שעון אגב לדעתי) וגם זה פחות רלוונטי לגבי. בהצלחה בועז
 

miok

New member
מה לגבי השאר, פולר סנטו .. ?

אף אחד לא ממליץ עליהם ?
 

yeshyesh1

New member
POLAR RS800CX

עם GPS , השעון והGPS עמידים בפני מים , שעון מעולה ומיקצועי המציג דופק ברמת AKG ועוד הרבה אפשרויות מדידה ותצוגות שונות של האימון . במו כן יש לו תוכנה יחודית ל POLAR הנקראת OwnZone שעוזרת לך לקבוע את הדופק הנכון לאימון לפי היכולת היומית הנוכחית שלך . מצורף סרטון של השעון עם עבודה בקייק . http://www.youtube.com/watch?v=GWZ40Fm9hQg
 

miok

New member
תגובה:

נראה נחמד, למרות שזה מיגע אדמיניסטרטיבית. אם בשעון רגיל יש את יחידת השעון ואת רצועת החזה למדידת דופק, אז כאן מתווספת עוד יחידה.. . ועד כמה שהבנתי, העמידות שלו במים היא ברמה של שפריצים, לא יותר. אגב, האנשים בסרטון לא מקצועיים וכנראה לא מבינים כלום לא בשעונים ולא בקיאקים (-:
 

atid1

New member
ככה...

תעבור למצב OTHER לך לOTHER SETTINGS רד למטה לSWIM(או למעלה
) שנה לYES
 
לא מצליח למצוא את הפונקציה

אני נכנס ל other settinigs אחרי ששינתי את השעון ל other ולא מוצא שם פונקצייה של swim אולי צריך לשנות משהוא לפני?????????? יש לך תשובה או משהוא ????
 
למעלה