שני קטעים נדירים מאוד [= חובה כניסה.
שני קטעים שמצאתי היום ביוטיוב 1. עמיר בניון שר את השיר "רק את" מלפני 10 שנים באיזשהי תכנית http://www.youtube.com/watch?v=CP2kkjBPCC8&feature=channel 2. עמיר בניון באולפן השקוף עם הראל מויאל שר את "מורה לחיים" http://www.youtube.com/watch?v=cs73W6-qIuA&feature=channel
שני קטעים שמצאתי היום ביוטיוב 1. עמיר בניון שר את השיר "רק את" מלפני 10 שנים באיזשהי תכנית http://www.youtube.com/watch?v=CP2kkjBPCC8&feature=channel 2. עמיר בניון באולפן השקוף עם הראל מויאל שר את "מורה לחיים" http://www.youtube.com/watch?v=cs73W6-qIuA&feature=channel