שני דיווחים בהודעה אחת
: גיגסי - ב"ש, SPACE - מושב אמונים

מ צ ד ה

New member
שני דיווחים בהודעה אחת
: גיגסי - ב"ש, SPACE - מושב אמונים

גיגסי - סינמה ספורט בר – באר שבע

ערב שישי. המקום די מלא ולאו דווקא בחבורות גברים שבאו לצפות במשחקי כדורגל (או שאלו היה בחדרים פנימיים
).

כל המקום מרוהט עץ חום כהה, בעל תקרה גבוהה וקומה נוספת מעל.

מסכי טלוויזיה בערוצי HD תלויים בכל מקום בזווית נוחה להתבונן ומשדרים כדורגל בערוצים שונים. לשמחתי, לא היה שום משחק באותו ערב שעניין את בן זוגי בצורה יוצאת דופן ולכן יכולנו לשוחח בנעימים
.

לשמחתנו נמצא לנו מקום בשולחן צדדי מרווח ומשלא הגיעה אף מלצרית הגיע בעל המקום לקחת הזמנה.

התפריט מכיל מס' מנות מעניינות והחלוקה לפי מחיר – 49, 59, 69 ומעלה. המנות שעניינו אותי הוגשו עם מוח/ שקדים ושאר איברי פנים שאיני אוכלת ולכן נאלצתי לוותר עליהם. אני חושבת שפה יכולים לתת אפשרות בחירה נוספת לחלק הבשרי בה אך לצערי לא התעניינתי בכך.

שנינו לקחנו מנות ב - 49:
עבורי
פסטה פפרדלה ברוטב שמנת שום ופטריות עם מחית כמהין שחורות – המחית תפסה את עיניי היות ומעולם לא טעמתי משהו שהכיל את הכמהין המפורסמות ולצערי, אם היה פה משהו מכך, לא חשתי בשום הבדל בטעם.
בכ"א, הייתה מנה נדיבה בגודלה, שהוגשה בצלחת אובלית עמוקה, שחורה ונאה (שהיוותה ניגוד נאה לפסטה הבהירה), הפסטה לא מוכנה במקום, דבר שלא גרע מטעמה. הייתה אל דנטה וטובה. הכילה מגוון פטריות ונאכלה עד תום.

עבורו
גיגסי בורגר שנאכל בהנאה גדולה והיה רגיל וטעים בעיניי בן הזוג, ששתה עם זה 1/2 ווין שטפן.

אני שתיתי כוס יין שרדונה גמלא שהוגשה בכוס יין יפה וגדולה אך הכמות בה הייתה מגוכחת ואני תוהה אם זו הייתה אשליה של הכוס שגרמה לכמות להיראות קטנה או שאכן הייתה כמות מועטה (שתומחרה ב – 27 שח'. אני חושבת שהייתה כמות מועטה
).

לסיכום, מקום נעים, תפריט מעניין ומגוון ואם אתם בסביבה, שווה לשקול ביקור.

===================================================================================================

ספייס – SPACE - מושב אמונים, בין אשדוד לאשקלון

מעז יצא מתוק... אני וחברתי זו, מגיעות למרכז פעמיים בשבוע לצורך לימודים. אמממהה... לא שמנו לב שבאותו יום לא היו לימודים והגענו סתם
! אז נסענו לאיקאה לכמה שעות ומשם, בדרך לבית קמה (איפה שהשארתי את הרכב שלי) עצרנו בספייס - SPACE במושב אמונים.

חברתי שומרת כשרות ומעצם כך לקחה אותי לשם לארוחת צהריים.

אין עסקיות בצהריים, בחשבון מורידים 20%.

המקום יפהפה! נראה כמו אולם אירועים. מספר "קוביות זכוכית" פזורות בשטח המטופח ורחב הידיים ומיועדות כנראה לאירועים פרטיים קטנים. בריכת שחייה קטנה במרכז, פסטורלי ונאה.

חלל המסעדה מרווח ומואר באור יום נעים שנכנס דרך החלונות הגדולים. היו עוד מס' שולחנות תפוסים ולכבודנו, שקפאנו מקור, הודלק מזגן. הכוסות שהיו על השולחן לא היו נקיות וקיבלנו אחרות.

היינו מאוווווד רעבות ולקחנו:

חומוס ספייס - חומוס ביתי מוגש בתוספת רצועות פרגיות מוקפצות, בצל, פטריות פורטבלו, שום ועשבי תיבול (44): מנה מאכזבת
. על צלחת שטוחה וגדולה הגיעה מריחת חומוס שהרגיש מקופ' עם כ- 4 רצועות פרגיות קרות וכמה חצאי פטריות קרות אף הן. בצד קיבלנו 2 מיני פיתות טריות וחמות שהיו נהדרות אך לא הספיקו לחימום המנה הקרה.

