שנת הסיכומים- השיר שלנו!

YossihNew

Well-known member
|תו|

שנת הסיכומים
חזרה לאחר שבועיים. והפעם, בואו נדבר רגע על הסדרה שלנו. מהסדרות החשובות ששודרו אצלנו. מהסדרות שיצרו ז'אנר חדש. והכי חשוב- הסדרה הראשונה של אורי גרוס. אתם מבינים טוב מאוד על מה אני מדבר...

1619269793025.png
 
נערך לאחרונה ב:

YossihNew

Well-known member
השיר שלנו! סדרת הדגל של YES, סדרה שנמשכה ארבע עונות תמימות. סדרה שאולי (או לא?) תתאחד בקרוב, לכו תדעו.

תקופת השידור: בין ה-21 במרץ, 2004 ל-24 באפריל, 2007 (שלוש שנים וחודש).

שודרה: ב-YES, בערוץ 3 (בעונה הראשונה) וב"YES ישראלי" בשאר העונות (מתחרה בולטת- טלנובלה בע"מ).

פתיח: אמנם השתנה קצת בכל העונות, אבל תמיד השיר המגניב והמזוהה כל כך איתה...


עובדות מעניינות: הרעיון לסדרה עלה לאורי גרוס בגמר של כוכב נולד, והרעיון היה לעשות סדרה עם כל משתתפי העונה הראשונה. בסוף רק נינט טייב נשארה.

עונה ראשונה (113 פרקים בין ה-21 במרץ, 2004 ל-14 ביולי, 2004):

אז האקדמיה למוזיקה של ירדנה טמיר פותחת עוד שנה, ואליה מצטרפים כמה וכמה תלמידים שונים ומשונים. ובקפיטריה של בן דודה רוני, מתחילה לעבוד נערה פריפריאלית חמודה בשם נינט לוי. על היום הראשון נינט מסתבכת עם נועה שחר, תלמידה שהיא כוכבת ילדים, ועם האימא השתלטנית שלה, נעמי שחר, כיוון שטבעת שנינט מסרה מאחותה לנועה נכנסה בטעות למרק של נעמי… נינט אמנם מפוטרת מעבודתה אבל כשהמורה, דורון שדה, מגלה את כישורי השירה שלה, הוא מצרף אותה אל הכיתה.

נינט כמובן מעורבת במשולש אהבה לצד נועה על זוהר להט החתיך. נועה גם מתערבת במשולש לאחר שאימא נעמי גורמת לחבר של נועה, גבעון כספי, לבגוד בה. וכמובן שלנועה יש עזרה טובה מאוד מצד חברתה הטובה, דנה שניר (שנירררררררררררררר!).

גם לנינט יש חברה טובה- מיקי אפלבוים, שהופכת לשותפה שלה לדירה. מיקי מתחילה להתחבר לתלמיד דתי בשם נחי בן-חגי, שעובר לגור איתה ועם נינט כי אין לו איפה לגור. בנוסף יש גם את רועי בר, הומו מוצהר שמסתיר את הסוד ממשפחתו.

בנוסף- יש גם יריב ארד. יריב הוא קצין קרבי עם פחד במה ולאחר שהוא עף מהאקדמיה, הבמאית גלי נווה מטפחת אותו ומנסה להחזיר אותו. רק בעיה קטנה- גלי ברומן עם דורון, שהוא נשוי בכלל! לאט לאט גלי נוטשת את דורון לטובת יריב. וזה מסתבך כשרוני מתחיל רומן עם נטע, אשתו של דורון, ודורון מתחיל להישאר בלי כלום.

במסגרת האקדמיה, על התלמידים להפיק מופע מחווה לאקס המיתולוגי של ירדנה ותורם חשוב לבית הספר, מנחם "רובי" אביב, אך מסתבר שרובי פשט רגל. לאחר מכן הופכים את המופע למופע התרמה לכבודו של רובי.

לאחר מופע ההתרמה, אודי שניר, אביה של דנה ומנכ"ל ערוץ 2 (ואחראי על פצצות רייטינג רבות עם עוזרו חוטף העיתונים לראש, רם שגב), ממציא רעיון טוב- בית הספר זקוק לעזרה, אז הוא יצלם שם תכנית ריאליטי! כמו פרויקט Y, התלמידים יהיו סגורים באקדמיה ויראו את הלימודים שלהם. ואכן, כולם עוברים לגור באקדמיה.

