שעה וחצי יבש אותי הרופא בחדר ההמתנה

diday

Member
שעה וחצי יבש אותי הרופא בחדר ההמתנה

ניצלתי את הזמן לקרוא בעיתוני הרכילות המעניינים שהיו שם. למדתי הרבה דברים חשובים, כמו למשל ששמה של אישתו של דויד בקהאם הוא ויקטוריה. ראיתי קשיש חביב במדי כרטיסן של ספינת מעבורת מנופף בידיו לקהל מעריצים. הכותרת הבהירה את הסיטואציה ההזויה, מדובר במלך של אחד ממדינות סקנדינביה. לא תאמינו כמה מידע חשוב אפשר למצוא בעיתון כזה שלא ידעתי עליו דבר וחצי דבר. נפתחו לפני אופקים חדשים שאצטרך שנות חיים רבות כדי לחקור אותם ולהבין בם מעט. הכל אבל בגרמנית, מדוע שלא אגיע למידע מועיל זה גם בשפת הקודש? היום ראיתי שאפשר: הארץ (באמת) שלא מה שחשבת הערה: אחרי הזלזול הראשוני באותם אנשים השותים בצמא את הזבל המדובר אני תוהה במה הדבר פחות ממידע "רציני" שניתן לקבל במקומות שונים. הרי כשם שלא מעלה ומוריד לחיי מאומה אם אישתו של דויד בקהאם היא ויקטוריה או אם חיי הנישואים שלהם מצליחים או לא, כך גם לא מעלה ומוריד לחיי כמעט כל מידע אחר שאליו אני נחשף. כשאני נחרד מכך שאישה צעירה לאחר בחינות בגרות בהצטיינות אינה יודעת מה הוא Schlagbaum (מחסום גבול), יתכן שהיא נחרדת באותה המידה מכך שאיני יודע מה שמה של אישתו של בקהאם.
 

tokit

New member
תגיד, לא היה בחדר ההמתנה איזה

FOCUS או STERN לרפואה?? בדיוק עבור אנשים כמוך חבר שלי שם בחדר ההמתנה שלו ספרי אמנות, ארכיטקטורה, ספרי מסעות וכד'.. טוב, אבל הוא מייבש חולים גם שעתיים על בסיס קבוע.. ואם באמת רצית לדעת איך קוראים לאשתו של דיוויד הנ"ל, למה לא שאלת?? אגב, אם זה כל כך מעניין אותך, השמועה אומרת שליום הולדתה האחרון (32 כמדומני) היא ביקשה.. בת (3 בנים כבר יש להם).
 

diday

Member
היו חוברות של GEO, אבל היו כל כך

מרופטות שהעדפתי לא לגעת בם ובמקום זה לרפרף בFrau im Spiegel ובעוד אחד שאיני זוכר בדיוק איזה היה, אולי Bunte. בדרך כלל אני עם המחשב כך שאני לא נזקק להיצע של המרפאה.
 

tokit

New member
כן, BUNTE זו ספרות די מקובלת

בחדרי המתנה, בד"כ בליווי מכובד של GALA.. ושלא תבין אותי לא נכון, לי תמיד יש ספר בתיק..
 

berlinale

New member
ככה אני שופטת מרפאות :)

אם יש בחדר ההמתנה משהו חוץ מנויה פוסט או בילד לאישה. אצל הרופאת נשים שלי יש שפיגל, גיאו וגם לפעמים את הגליון של ברלינר-צייטונג לאותו יום; יש גם עיתוני "נשים", בעיקר סופר-אילו (שאם כבר עיתון נשים, אז סופר-אילו, שיש בו גם כתבות "חברתיות") אצל הרופאת ילדים יש שפיגל, שטרן ועוד כל מיני. יש גם בונטה למי שמעוניין וכמובן ספרי ילדים וכו' - אבל מי שבא עם ילד, אין לו זמן לקרוא עיתונים - צריך לשעשע את המלך (-: אצל הרופאה הכללית כבר המון זמן לא הייתי (כיפאק, היי!) אבל דווק אצלה זכור לי שממון מבחינת עיתונים (מסקנה: פעם הבאה לרופאה כללית אחרת?)
 

tokit

New member
לחבר שלי יש 3 חדרי המתנה..

זה של הפרטיים עם כורסאות מרופדות ומבחר עצום של עיתונים וספרים. זה של המבוגרים (כסאות מעוצבים מדהימים, אבל לא מרופדים) מכיל גם את כל מבחר העיתונים והספרים. יש שם גם קולר עם מים. ויש לו גם חדר המתנה לילדים - עמוס משחקים, צבעים, ניירות, בובות וכל מה שילדים צריכים. לפעמים הם לא רוצים ללכת..
 

tokit

New member
הוא מין רופא

אף-אוזן-גרון שרואה בממוצע 100 חולים ביום, עם אחוז יחסית גבוה של פרטיים..
 

שלייפי1

New member
אצלי החולים לא מחכים יותר מ 5 דקות

לא בגלל הכבוד לחולה רק בשביל לחסוך על העיתונים
 
למעלה