שנתיים השעייה - יוכל לחזור ב 5 לאוגוסט

rimonpn

New member
אודי, זה בסדר, אבל מהודעתך ניתן להבין ש

כך צריך להיות. במקרה הזה, ישנה הסתברות גדולה שנעשה פה עוול. זו הסיבה שמחפשים צדק ולא הליכה עיוורת על פי החוק היבש שלפעמים מחטיא את מטרת קיומו מלכתחילה - לעשות צדק. זו הסיבה מדוע באמריקה יוציאו לחופשי 9 אשמים כדי שזכאי אחד לא יכלא בטעות..ניתן להבין מהודעתך פה שההליכה ע"פ החוק היבש עשתה פה צדק, ולרבים מאיתנו שהתעמקו קצת בפרטים זה נראה לא חד משמעי בכלל. כולנו רוצים לראות את הרמאים בחוץ, אבל אני לא רוצה לגרור אתם כמה חפים מפשע. לא מבין כיצד שופטים כל אדם שכל-כך הרבה ספקות מתגלים בעניין. אני מקווה מאוד שקונטאדור יחזור ויוכיח לכולם שהוא אכן השיג את תוצאותיו בצורה כשרה. הג'ירו ב2011 הראה לי הרבה שמה שראיתי ממנו עד היום לא היה תוצאה של סמים, בהנחה כמובן שהוא לא היה איכשהו גם שם על חומרים אסורים. יונתן
 
לא שזה משנה כל כך אבל יש לך טעות בקשר למערכת

המשפט האמריקאית. בחוקה האמריקאית (לעמת הצרפתית למשל) שמים דגש לא על צדק כשלעצמו אלא על תהליך צודק. בגלל זה למשל פושע אמיתי ישוחרר בגלל ששוטר הסתכל במקום שבו הוא לא היה אמור לחפש אבל מצד שני זה לא בלתי סביר לקבל עונש לא פרופורציונלי כמו כמה שנים על עישון מריחואנה. דווקא לפי המודל האמריקאי אין פה ממש עוול.
 

Yarnin

New member
יום שחור לענף.

ה-UCI לא הוכיח שקונטדור אשם. השופטים גם הודו שהם לא מצאו אשמה ורוב הסיכויים שאכן הוא לא אשם. אבל השעיה לשנתיים כי הוא לא הצליח להוכיח חפותו. אתם מבינים - הוא אשם כי לא הצליח להוכיח חפותו. איפו נשמעו דברים כאלו. בושה וחרפה.
 

ItsikH

Member
משחק מכור התחרה שנה וחצי בשכר מלא, עכשיו יושעה לכמה חודשים ויקח את הוואלטה (אם רק ישחק בקלפים הנכונים, לא צריכה להיות לו בעיה). ממש בזול. כל זמן שרק הרוכבים משלמים, העסק ימשיך לדפוק כמו שעון שויצארי, המנהלים נהנים, הספונסרים נהנים, הקהל - נגיד, והרוכבים משלמים. לי בתור קהל בא להקיא מהמשחק, לא מהמסוממים - כי הם תחתית פירמידת המזון, אפילו שהם בכירי הרוכבים, יש מעליהם בעלי ענין שיוצאים נקיים שוב ושוב.
 

abeegilat

New member
אלברטו קונטדור הורחק לשנתיים

שלום לכל העמיתים בית המשפט הגבוה לערעורים בספורט ,CAS, גזר היום בבוקר על אלברטו קונטדור השהייה לשנתיים מכל פעילות תחרותית החל מסיום הטור דה פראנס 2010 . בכך מאבד קונטדור את כל התוצאות שהיו לו מאז הטור דה פראנס 2010 (כולל) , אנדי שלק מלוקסמבורג, הולך להיות המנצח הרישמי של הטור 2010 ומיקלה סקרפוני יהיה המנצח של הג'יירו דה איטליה 2011. אתת ההמשך ניתן לקרוא בקישור המצ"ב למטה בברכה
 

rubber duck

New member
הסטיק עשה את שלו - הסטייק יכול ללכת הבייתה

להלן המחשבות שלי בנושא שרון
 

YotamKa

New member
לדעתי לא יתחרה בוואלטה. כתוב בסוף ההחלטה

שההשעיה לשנתיים התחילה לדפוק ב- 25.1.2011. זה אומר שיש לו שנה שלמה לחכות, כלומר כל עונת 2012 מבוטלת מבחינתו. ייתכן ואני טועה אבל זה מה שכתוב, כי אז החלה תקופת ההשעיה שלו "בדיעבד".
 
למעלה