המשולש של נועה, נינט וזוהר מסתבך. נועה נכנסת להריון מגבעון כספי, הסוכן שלה, וכדי להסתיר את זה היא ממציאה שהיא שכבה עם זוהר (שמאמין לה). נינט נפרדת מזוהר, ובכלל מגלה שקצת קשה לה בחייה כי אימא שלה בקריית גת נמצאת בחובות מטורפים. נינט חוזרת לקריית גת אבל חוזרת בפקודת אודי שניר לקראת הריאליטי. בנוסף, דנה שניר עוזרת לנועה וכותבת לנינט מכתב מזויף מזוהר בו היא אומרת לה ש"זה נגמר. לגמרי לגמרי נגמר".

הריאליטי מוציא מאנשים רגשות אפלים: דנה שניר מגלה שהיא לא כל כך אהודה, מיקי שהופכת לבת זוגו של נחי מעורבת במשולש עם אחיו יחיאל, רועי מגלה למשפחתו את אהבתו לגברים, ויריב, שחוזר לאקדמיה לאחר מופע ההתרמה, הופך לבן הזוג של דנה לצערה של גלי. אבל שום דבר לא קיצוני כמו מה שנועה עושה: בגלל הפלה טבעית שהיא עוברת, נועה מצליחה לביים מצב בו נינט דוחפת אותה וכך נינט הופכת לאשמה ב"הפלה".

בנוסף ירדנה טמיר חוטפת התקף לב ונעמי הופכת למנהלת מחליפה. למה היא חוטפת התקף לב? בגלל שדורון, שיכור וכועס מהכישלון בחייו, ניסה לאנוס את דנה. ואז מגיע העניין- דנה, כועסת לחלוטין בגלל שמסתבר שנועה מקבלת שכר על הריאליטי בניגוד לכולם, וכועסת מחוסר האהדה כלפיה, בטעות חושפת (בעזרת מיקרופון פתוח ששידר את השיחה שלה עם נועה) את העובדה שזוהר לא שכב עם נועה בכלל והתינוק לא ממנו (כלשון הסדרה- הפלה שלא הייתה, של תינוק שלא היה, מסקס שלא היה).

נינט וזוהר חוזרים ונועה מושפלת מאוד. בנוסף, מיקי נתקלת באקס הפושע שלה, אדם הראל, שאודי מביא לה, ובכל זאת נשארת עם נחי. התלמידים מתחילים מחאה נגד התכנית, ובנוסף נועה מנסה להתאבד בעקבות הפגיעה במעמדה, מה שמוביל סופית לביטול התכנית.

בגזרת הדמויות האחרות: נחי מציע למיקי נישואין ואילו יריב מסתבך ברומן עם גלי, דנה ואימא של דנה, והן נוקמות בו ומשאירות אותו קשור. ואודי שניר ברומן עם גלי. ואפילו דורון חוזר לעצמו ומשלים עם נטע, שעדיין עם רוני. ומיקי מגלה שהיא מאומצת ושההורים שלה הם רובי וירדנה. אבל נעזוב את זה.

מה שקורה לאחר הריאליטי, הוא שנינט ונועה משלימות. נועה אפילו משלמת את החובות של אימא של נינט. ואז רובי אביב, שממונה למנכ"ל ערוץ 2 במקום אודי, מכריז שהתלמידים יתחרו על הזכות לייצג את ישראל באירוויזיון. גבעון, שחזר לנועה, מביא לה שיר. את השיר "האור בחיי"! שיר שנינט כתבה לזוהר ונעמי גנבה מנינט. הדבר מוביל שוב לסכסוך בין נינט לנועה, כי נועה לא יודעת שגנבו את השיר. לאחר משפט מתוקשר של השופטת רבקה נחשול, וכשישעיהו טנצר מייצג את משפחת שחר, נפסק שנועה היא זאת שכתבה את השיר.

נראה כאילו הכול ייגמר ברע. אבל העניין הוא שבמהלך המשפט, נינט חושפת פרט בעייתי במיוחד על גבעון כספי: שהוא ניסה לאנוס אותה כשהייתה צעירה. אבא של מיקי, עורך הדין של נינט, מראה שגבעון די פדופיל וכתוצאה מכך נועה נפרדה ממנו.

