שנתיים השעייה - יוכל לחזור ב 5 לאוגוסט

Tamir Eshel

New member
אין סוסים שמדברים עברית


אבל פרות שלוקחות סמים יש ויש! צריכת הסטרואידים בקרב פרות גבוהה בהרבה מהצריכה האנושית... ואנחנו אוכלים את הבשר שלהן, ושותים את החלב שלהן... ומתפלאים שאנחנו מפתחים מחלות בקצב גובר והולך...
 

Tamir Eshel

New member
ולמען הסר ספק...

עמדתי הברורה נגד כול שימוש בתכשירים אסורים בספורט הובהרה לא פעם בעבר: שימוש לרעה של ספורטאי בחומר אסור משבשת את כול שרשרת המזון. כול שימוש כזה מעלה רמאי למקום שאינו ראוי לו ומוריד את כול המידרג של הספורטאים הישרים למקום בו מרוויחים פחות כסף או בכלל לא! מדובר בפשע כלכלי בעל השלכות ענק! ככול שנראה למישהו שהענישה היום חמורה, עדיין לא ניתן פסק דין שסייע במשהו לאלו שניזוקו מהרמאות. בעיניי אין נחמה בהענשת הסורר מבלי לפצות את הניזוקים באמצעות פיזור כספי הזכיות שלו. יש לנו היום בארץ דור חדש של ספורטאים ששואפים ומסוגלים לעלות לצמרת: מה תאמרו לגיא גבאי, בן איינהורן, יואב בר, נוגוס בלטה ואחרים אם הם יישארו מחוץ לקבוצה מקצוענית בבוא היום בגלל שהמקום תפוס על ידי רמאי?
 
שלום תמיר

לפני 100 שנים תוחלת החיים בארה"ב, אז הגבוהה בעולם, היתה 40 וכמה שנים, היום כפול ככה שלא צריך להגזים לגבי האוכל הנורא בימינו. היה אחד, אמרו שהוא גאון, סטיב ג'ובס, הטיפש במקום לקבל כימותיראפיה האמין בהוקוס פוקוס ורפואה אלטרנטיבית ומת מסרטן. קונטדור נבדק יום לפני, לא נמצא דבר, יום אחרי, לא נמצא דבר, ובאמצע 50 פיקוגראם של חומר שעוזר נגד קוצר נשימה אבל הכמות לא עזרה לו לרכוב מהר יותר לכן לא צריך לפסול אותו.
 
אומרים

שכל מי שחי בעיר גדולה שותה במים קוקאין בכמות קטנה, כמה פיקוגראם
 

Tamir Eshel

New member
הי גרשוני

אני לא יודע מה קונטדור לקח, אם בכלל, מה שאני יודע לגביו זה שמה שנמצא בדמו מהווה הפרה של החוק הנוכחי. ההודעה הקודמת שלי היא כללית נגד רמאות בספורט ואינה מהווה הבעת דעה על חומרת מעשהו של קונטדור. ספציפית לעניין, אם לא היו אוכפים את החוק במקרה זה אז כול ההתקדמות של השנים האחרונות הייתה הולכת לפח. אולי צריך לעדכן קצת את החוקים אבל זה כבר נושא אחר. נכון למצב החוק הנוכחי אין מנוס מלקבל שהפסיקה נכונה ובהמשך לזה גם להסכים איתך שבסיטואציה שנוצרה העונש יהיה לו קל יותר לעיכול בזכות הרטרואקטיביות שלו. זה שכול המתראיינים מביעים עמדה נגד הפסיקה זה רק כי הם היו נראים רע להגיד אחרת...
 
תמיר, מצד שני...

בישראל קוראים לזה "חוק בוזגלו" ומחר תתפרסם מציאות נושכת שלי על הנושא ובה אני מנסה בדרכי הצולעת להסביר למה העקיפה והעונשים בענף האופניים הם "חוק הבוזגלו" של הספורט העולמי אבל בהפוך על הפוך. ובבקשה לא לפרש את זה כהבעת דעה שלי על רמאות. רק כדי לסבר- היו המון מקרים של בדיקות סמים בספורט בהם נמצא החומר המדובר- תראה כאן למשל. אבל צוות השופטים בפרשת קונטאדור חשב כי אין סבירות כי באירופה החומר מוזרק לבקר ולעומת זאת במקרה השני התחרות נערכה במקסיקו ("סתם איזו תחרות" על גביע העולם לנוער בכדורגל) בה הסבירות להמצאותו של החומר בבקר גבוהה יותר לדעת כלל השופטים והחוקרים של כלל המקרים. אין קשר לעובדה ששם אלו היו שחקני כדורגל על חוזים (בגיל 17 מי שמשחק בנבחרת לאומית כנראה כבר יושב על חוזה לא רע) וקונטאדור הוא רוכב אופניים?
 
עונש קל

הפסיד 2 תארים אבל כיוון שלא נאלץ לרדת לשנתים מהאופנים יצא בזול.
 

