שנת לילה של בת 6 וחצי חודשים-שאלה לשרון זינגר

שנת לילה של בת 6 וחצי חודשים-שאלה לשרון זינגר

שרון שלום, תודה מראש על העזרה!! בתי בת 6 וחצי חד' ומזה יותר משבועיים החלה להתעורר כ-3 פעמים בלילה (בערך כל 3 שעות). יש לציין כי ההתעוררויות התכופות החלו מעט לפני תחילת יציאת השן שלה (עדיין יש רק קצה דוקר:) ). מיטתה עדיין בחדר השינה שלנו. לפני כן היתה מתעוררת פעם בלילה ,בסביבות 4 לפנות בוקר. היא נרדמת באזור השעה 20-20:30 תוך כדי הנקה. כשקמה בלילה היא מסרבת להנחם מנדנוד במיטה או הרגעה בידיים ומעוניינת רק לינוק (יכולה לאכול גם מבקבוק בלילה). היא לא מוצצת מוצץ . האם תופעה זו מתאימה לשלב זה? האם יש לנהוג בדרך אחרת על מנת לא להשריש הרגלים רעים שיהיה קשה להפטר מהם לאחר מכן? ואם יש לנהוד בדרך אחרת מהי? תודה רבה רבה!!
 
הי אמא של אופיר

האירוח של שרון הסתיים תוכלילחכות לאירוח הבא ביום שלישי או להעלות את השאלה ליפעת שביט. על מנת לשרשר שאלה יש להוסיפה כתגובה להודעה הפותחת את השרשור. כך כל ההודעות בנושא מסויים נשארות מרוכזות ביחד והמומחים שלנו לא מפספסים אותן גמר חתימה טובה ענת
 
למעלה