אבל גבעון לא שכח ולא סלח. בסוף העונה הוא חוטף את נועה ואת נעמי, ומאיים שיהרוג אותן. נינט מנסה להציל אותן אבל גם נקשרת. קלאודיו, העוזר של נעמי, יורה בגבעון. נועה ונינט ממהרות לקדם האירוויזיון של האקדמייה, ושרות יחד עם זוהר את "האור בחיי".
 

YossihNew

Well-known member
עונה שנייה (100 פרקים בין ה-13 במרץ, 2005 ל-4 באוגוסט, 2005):

שלוש שנים עברו מאז קדם האירוויזיון. "האור בחיי" הגיע למקום ה-21 באירוויזיון וישראל הורחקה ממנו לחמש שנים… אבל בלי קשר, בארץ, זוהר ונינט הפכו לסיפור הצלחה כביר של סלבריטאים, וזוהר אפילו הציע לנינט נישואין על הגג של עזריאלי! לנחי ולמיקי יש ילדה בשם אליה, רועי ודנה מנחים תכנית בידור, אבל דבר אחד מעיב על הכול… נועה שחר נעלמה עם בחור שוודי שהכירה באירוויזיון, ומאז נעלמו עקבותיה…

בלילה לאחר הצעת הנישואין שלהם, נינט וזוהר דורסים בטעות בחור בשם אריאל (שבתחילת העונה, נחשף שנינט תתחתן איתו!). אריאל מתחיל להתחבר לחבורה. בנוסף, נינט וזוהר מקבלים הצעה מדורון להשתתף במחזמר בשם "סינדרלה 2005", שאותו כותבת שרון סילבר. אבל באופן מפתיע, מסתבר ששרון ואריאל הם אחים. ולא סתם אחים… אחים של גבעון (שעברת את שמו מסילבר לכספי). הם רוצים לנקום בנינט, נועה ונעמי (שבינתיים בכלא עם אימא שלהם, לילית) על מותו של גבעון.

דנה מקבלת מנועה הודעה שהיא עומדת לחזור בקרוב. החבורה כולה עוברת להתגורר בקומפלקס הדירות "סאן אנד ביץ'", של איש העסקים החרדי נפתלי אטיאס. נפתלי הקים את קבוצת קשר, שרצה למכרז של ערוץ 2, והוא אפילו מחזיר את אודי שניר מהודו, שם היה עם גלי.

מה שמשנה זה לא מה נפתלי עושה, אלא מה שאשתו עושה. אשתו, בת שבע אטיאס, היא לא אחרת מאשר נועה. מסתבר שנועה חזרה בתשובה ושינתה את שמה, התאהבה בנפתלי, והתחתנה איתו כשהיא מסתירה את עברה כחילונית מופקרת. בינתיים, שרון עושה הכול כדי לגייס גם את נועה וגם את נעמי למחזמר של סינדרלה, תוך שהיא משחקת עם דורון (אקס שלה מימי האקדמיה) וגם עם רוני.

אם שאלתם מה עם רועי, הוא בן הזוג של ד"ר גידי ברק, רופא גיי, שאפילו קצת בוגד ברועי. ויריב, טוב, הוא די נואש לכסף, ומשתתף בהצגה נוראית של גלי. אבל למזלו הוא חוזר לדנה שניר.

גם למיקי ולנחי יש בעיות. מיקי מתחילה להצליח כשהיא מתקבלת למחזמר, אבל נחי די נשאר מאחור. לבסוף הוא הופך לעוזר של נפתלי, שאפילו מבקש ממנו להופיע עם מדונה כשזאת באה לארץ, ואחרי שזה מצליח, הוא שולח אותו להופיע בחו"ל איתה. אבל כל אותו הזמן נחי מתקרב לנועה, בה היה מאוהב עוד בעונה הראשונה. נועה מסבירה לו כמה קשה לה לעבור בין בת שבע לנועה, בעיקר עכשיו כשנועה "חזרה" ונפתלי חושב שיש לאשתו אחות תאומה (כולל הפרק האגדי בליל הסדר, בו היא צריכה להחליף בסדר אחד בין שתי הזהויות).