שתינו לקחנו ספייס בורגר - בשר בקר טרי, טחון גס, בשילוב ירקות טריים מוגש בלחמנייה פריכה בתוספת צ'יפס (65) – קשה ליפול בהמבורגר והוא באמת היה טוב. קציצה גדולה ועסיסית בלחמניה טעימה. מנה גדולה שלא הצלחנו לסיים.

כנראה לא מקום שאחזור אליו (אלא אם כן פן הכשרות יהיה חשוב וזה יהיה בדרך) אך אני חושבת שמהיותו כשר הוא נותן מענה לציבור המחפש מקומות כשרים לאכול בהם.
 
הזכרת לי נשכחות מצדה

המחסן חירום של יחידה המילואים שלי היתה במושב עזריקם נראה לי שזה חוצה את צומת אמונים, זה כ7 קילומטר דרומית לאשדוד בפנייה שמאלה אם נוסעים לכיוון אשקלון?
היו שם באמת כמה מושבים שכוחי אל , מי האמין בזמנו שיפתחו שם מסעדת גורמה?
מאה שנה לא שמעתי את השם הזה מושב אמונים, תודה שרעננת לי את הזכרון, אני רק מקווה שלא יקראו לי לתרגיל פתע:)
 
בספייס פשוט לא טעים - ולא בגלל הכשרות

הייתי מספר פעמים (ולא מרצוני החופשי) ותמיד תמיד התאכזבתי.
חוץ מהמקום שהוא באמת יפה אין להם מה להציע.
 

מ צ ד ה

New member
המממ... כנראה שיש לו קהל קבוע ושומר כשרות

שאוהב את מה שהוא מציע ואני מאמינה שהם מתקיימים מאירועים קטנים.
 

haych

New member
לגבי הגיגסי

בדיוק אתמול היינו בגיגסי, והתאכזבנו מאוד מאחר ושמענו המון דברים טובים על המקום.
הגענו עם גרופון.
קודם כל, במקום היה חם ברמה מטורפת! חום שהיה יכול להיות נחמד אם היה קפוא ומושלג בחוץ, אבל לא זה היה המצב... צ'יק צ'ק ניהיה לי כאב ראש מהחום שלא עזב אותי כל הערב.
דבר אני: יש להם קטע שרק המלצר שלך הוא זה שיתן לך את השירות, מה שאומר שהיינו צריכים לחכות המון זמן. המלצרית אף פעם לא ניגשה אלינו ביוזמתה, אלא רק לאחר שביקשנו. בכל פעם שתפסנו מלצר רנדומלי שעבר לידנו, השיבו לנו שכבר המלצרית שלנו תגש אלינו, מה שגרר המתנה ארוכה כי למלצרית לא היה איכפת ממה שקורה בשולחן.
אז התיישבנו, קיבלנו תפריטים וחיכינו המון זמן עד שהמלצרית ניגשה אלינו, שגם זה קרה רק אחרי שפנינו למלצרית אחרת. כשציינו שאנחנו עם גרופון היא הביאה תפריט מיוחד לגרופון.
המלצרית ענתה לשאלותינו בסבלנות ועזרה בהתלבטויות. מה שהיה לא נעים בכל עניין השירות הוא שאף אחד שם לא מחייך! זו אולי נשמעת תלונה מוזרה, אבל היחס מהמלצרים היה מאוד קונקרטי וקר.
למנה ראשונה הזמנתי חציל בטחינה, ובעלי הזמין כבד. הכבד הגיע כעיגול קטן על צלחת ענקית, מה שהשווה לו מראה זערורי באופן מגוחך. הוא היה מוגש לצד לחם קלוי. בעלי אמר שהמנה הייתה נחמדה, נתן לה ציון 7.
החציל היה מוגש בצורה מאוד יפה. הטחינה הייתה טעימה וגם הלחם המוארך שהגיע איתה. החציל לעומת זאת, היה דוחה. הוא היה תפל וקר - לא בטמפ' החדר, אלא קור של מקרר. כששאלנו את המלצרית אם ככה זה צריך להיות-היא השיבה בחיוב. אכלנו רק את הטחינה ואת הלחם. הציון שנתנו למנה היה 5, וגם זה רק בזכות הטחינה הטעימה.
למנה עיקרית גם אני הזמנתי את הפסטה פפרדלה ברוטב שמנת שום ופטריות עם מחית כמהין שחורות. ביקשתי רק רוטב פטריות, בלי פטריות שלמות שעושות לי לא טוב.
הרוטב היה מלוח בצורה שלא ניתנת לאכילה, והשף, שראה מרחוק את הפרצוף הנגעל שלי, מיהר לשאול אם הכל בסדר. הוא החליף לי את המנה למנה זהה שאמורה להיות לא מלוחה. במנה החדשה המליחות אמנם הייתה מעט יותר מאוזנת(אם כי עדיין מלוחה מדי לטעמי) אבל היי, מי הזיז את הרוטב שלי??? איכשהו נשארתי עם חצי מכמות הרוטב...
בזמן שחיכיתי ניגש אלינו השף הנחמד עם צלחת עם 4 חתיכות סושי צמחוני, ואמר שהמסעדה יוצאת עם תפריט סושי בעוד שבועיים. הוא הסביר על המנה והמליץ איך לאכול אותה (בלוויית העלים שעיטרו את הסושי). זה היה נחמד כי גם לא גוועתי ברעב עד שהביאו לי את המנה החדשה, זה גם העביר לי את הזמן וגם השף היה מאוד נחמד. תכלס הסושי היה נקודת האור בביקור שלנו.
הסושי השביע אותי, אז ביקשתי לארוז את הפסטה. כשרציתי לאכול אותה בעבודה היום הופתעתי לגלות שיש רק פסטה, בלי רוטב בכלל..... הציון למנה הוא 6, בגלל המליחות המטורפת והעלמות המסתורית של הרוטב.
בעלי הזמין פרגית מדברית - מנה המגיעה על מעין לחם והייתה לו חריפה בטירוף! הוא אמנם הוזהר שזו תיהיה מנה חריפה, אבל לא ציפה לכזאת חריפות... בכל זאת הוא אמר שהמנה הייתה די טעימה, ונתן לה ציון 7.
מעבר לשתי המנות הראשונות ושתי העיקריות קיבלנו גם שני בקבוקי שתיה מוגזת.

