שנתיים השעייה - יוכל לחזור ב 5 לאוגוסט

ItsikH

Member
רגע, בדיעבד או מעכשיו? ואם בדיעבד - מה זה אומר על הזכיות בטור ובג'ירו?
 

erezr98

New member
זה בדעיבד. הזכיות נשללו ממנו

שלק יוכתר כמנצח הטור וסקרפוני כמנצח הג'ירו
 

Mendell

New member
הוא בטח יבוא בתחילת ינואר.

יש מסורת של נצחון יום הולדת והוא נולד ב 10 לינואר
 

GabyR

New member
שנתיים החל מ5/8/10,נפסלו הנצחונות בטור וג׳ירו

 

Mendell

New member
מזל ההמרוץ בירושלים לא היה מרוץ UCI

ואת הגביע הזה הוא לא צריך להחזיר
 

yairza

New member
סוג של צדק פואטי

הורשע לאחר גרירת רגליים, בעיניי זה צדק פואטי על תקרית השרשרת (והפרש הזמן) והעבודה הקשה של סקרפוני.
 

elad fa

New member
אמממ...מעניין.....

שמעתי שבצפון הארץ מחפשים מדריכי אופניים... הנ"ל כבר מכיר את האזור יפה, אז יאללה, קדימה. אחלה ידע יש לו ברכיבה, קדימה, עוד קמפיין. טחנות הצדק טוחנות ל א ט ל א ט ל א ט ל א ט ל א ט אבל ראבק טוחנות. מי שיש לו סבלנות...מנצח ! פלטין
למה לא באתם לרכיבה עם קונטדור בצפון
אז למי ששאל (בנימה עוקצנית ומעט צינית) ההודעה למעלה היא התשובה (אפילו לא אטרח לחפשה בשרשור) כבר אמרתי וכתבתי, אפשר להשתין בשקט בפינה של הבריכה (זה לא בסדר ואם תופסים אותך גם יענישו אותך) אבל מה שהנ"ל ניסה לעשות זה פשוט להשתין מהמקפצה של ה 10 מטר כשכל הבריכה מלאה. אני העדפתי (וכך גם קבוצתי) לשחות בבריכה אחרת. תודה, אבל לא. הימור פרוע שלי - אגב, קונדטור יצא בזיל הזול, היו חייבים להרשיע אותו במשהו ולהרחיק אותו, מכל מיני סיבות, מצד שני במצב המחורבן של הענף העולמי, זה בעיה להשעות אותו לגמרי (זה לא ארמסטרונג, אבל זה גם לא "סתם רוכב"). אבל שוב, זו שליפה מהמותן שלי (קרי ניתן לסתור את הטענה לכאן או לשם) אני רק מקווה שבצורה הזו הענף יהיה יותר נקי ולא שהמסוממים יהפכו ליותר מתוחכמים ונועזים (מה שיותר הגיוני) (שיתחילו במשכורות חובה לרוכבי דרג 3...לדוגמה ומספר מקסימום מרוצים בעונה הכול קשור בהכול, תחשבו על מכבי ת"א בכדורסל והליגה האדריאטית, שביתת ה NBA....ועוד ועוד, הכול בסופו של דבר קשור לעומס, נוחות ו כסף. רכיבות בטוחות וילדים לא לשכוח : לא להתבייש לומר לא לסמים !!!!
 