שרון ואריאל מתכננים לזוהר מסיבת רווקים, בה הם נותנים לו סם חשק ומביאים את האקסית שלו, רקפת, כדי שיצולם מתנשק איתה וכך נינט תסרב לחתונה. זה אכן מה שקורה, ונינט מתרחקת מזוהר. אבל לבסוף, כשזוהר מתחיל להתפרק ושרון כמעט מסלקת אותו מההצגה, נינט חוזרת אליו בפרזנטציה של ההצגה.

בינתיים אצל כולם הדברים מסתבכים. יריב מחליט לעשות סרט פורנו (!) כדי להרוויח כסף… כחלק מהחזרות הוא שוכב עם רועי (...). וזה מסתבך כשמסתבר ליריב שיש לו אקסית חולת איידס, ולכן גם הוא, גם רועי וגם דנה נבדקים. אמנם אין להם איידס, אבל רועי מתגלה כחולה לוקמיה. הוא נוסע ללונדון לטיפולים ופרק אחד אפילו חושבים שהחליט להתאבד.

ההתקרבות בין נחי לבת שבע שוברת שיאים, כשהם מחליטים לבגוד בבני זוגם בניו יורק. אבל מיקי, שטסה להפתיע את נחי, מגלה על הבגידה ומחליטה להתגרש מנחי.

ושרון לא מהססת בכלל, כשהיא סוחטת את דנה לערוך ריאיון של זוהר עם תשובות כך שייראה שהוא לעג לנינט (על הטיירים שלה). נינט מתעצבנת ואז אריאל חושף שהוא כתב שיר בשם "הבלדה שלי עלייך". שיר שהוא נתן לזוהר שישיר לנינט. נינט הופכת לבת זוגו של אריאל.

נועה, שמג'נגלת בין בת שבע לנועה, מתבקשת בידי אודי להשתתף במתיחה שמתארגנת לדנה בתכנית "פספוסים". היא אמורה לעשות ריאיון מלא בדרישות. אבל הפלא ופלא- בגלל שרועי חולה, מיקי (שכועסת עליה מאז התקרית עם נחי) מחליפה אותו. נפתלי גם ככה חושד באשתו. הם ניסו להביא ילדים ונפתלי גילה שהוא עקר. הבעיה הייתה שרופא חשף שבת שבע עברה הפלה (בעונה הראשונה). בהתחלה בת שבע שיקרה לנפתלי שזה היה ממנו ושהיא הסתירה את זה כי התביישה בהפלה. לאחר שנפתלי מגלה שהוא עקר, נעמי משקרת לו שבת שבע עברה אונס. אבל בשידור החי (שמיקי לא יודעת שהם בשידור חי, מטומטמת אחת!) מיקי חושפת את העובדה שנועה ובת שבע הן אותה אחת.

נינט נכנסת להריון, ואז מחליטה שתתחתן עם מי שהתינוק שלו. אז היא פונה לרופא נשים (אריה צ'רנר, הוא רופא הנשים היחיד שם) שמסתבר שיש לו בדיקה שחושפת מי *לא* האבא. בדיוק אז גבעון חושף את עצמו כחי. הוא לא מת בעונה הראשונה. הוא לוקח דגימת זרע מנפתלי (הוא משקר לו שיכול להיות שהוא עקר זמנית, כי נפתלי חשב זאת בגלל ה"הריון" של בת שבע) ומחליף את דגימת הזרע של זוהר בה. נינט חושבת שזוהר עקר, וזוהר העצבני מבקש ממנה להתחתן עם אריאל.

אבל זוהר מצליח להבין על מזימתם של האחים כספי. כתוצאה מכך גבעון ושרון תוקפים אותו לפני החתונה של נינט וקוברים אותו בארון מתחת לאדמה. זוהר מצליח בשארית כוחותיו להתקשר לרוני, שבעזרת קלאודיו (שהפך לשוטר) מציל את זוהר. זוהר רץ לחתונה של נינט ואריאל. לאחר החשיפה, גבעון מאיים לרצוח את כולם בחתונה, ורוצה לרצוח את נינט ונועה. אבל לצערו של גבעון, הוא שכח שיש גם לוויתן זועם… נעמי, שהייתה חמושה באקדח (היא התחילה לצאת עם ראש הממשלה) יורה בו, והפעם מוודאה שהוא מת לתמיד (או לפחות עד PPS). במהלך הריב, גבעון בטעות ירה באריאל.

