אמא של אופיר10
New member
שנת לילה של בת 6 וחצי חודשים-שאלה לשרון זינגר
שרון שלום, תודה מראש על העזרה!! בתי בת 6 וחצי חד' ומזה יותר משבועיים החלה להתעורר כ-3 פעמים בלילה (בערך כל 3 שעות). יש לציין כי ההתעוררויות התכופות החלו מעט לפני תחילת יציאת השן שלה (עדיין יש רק קצה דוקר
). מיטתה עדיין בחדר השינה שלנו. לפני כן היתה מתעוררת פעם בלילה ,בסביבות 4 לפנות בוקר. היא נרדמת באזור השעה 20-20:30 תוך כדי הנקה. כשקמה בלילה היא מסרבת להנחם מנדנוד במיטה או הרגעה בידיים ומעוניינת רק לינוק (יכולה לאכול גם מבקבוק בלילה). היא לא מוצצת מוצץ . האם תופעה זו מתאימה לשלב זה? האם יש לנהוג בדרך אחרת על מנת לא להשריש הרגלים רעים שיהיה קשה להפטר מהם לאחר מכן? ואם יש לנהוד בדרך אחרת מהי? תודה רבה רבה!!
שרון שלום, תודה מראש על העזרה!! בתי בת 6 וחצי חד' ומזה יותר משבועיים החלה להתעורר כ-3 פעמים בלילה (בערך כל 3 שעות). יש לציין כי ההתעוררויות התכופות החלו מעט לפני תחילת יציאת השן שלה (עדיין יש רק קצה דוקר