שני איפודים הולכים בדרך...

talitook

New member
שני איפודים הולכים בדרך...

שלום לכולם, אח שלי קנה את האיפוד 20 ג'יגה הרגיל (דור רביעי) ולי יש מיני איפוד (דור שני). ורצינו לדעת איך יהייה אפשר (אם זה בכלל אפשרי) שעל המחשב היחיד שיהייה לנו בבית, יהייה אפשר איך שהוא לסדר שבאיטיונס בכל פעם שהוא מתחבר שלא יעברו השירים שלי האיפוד שלו והשירים שלו לא המיני שלי... יש אפשרות אולי (כי ראיתיאנשים מדברים על זה) שיהייה איזה מצב ידני שלא כל השירים יעברו מהאיטיונס בכל פעם שנחבר אחד מהם... בתחילתשנה הבאה יהייה לנו עוד מחשב, אז אם זה ממש מסובך לא עדיף לחכות (לי זה לאממש משנה, כי בינתיים השירים שלי נמצאמים באיטיונס ועל האיפוד...) אז מישהו יודע מה לעשות (והבין על מה אני מדברת)בבקשה שיכתוב תשובה
 

LinkTree

New member
אפשר

הכי פשוט זה סינכרון ידני - ככה כל אחד בוחר איזה שירים הוא רוצה ב IPOD שלו. הדרך השניה (והיותר מגניבה) היא סנכרון חצי אוטומטי בו מגדירים רשימות מסוימות שיסונכרנו ל IPOD אחד ורשימות השמעה ל IPOD השני. כמובן שאפשר להשתמש ברשימות חכמות על מנת להקל בבנית הרשימות (רשימה הכוללת את כל השירים שבהערות יש talitook - או השם שלך ובשניה את כל השירים שיש בהערות את השם של בעל ה IPOD השני - ברור שאפשר לשים את שני השמות ואז השיר יהיה בשני ה IPODים)
 

talitook

New member
הבנתי ולא הבנתי

הבנתי הכל חוץ מדבר אחד. איזה רשימה שבהערות יש את טלי טוק? זה הדבר היחיד שממש ל הבנתי =\
 

LinkTree

New member
אני מתכוון ברשימה חכמה

בתגיות של השירים יש תאגית של הערות. שם אפשר לשם למשל את השם שלך ושל בעל/בעלת ה IPOD השני. בנוסף אפשר ליצור רשימה חכמה שכללת את כל השירים שיש בתאגית של ההערות את המילה talitook למשל ולומר בהגדרות של ה IPOD לסנכרן באופן אוטומטי רק את הרשימה הזו - ככה רק שירים שיש בהם את השם שלך בהערות יכנסו ל IPOD שלך וכנל לגבי ה IPOD השני.
 
למעלה