שרון מגיעה קצת אחר כך לנקום, אבל במהלך קטטה בבריכה, סבא של נינט (שגילה עליה בתחילת העונה אבל נכנס לקומה בגללה) יורה בה. נינט וזוהר שוב מתחתנים בסוף. כל הזוגות חוזרים- גידי ורועי, דנה ויריב (שאף מתחתנים בטעות), מיקי ונחי (היא סולחת לו), בת שבע ונפתלי (שמאמצים ילדים), ואפילו נינט וזוהר… שנולד להם בן שהם קוראים לו אריאל.

בסצנה האחרונה, אריאל צופה בחגיגה של כולם על החוף ממשקפת בספינה. איך אריאל חי…? זאת שאלה שלעולם לא תקבל מענה…
 

YossihNew

Well-known member
עונה שלישית (73 פרקים בין ה-7 במאי, 2006 ל-1 באוגוסט, 2006):

עוברים לעולם אחר. מסתבר שכל שתי העונות הקודמות היו סדרה בשם "השיר שלה", והפעם מדברים על השחקנים של הסדרה. רני אביב (זוהר) ויונתן ברק (אריאל) מתגייסים לצבא לאחר סיום הסדרה. מה שרני לא יודע זה שחברה שלו, שירי גולד, בוגדת בו עם יונתן. בנוסף, לילי גולד, אימא של שירי, כועסת שרני שהיא מייצגת מחליט להתגייס לצנחנים ולהיות קרבי. אז היא מנסה להוריד לו פרופיל וחושפת את האלרגיה שלו למנגו…

במהלך הזמן הקצר שלו כחייל קרבי, רני נאלץ לפנות חווה בשומרון, בה נמצאת מתנחלת שיודעת לשיר בשם תמרה וייס. מפקדת מרשעת בשם קרין קורן חושבת שזה בדיוק מה שהיא צריכה ללהקת הנח"ל 2006 החדשה, ודורשת מתמרה להתגייס לשם. גם רני מגיע לשם לאחר שהוא מוריד פרופיל, ולשם גם יונתן ושירי התגייסו. בעצם הלהקה היא המסגרת הגדולה של העלילות.

אנחנו פוגשים שוטרת מצ"ח סמויה בשם שמש פרוסט, שמתגייסת ומתחברת לתמרה וגם לחלי בנאי (כן, מהמשפחה ההיא). חלי מתאהבת בטבח היחידה, ציון מימון. למרות שכשמסתבר שציון עשיר (הוא המציא את הצליל של איי סי קיו) גם אלינור שילון מנסה להשיג אותו.

בנוסף בלהקה חבר טל ששון, שבעצם קוראים לו ששי טל, והוא נאלץ להעמיד פני גיי כי הוא התפרץ על הבמאי שיש לו תסמונת טורט. ועל הכול מנצח שוקי סטאר, במאי כושל שמנסה לפצות על עצמו לאחר שנכשל במחזמר שלו, "מי שחנן" (על חנן גולדבלט).

משולש האהבה של רני, תמרה ושירי מסתבך כשהראל נבון, הארוס של תמרה מההתנחלות, מגיע גם הוא ללהקה. רני ותמרה מגלים כימיה אמיתית על הבמה ונשלחים להופיע לחיילים עם השיר "גן נעול" (שלאנשים נמאס ממנו לאחר העונה הזאת). רני רוצה להציע נישואין לשירי ואז מגלה שהיא בגדה בו ועובר לתמרה.

למה רני גילה ששירי בגדה בו? כי קרין קורן שידרה קלטת סקס שלהם. למה? כי היא מסוכסכת עם לילי, כי לקרין היה רומן עם בעלה של לילי (אבל לא אבא של שירי), הרמטכ"ל דובה קידרון.

הזוגיות של רני ותמרה משתבשת כשנינט נאלצת לעשות עבודות שירות בלהקה והופכת לבמאית שלה, ומסתבר שהיה לה ולרני רומן קטן על הסט של השיר שלה. אבל כמובן שבסוף רני ותמרה חוזרים אחד לשנייה, ובמופע יום העצמאות הגדול, תמרה מציעה נישואין לרני!

אבל לאחר המופע, מישהו יורה בקרין. וכשתמרה נכנסת לשם, גם היא חוטפת כדור.