אח"כ הזמנו קינוח (בתוספת תשלום, לא כלול בגרופון שלנו למרות שיש גרופונים שכן כוללים). התעקשנו לאכול שם קינוח כי ראינו תמונות מאוד מגרות בפייסבוק של הגיגסי.
בחרנו במנה היקרה ביותר בקינוחים "הבננה של גיגסי". חיכינו זמן לא סביר בעליל בשביל שמישהו יגש אלינו לקבל את ההזמנה, וכבר היינו על סף ללכת ולאכול ופל בלגי באלדו...
בסוף המלצרית ניגשה אלינו. כשהיא הגיעה עם המנה, היא הניחה אותה במרכז השולחן ועמדה ללכת בלי לפנות את הצלחות שלנו (המנות מוגשות על צלחות ענקיות שתופסות הרבה מקום על השולחן). נראה לי הגיוני שמגישים קינוח מפנים את הצלחות (הריקות!) של המנה העיקרית, לא? היינו צריכים לבקש באופן מיוחד שיפנו לנו.
בחזרה לקינוח, שמוגדר כך: "שלושה כדורי גנאש שוקולד מריר וחלב עם קרם בננה עטופים בטמפורה פנקו, מטוגנים בשמן עמוק, מוגשם חם על רוטב טופי בננות עם בוטנים מסוכרים וטוויל שומשום שחור עם כדור גלידה מעליו."
הכדורים המטוגנים אכן היו מלאים בשוקולד נוזלי וטעים. בעינינו הטיגון הרס, אבל אנחנו די סולדים משמן עמוק, אז אולי זאת הסיבה. לא הרגשנו שום קשר לבננה בתוך הכדורים.
הרוטב טופי בננות היה מצויין והיה ההיי לייט של המנה. כדור הגלידה היה סבבה. מה שלא מצויין בתיאור המנה זה שהיו גם 3 טראפלים קטנים, חתיכת ופל דמוי טילון ושברי מרנג. לא עפנו על המנה. הרגשנו שיש בה המון דברים בלי קשר ביניהם. הכדורים המטוגנים היו מאכזבים, אבל הרוטב היה להיט. נתנו למנה ציון 7.

לסיכום, מקום בינוני ביותר, שלא נחזור אליו. שירות לא טוב ולא אדיב (למעט של טל, השף, שראוי לציון), אוכל שנע על הגבול בין סבבה למגעיל (החציל הקר והמנה המלוחה השאירו טעם מאוד רע, תרתי משמע) וחימום שפועל בצורה מוגזמת (ואני עוד מהסובלות מהקור...) נתנו ציון כולל של 6.5.

יש לציין שלא הגענו לחוות את כל הקטע של הספורט בר, השתדלנו שלא להגיע בזמן משחק וישבנו במסעדה ולא איפה שהמסכים, כך שאין לי מושג איך האווירה שם.
מוסיקת הרקע הייתה מאוד נעימה.
 
למעלה