שני קטרקטורים זמניים בסדנאות הקישון
שני קטרקטורים זמניים בסדנאות הקישון
בביקורי היום בסדנאות הראשיות של רכבת ישראל, סדנאות הקישון, נתקלתי בשני 'אורחים' מסקרנים.
הראשון כבר הופיע מעל דפים אלו, והוא הקטרקטור הקטן של לסיכו. מפעילו החביב סיפר שבשבוע שעבר הועבר הקטרקטור ביחד עם שני הקרונות על שלוש משאיות מאיזור אופקים אל הסדנאות. כאן הם עוסקים במרץ בריבוד מסילות הדיור החדשות שהונחו כשלב ראשון של פרוייקט הרחבת המתחם. בתא הנהג מצאתי את לוחית היצרן החמקמקה, ממנה למדתי שהקטרקטור מדגם E55 של Unilok, ויוצר בשנת 2004 עם מספר יצרן 4004. מהמפעיל למדתי שהמנוע מתוצרת Deutz המוכרת, ושהבקרה המכנית הפשוטה מאפשר לקטרקטור הזה גמישות רבה יותר מזו של אחיו הצעיר מדגם E55s בקו כרמיאל, שמסרב לנוע בכל עת שהעומס נחשב גדול מדי.
שני קטרקטורים זמניים בסדנאות הקישון
בביקורי היום בסדנאות הראשיות של רכבת ישראל, סדנאות הקישון, נתקלתי בשני 'אורחים' מסקרנים.
הראשון כבר הופיע מעל דפים אלו, והוא הקטרקטור הקטן של לסיכו. מפעילו החביב סיפר שבשבוע שעבר הועבר הקטרקטור ביחד עם שני הקרונות על שלוש משאיות מאיזור אופקים אל הסדנאות. כאן הם עוסקים במרץ בריבוד מסילות הדיור החדשות שהונחו כשלב ראשון של פרוייקט הרחבת המתחם. בתא הנהג מצאתי את לוחית היצרן החמקמקה, ממנה למדתי שהקטרקטור מדגם E55 של Unilok, ויוצר בשנת 2004 עם מספר יצרן 4004. מהמפעיל למדתי שהמנוע מתוצרת Deutz המוכרת, ושהבקרה המכנית הפשוטה מאפשר לקטרקטור הזה גמישות רבה יותר מזו של אחיו הצעיר מדגם E55s בקו כרמיאל, שמסרב לנוע בכל עת שהעומס נחשב גדול מדי.