עונה רביעית (75 פרקים בין ה-31 בדצמבר, 2006 ל-24 באפריל, 2007):

עברה חצי שנה מאז תקרית הירי, ותמרה וקרין בקומה (למרות שהן עוברות משפט בשמיים אצל דנה אינטרנשיונל). לאחר שדובה עבר שבץ בסוף העונה הקודמת, מחליף אותו יותם "יו יו" ברקת, שהופך לבן זוגה של נינט, למגינת גרושתו רונית, והבת שלו שי (שמעתי ששי מתעקשת שהיא נינה!).

אצל שאר האנשים יש צרות, טל מבין שקשה לו לשמור על העמדת הפנים שהוא גיי לאחר שחלק מהבנות גילו את זה. יונתן ושמש פרודים לאחר שיונתן בגד בה עם שירי בסוף העונה שעברה. הראל עובר ליחידה קרבית וקופץ על רימון, ומת.

וגם חלי בצרות עם ציון, כי אלינור נכנסה להריון והולידה תינוק, והיא מתעקשת שהתינוק מציון (למרות שאפילו יונתן יכול להיות האבא של התינוק).

הכול מסתבך כשתמרה מתעוררת- היא מתעוררת שונה לגמרי, מינית מאוד ולא זוכרת אף אחד. היא מנסה להתחיל עם יונתן, מה שיוצר בעיות עם שמש (היא תמיד מוכנה לסלוח ליונתן ואז תופסת אותו מתנשק עם תמרה). וכמובן שרני מנסה להיות עם שי (ועם נינט אפילו) כדי להשכיח את תמרה.

גם קרין מתעוררת, לצערנו היא מתעוררת רגילה. היא גם יוצאת נגד הבלשית שחוקרת את התעלומה- נורה ספקטור, אימא שלה, ואנחנו מגלים יותר ויותר כמה קרין היא דמות עלובה ופתטית, אבל מרתקת. קרין מנסה להיזכר מי לעזאזל ירה בה… ואז מגלה שמדובר בלא אחר מאשר יותם ברקת.

יותם בוגד בנינט עם רונית וגם עם קרין האובססיבית, ומסתבר שניסה לרצוח אותה כדי לצאת מהקשר שלהם. במהלך העונה, ארגזים נופלים על הראש של תמרה וזיכרונה חוזר אליה, והיא חוזרת לרני.

לקראת סוף הסדרה קרין סוחטת את יותם לרצוח את נינט אבל דבר זה לא קורה בסוף. קרין מנסה להרוג את נינט במקומו, וזה מוביל לחילופי יריות: קרין יורה בתמרה, יותם יורה בקרין, וחיילי צה"ל יורים ביותם. הם עולים לשמיים ועוברים שוב משפט אצל דנה אינטרנשיונל, הפעם קרין ויותם הולכים לגיהינום ותמרה חוזרת לחיים. לא לפני שיו יו מסביר באופן ברור לחלוטין את עמדתו.


בסוף הסדרה, מסתבר שחלי כתבה תסריט לעונה נוספת של השיר שלה, ציון וחלי ביחד, שמש ויונתן ביחד, תמרה ורני ביחד, ואפילו נינט חושבת שיהודה לוי די חמוד…

השיר שלנו הייתה סדרה משונה מאוד. ההומור של אורי גרוס מאוד מיוחד, הוא לא לכולם. העונה הרביעית נחשבה לחלשה ביותר, כי אורי בכלל לא כתב אותה (חוץ מהפרק הראשון והשיר של יו יו). עם זאת, היו בה רגעים ודמויות אייקוניים. היא לימדה אנשים להיזהר שאולי יש מיקרופון פתוח בסביבה, להיזהר מלווייתנים זועמים, וגם ביססה את רן דנקר ונינט טייב ככוכבים אמיתיים. וכמובן, הביאה לנו ביצ'יות מהגיהינום כמו קרין קורן ושרון סילבר.

נקווה רק שאורי גרוס באמת יצליח להפיק פרק איחוד, כמו שכולם רוצים. כי בסופו של דבר, עם כל הקריצות לתעשייה והמודעות לעצמה, השיר שלנו הייתה נהדרת. ובאמת יום הגיע ומכל קצוות רקיע כולם באו להריע לכבודה!

שנת הסיכומים תחזור עוד חודש. והפעם לעוד סדרה שמזוהה עם YES. והפעם- סדרה כל כך עתיקה, שזה הזוי שבכל זאת היו עליה שרשורים בפורום!​
 
למעלה