Mendell

New member
יש פסיקה של 2.5 מליון יורו בדרך

בכל מקרה זה משאיר לו מספיק זמן להתאמן "כמו שצריך", בלי הקרציות של ה UCI לקראת הוואלטה
 

elad fa

New member
אני חושב שכתבתי לפניך את ההודעה !!!

גרשוני אתה מעתיק !!???? ((
 

RubiLife com

New member
ביזיון !

לפסול לרוכב כזה ענק תארים כמו טור דה פראנס וגירו אחרי שנתיים בגלל רבע סטייק, בושה לענף ! הגזימו הפעם !
 
זה מה יש

מלא חכמולוגים העולם. ראית שקונטדור לא סחב... לפי דעתי לקח כפית סירוף נגד התקררות, דבר שכפי שאתה יודע אסור לחלוטין לפי התקנון הדבילי של UCI, לכן נאלץ לספר על הסטיק. ההמשך ידוע... יושב איזה כימאי במעבדה ורוצה להוכיח שהוא יכול למצוא כל כמות שעלולה לשפר ביצועים של יתוש (מקורר), תן את זה לעורכי דין, אף אחד מהם לא יודע מה ההבדל בין שמן שמשחק גולף בקאנטרי קלאב לקונטדור והתוצאה ברורה. תאמין לי יצא בזול.
 

RubiLife com

New member
נמאס כבר מכל החכמולוגים !

לבטל לרוכב ניצחון בטור ובג'רו שנה ושנתיים בדיאבד נראה לי הזוי לחלוטין - ממש בדיחה, אולי עוד ימציאו משהו על אוונס ובעוד שנה שוב יחליטו ששלק ניצח את הטור.
 
היחידים בישראל שמבינים באופנים נמצאים פה

מה יש להגיד על ועדה שבראשה יושב ישראלי שלא שמענו עליו?!
 
מערב אירופה הוכיחה שהיא לא שוק הכרמל

שם הבירוקרטיה מולכת והסבילות לחריגה מהחוק היא אפס. זה לא משנה עם החומר עוזר או לא עוזר, אם החומר נמצא בכמות גדולה או בכמות קטנה. מה שחשוב זה שנמצא חומר אסור. חשבנו שיעקמו את החוקים בשביל קונטדור ובשביל הספורט אבל זה לא קרה. כרגע האכזבה גדולה אבל אולי התקדים הזה יביא לשיפור המצב בעתיד. ארועים היסטוריים (הכל בפרופורציה כמובן למלחמות ורעידות אדמה) מסוג זה צריכים להבחן אחרי כמה שנים ולא אחרי כמה שעות.
 

rimonpn

New member
אודי, מדוע אתה אומר זאת?

מהו ההיגיון בפסיקה הזו? האם הוכח מעל לכל ספק שהוא אשם? האם שמעת את משחק הפינג פונג שהלך פה בשנה האחרונה אם כל מיני מומחים שאומרים דבר והיפוכו? באותו אופן היו יכולים להחליט על סמך הטלת מטבע. מה ההיגיון היה לקחת את החומר הזה? מה ההיגיון היה לקחת אותו כאשר לבש את החולצה הצהובה וידע שיבדקו אותו? האם נתן הופעה יוצאת דופן? נראה שהמטוטלת נטתה לכיווון אחד במשך שנים ועכשיו היא נוטה לכיוון השני. יונתן
 
זה מה שכתבתי

שהמערכת הבירוקרטית של מערב אירופה לא מחפשת הגיון. על פי המערכת הזאת יש חוקים וצריך לעמוד בהם. מי שלא עומד בחוקים זו בעיה שלו, ומבחינתם הוא יכול להקיף את חומות ירושלים 7 פעמים אם בא לו. לפני שנה בדיוק, ב-27 בינואר 2011, הציעה ההתאחדות הספרדית לקונטדור עונש השעיה לשנה. הוא לא קיבל את ההצעה והחליט ללכת על כל הקופה ולחכות לזיכוי. בספרד יש מסחרה (כמו בישראל ובעוד מקומות בעולם) אבל במערב אירופה (אלון מזרחי צדק-ספרד זה לא אירופה) מנסים להלחם בשיטה הזו בצורה של תקנות נוקשות שלא מתחשבות בהגיון. מעכשיו כולם יצטרכו להפנים שככה המערכת עובדת.
 

yshor

New member
אתה מנסה להיות אופטימי

אבל המציאות היא שכמעט כל מובילי הטור בעשר השנים האחרונות היו מסוממים. ללא שינוי מהותי יהיה קשה לפרגן למנצח כלשהו, וכבר שמענו רוכבים שאומרים בגלוי - "הוא רכב טוב, אבל נחכה לבדיקת הדם שלו...". אל תישכח שקונטדור מחזיר תואר, אבל לא מחזיר את כל הרווחים מחסויות, הכבוד והתהילה לה זכה במהלך השנתיים האלו. יכול להיות שזאת עיסקה שווה לרוכב כזה שללא חומר אסור לא יכנס לסיפרי ההיסטוריה. מצורפת טבלה שפורסמה בבי-סייקלינג. יניב
 
למעלה