אלעד, אתה נחרץ ושיפוטי מדיי

אני לא בטוח כמה קראת והתעמקת בפרשה הזו. גם לי אין את כל הכלים וזה אחרי שהקפדתי לקרוא (היום תוך כדי ארוחת צהריים) חלק גדול מפסק הדין ועוד לא מעט חומר בנושא (חרא של עבודה יש לי). מה שאני הבנתי הוא שקונטאדור הורשע בגלל שלא הוכיח חפותו ולגמרי לא בגלל שהוכחה אשמתו בסימום ורמאות אבל מה אני מבין, הרי היו לפחות 10 מילים שהעברתי דרך מורפיקס אז בכלל יכול להיות שאני בולבול ועוד עם כל האובך הזה בטח נסתמו לי כמה צ'אקרות ( ככה קוראים לזה?). מצד שני אני חייב לחלוק איתך סיפור ענק. יש לי ידיד, אנחנו מדברים לא מעט על אופניים, שבמשך כל התקופה היה נחרץ בדעתו: "אם קונטאדור מורשע ומושע סאקסו בנק לא ימשיכו בחסות!!!" וסימני הקריאה, בתוך המרכאות, בגלל שהוא הרבה פעמים היה אומר "שלושה סימני קריאה" . בימים הטובים הוא היה עוד יותר בטוח בתסריט הצפוי: "הקבוצה תתפרק בלי קונטאדור והחסות של סאקסו בנק." בשבא לי לצחוק על עצמי אני אומר שאם דיון הופך לוויכוח ואני מגיע לשלב בו אני אומר "אמרתי לך" אז ה"אמרתי לך" הוא סוג של אורגזמה אינטלקטואלית בשבילי. למרות זאת אני לא אתקשר לידידי היום וזאת למרות שפורם "אופס" על מה שהוא אמר. לדוגמא כאן. זה מזכיר לי את כל ה"מומחים" ו"הנשמות הטובות" שאומרים על רן מרגליות שהוא הגיע לקבוצת סאקסו בנק כדי להשפיע על ראש צוות השופטים בתיק או בגלל סוכן טוב... על המשקל הזה הוא, רן, היה צריך להיות על מטוס הביתה אתמול אבל לעומת זאת הוא כבר סיים שני מרוצי דרג בכיר במדי קבוצת הדרג הבכיר....אהההה....אני חושב שהייתה לי אורגזמה אינטלקטואלית עכשיו (בצחוק, כן אלעד, אנחנו צוחקים זה כולה אופניים). לעיתים, ואני כצעיר יותר לא הייתי נקי מזה, אנו אוהבים להעלות טורים מתוך ביטחון שלא נאלץ לעמוד מאחורי דברינו בעתיד. אחד הדברים שאני אוהב ברשת זה את הקלות בה אפשר למצוא את הטעויות בדיוק כפי שאפשר למצוא את הצדק, לאחר תקופה ארוכה.
 

elad fa

New member
יאיר שלום

עזוב אותך כמו שאומרים, תן לי להתעסק באימון ואתה בעיתונאות. ואורגזמות ? זה בכלל פורום אחר ואני בטוח שהרבה יותר מעניין מכאן. :) (אלא אם כן היא מזויפת)
 

elad fa

New member
יש לי אזיה סרטון לעלות, אבל אני בCONTROL....

מי שרוצה - את הסרטון (במסרים)
 

shecht

New member
Elad: 4 U

I hope you can read this. Have you read the CAS ruling? You should. After reading it and fully understanding it, you may understand that your alleged values are merely a good provocation. Please concentrate on your job. Leave professionalism to professionals. Leave provocation elsewhere. Every sport has it's problems (check Djoko). I don't like it any more than you do, but it doesn't mean I can write things like you do. I don't believe you're as clean as you present yourself (meaning nothing about you being not clean!) - you are not a saint! No one is. Once you humbly acknowledge it I think you'd become something much greater than you actually are.
 

shecht

New member
Elad: 4 U תרגום

מצ"ב תרגום תגובתי שבאנגלית: האם קראת את פסיקת הCAS? כדאי לך. אחרי שתקרא אותה ותבין אותה במלואה, אולי תבין שהערכים שאתה מייצג, לכאורה, הם לכל היותר פרובוקציה טובה. בבקשה תתרכז בעבודתך. השאר את המקצוענות למקצוענים. השאר את הפרובוקציה במקום אחר. לכל ספורט יש את הבעיות שלו (עיין ערך דוקוביץ'). אני לא אוהב את זה יותר ממך, אבל זה לא אומר שאני יכול לכתוב דברים כמו שאתה כותב. אני לא מאמין שאתה 'תלית שכולה תכלת' כפי שאתה מציג את עצמך (מבלי לומר דבר על היותך לא 'תלית שכולה תכלת') – אתה לא צדיק! אף אחד לא. אחת שתכיר בזה בענווה אני חושב שתהפוך לגדול הרבה יותר מכפי שאתה באמת.
 

Mendell

New member
כנראה שגם אין פרות שלוקחות סמים

יש ספורטים שכן
 
למעלה